10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 23727051

Bridgestone Motocyklová pneumatika Battlecross X40 110/100 R18 64M TT

Bridgestone Motocyklová pneumatika Battlecross X40 110/100 R18 64M TT

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Motocyklová pneumatika Bridgestone Battlecross X40 v rozměru 110/100–18 Celý popis
1 980 Kč
1 980 Kč
Poslední 3 kusy
S novou kartou za

16.12.2024 - 17.12.2024 na vaší adrese

Popis

Bridgestone Battlecross X40

Bridgestone posiluje své postavení rovněž na trhu motokrosových pneumatik (MX) uvedením
pneumatiky Battlecross X30 pro středně tvrdý terén a Battlecross X40 pro tvrdý terén. Obě nové
pneumatiky poprvé nesou produktové označení Battlecross a využívají pokrokovou technologii
konstrukce motokrosových dezénů a bloků, která byla vyvinuta a prověřena v motokrosových
závodech nejvyšší úrovně.
Bridgestone se od roku 2005 umístil 46krát na stupních vítězů v konečném pořadí všech
kategorií nejprestižnějších mistrovství: v mistrovství světa FIM v motokrosu, v americkém
motokrosovém mistrovství AMA Pro a v mistrovství Japonska v motokrosu. Battlecross X30 a
X40 nyní přináší tuto technologii jezdcům na všech úrovních.
Nové dezény předních pneumatik Battlecross X30 a X40 jsou vybaveny asymetricky
uspořádanými bloky na levé a pravé straně, které poskytují vysokou stabilitu během brzdění a
akcelerace a suverénní přilnavost při průjezdu zatáčkou s jakýmkoli úhlem náklonu. Testy(4)
ukázaly, že obě nové přední pneumatiky Battlecross poskytují výrazně vyšší úroveň přilnavosti
než současné produkty Bridgestone M403 a M603, které nahradí.
Zadní pneumatiky jsou navrženy s využitím nové technologie Bridgestone „Castle Block“ s
bloky konvexních tvarů, které připomínají věže zámku. Pneumatika díky nim získává větší
hranový efekt, který zlepšuje akceleraci, chování v zatáčkách a časy na kolo. Bridgestone
poprvé v motokrosu používá u zadních pneumatik X30 a X40 svou technologii „Cooling Fin“
(chladicí žebra), která snižuje tvorbu tepla při opakovaném ohýbání bočnic, což pomáhá
udržovat konzistentní provozní vlastnosti.
(4) Testováno profesionálními závodními jezdci během Mistrovství Japonska v motokrosu 2013.