CZ Lego


Pojištění proti krádeži a rozbití

S pojištěním se už nemusíte bát nečekaných nepříjemností. Poškozené zařízení opravíme, neopravitelné nebo odcizené vyplatíme.

  • Uplatníte v případě nahodilého poškození
  • Uplatníte v případě krádeže (po přepadení i po loupeži)
  • Uhradíme opravu nebo vám vyplatíme časovou cenu zařízení

Kdy vám pojištění například pomůže?

crack_phone Created with Sketch.

Zakopnete během telefonování a rozbije se vám mobil.
Uhradíme opravu.

coffee_notebook Created with Sketch.

Kolega rozlije kávu a zničí vám tak notebook.
Vyplatíme časovou cenu zboží.

zlodej Created with Sketch.

Do bytu se vloupá zloděj a ukradne vám televizi.
Vyplatíme časovou cenu zboží.

Na co se pojištění vztahuje?

Pojištění uplatníte v případě krádeženahodilého poškození způsobeného neočekávanou vnější příčinou, a to i přesto, že se svými věcem zacházíte zodpovědně a opatrně. Například:

  • Zakopnete během telefonování a rozbije se vám mobil.
  • Kolega rozlije kávu a zničí vám tak notebook.
  • Do bytu se vloupá zloděj a ukradne vám televizi.

Pojištění vám ale nepomůže v případě, že k poškození vedla zjevná neopatrnost. Například když používáte čtečku ve vaně, skáčete do bazénu s mobilem v kapse, nebo necháte odemčené auto a někdo vám z  něj ukradne tablet. Pokud s věcmi zacházíte obezřetně, je sjednání pojištění dobrý nápad. :-)

Pojištění se vztahuje na území České republiky.

Kolik mi vyplatíte v případě pojistné události?

V případě pojistné události pracujeme s takzvanou časovou cenou. Časová cena je hodnota zboží snížená o 2 % za každý měsíc, který uplynul od jeho koupě (u mobilů a tabletů o 3 %).

  • V případě, že vám zboží odcizí nebo dojde k jeho nahodilému poškození a nebude ho již možné ekonomicky opravit, vyplatíme vám celou časovou cenu zboží.
  • V případě, že rozbitý produkt lze opravit, vám uhradíme opravu produktu do výše jeho časové ceny. Pojištění lze na opravu uplatnit až 1× za rok.

Výše spoluúčasti je 500 Kč u zboží v ceně do 10 000 Kč, a 1 000 Kč u zboží v ceně 10 000 Kč a víc (jedná se o kupní cenu).

Příklad:

Matěj si koupil chytrý telefon za 8 000 Kč a pojistil se proti krádeži a rozbití na 1 rok. Po třech měsících mu mobil ukradli z kufru zamčeného auta. Matěj krádež nahlásil na policii a odevzdal nám protokol. Časová cena telefonu byla tou dobou 7 280 Kč*. Tu jsme snížili o spoluúčast ve výši 500 Kč a Matějovi jsme na účet poslali 6 780 Kč.

*Časovou cenu jsme spočítali jako 8 000 Kč – 3×0,03 × 8 000 Kč.

Jak si pojištění sjednám?

U produktů, které si lze pojistit, stačí zaškrtnout pole „Pojistit proti krádeži a rozbití“. Vybrat si můžete z pojištění na 1 nebo na 2 roky. K objednávce vám pak automaticky přičteme cenu za pojištění. Ta se liší pro každý produkt a najdete ji v popisu produktu nebo u objednávky v košíku. Pojištění zaplatíte společně s objednávkou.

Následně vám e-mailem pošleme certifikát o pojištění, kterým se v případě pojistné události prokážete. Nemusíte nic podepisovat ani vyřizovat.

V případě, že se pojištěné zboží rozhodnete vrátit, vrátíme vám i částku, kterou jste zaplatili za pojištění.

Jak nahlásím pojistnou událost?

V případě rozbití nebo odcizení produktu nahlaste pojistnou událost na lince 234 240 420. Volat můžete v pracovní dny mezi 8:00 a 18:00.

K nahlášení pojistné události budete potřebovat doklad o koupi zbožíčíslo vašeho certifikátu o pojištění. Následně při komunikaci s pojišťovnou vyplníte formulář Oznámení škodní události.

V případě, že jde o odcizení, budete potřebovat i policejní protokol a v případě zařízení s IMEI (například mobilní telefon) i doklad o blokaci IMEI od Policie ČR.

Jak probíhá vyřízení pojistné události?

Pokud se jedná o nahodilé poškození

  1. Pojistnou událost nahlásíte telefonicky na čísle 234 240 420. Volat můžete v pracovní dny mezi 8:00 a 18:00.
  2. Na základě povahy poškození vám doporučíme smluvní servis, na jehož adresu zašlete poškozené zařízení.
  3. Servis provede diagnostiku, která určí, zda se vyplatí zařízení opravit, nebo je lepší vám vrátit peníze.
  4. V případě, že se vyplatí zařízení opravit, servis provede opravu. Tu hradíme my v plné výši.
  5. Servis zašle opravené zařízení na vaši adresu na dobírku ve výši spoluúčasti (500 Kč u zboží do 10 000 Kč, 1 000 Kč u zboží nad 10 000 Kč).

Pokud se jedná o krádež

  1. Nahlaste krádež na policii a do protokolu uveďte, že zařízení je pojištěné u BNP Paribas Cardif Pojišťovny a.s.
    V případě, že vám byl odcizen telefon, nechte i zablokovat jeho unikátní číslo IMEI. Tím zařízení zablokujete a zloděj jej nebude moct používat.
  2. Nahlaste pojistnou událost telefonicky na čísle 234 240 420. Volat můžete v pracovní dny mezi 8:00 a 18:00.
  3. Zašlete nám potřebné podklady, protokol od policie a doklad o blokaci IMEI. Co všechno budeme potřebovat a jak nám to zašlete, domluvíme po telefonu.
  4. Posoudíme pojistnou událost a v případě vzniku nároku na pojistné vám na účet zašleme časovou cenu zboží.