Značka
Cena
Dostupnost
Kategorie
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×ZnačkaDesign Engineering
Samolepicí tepelně izolační plát DEi Design Engineering Reflect-A-Cool je konstruovaný z vrstvy na bázi skelných vláken opatřené tepelně odrazovou pokovenou vrstvou odolávající dlouhodobě teplotám až 400°F (cca 200°C) a samolepicí vrstvou.
můžete mít 30.4. - 2.5.
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu.
můžete mít 30.4. - 2.5.
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu.
můžete mít 30.4. - 2.5.
Samolepicí tepelně izolační plát DEi Design Engineering Reflect-A-Cool je konstruovaný z vrstvy na bázi skelných vláken opatřené tepelně odrazovou pokovenou vrstvou odolávající dlouhodobě teplotám až 400°F (cca 200°C) a samolepicí vrstvou.
můžete mít 30.4. - 2.5.
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu.
můžete mít 30.4. - 2.5.
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu.
můžete mít 30.4. - 2.5.
Samolepicí tepelně izolační zlatý plát DEi Design Engineering Reflect-A-GOLD je zlatě metalizovaná tkanina na bázi skelných vláken vhodná pro použití v extrémních podmínkách do teploty 454°C (850°F).
můžete mít 30.4. - 2.5.
Samolepicí tepelně izolační zlatý plát DEi Design Engineering Reflect-A-GOLD je zlatě metalizovaná tkanina na bázi skelných vláken vhodná pro použití v extrémních podmínkách do teploty 454°C (850°F).
můžete mít 30.4. - 2.5.
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu.
můžete mít 30.4. - 2.5.
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu.
můžete mít 30.4. - 2.5.
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu.
můžete mít 30.4. - 2.5.
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu.
můžete mít 30.4. - 2.5.
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu.
můžete mít 30.4. - 2.5.
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu.
můžete mít 30.4. - 2.5.
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu.
můžete mít 30.4. - 2.5.
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu.
můžete mít 30.4. - 2.5.
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu.
můžete mít 30.4. - 2.5.
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu.
můžete mít 30.4. - 2.5.