Poškození při doručení

Rozbalili jste svou zásilku a zjistili jste, že zboží uvnitř je poškozené? Oznamte neprodleně tuto událost jedním z níže uvedených způsobů, nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky.

K uplatnění reklamace budete potřebovat:

  • číslo vaší objednávky (nebo zásilky v případě uplatnění přímo u dopravce)
  • fotodokumentaci (poškozený výrobek včetně balení zásilky)
  • popis poškození, případně i okolností předání zásilky a zjištění poškození

Uplatnění reklamace

  • ČESKÁ POŠTA – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
  • PPL – do 2 pracovních dnů vyplňte online formuláře na reklamace.ppl.cz
  • DPD – do 2 pracovních dnů vyplňte online formulář na public.dpd.cz

V ostatních případech uplatněte reklamaci:

  • Zákaznická linka Mall 296 245 025
    Pondělí – Pátek: 8:00 – 20:00
    Sobota – Neděle: 9:00 – 18:00
  • Online kontaktní formulář
    Zobrazit kontaktní formulář

Časté dotazy

Mám od dopravce převzít výrobek, který má viditelně poškozený obal?

Pokud má zásilka viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek uvnitř je poškozený. Zásilku můžete od dopravce převzít, ale sepište s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu.

V případě, že máte pochybnost, zda je výrobek uvnitř balení v pořádku, zásilku od dopravce nepřebírejte a kontaktujte zákaznickou linku MALLCZ na výše uvedeném telefonním čísle nebo pomocí kontaktního formuláře. Zajistíme vám zaslání nového výrobku.

Co budu potřebovat při reklamaci poškozeného výrobku?

Pro urychlení vyřízení vašeho požadavku nám pomůže, když vyplníte výše uvedený kontaktní formulář a připojíte fotografie balení výrobku a poškození výrobku.

Jak mám vrátit poškozený výrobek?

Nejvhodnější způsob vrácení výrobku vám poradí naše zákaznická linka. Všeobecně platí, že poškozený výrobek můžete vrátit na kterékoliv naší prodejně nebo poslat na reklamační oddělení. U velkých výrobků, jako jsou např. ledničky nebo pračky, vám zajistíme odvoz poškozeného výrobku a jeho výměnu za nový.