intPromo;Wide and low (top center);CZ KVIFF


Poškození při doručení

Rozbalili jste nové zboží a zjistili se, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený? Informujte co nejdříve buď přepravce nebo naši společnost. Ideálně do 48 hodin, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.

Informujte o problému dopravce

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • InTime: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 246 092 912, nebo na e-mail reklamace@intime.cz.
  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 225 331 500, nebo na e-mail reklamace@ppl.cz.
  • Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601.
  • Gebrüder Weiss: oznamte do 1 pracovního dne na tel. 224 726 222.
  • Raben: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 222 802 111.

Nebo se ozvěte nám

Můžete nám zavolat:

  • Zákaznická linka 296 245 025
  • Provozní doba je pondělí - pátek: 8:00 - 20:00 a sobota - neděle 9:00 - 18:00

Nebo napsat:

Zobrazit kontaktní formulář

Časté dotazy

Mám od dopravce převzít výrobek, který má viditelně poškozený obal?

Pokud má výrobek viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek uvnitř je poškozený. Výrobek můžete od dopravce převzít, ale sepište s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu.

V případě, že máte pochybnost, zda je výrobek uvnitř balení v pořádku, výrobek od dopravce nepřebírejte a kontaktujte zákaznickou linku MALLCZ na výše uvedeném telefonním čísle nebo pomocí kontaktního formuláře. Zajistíme vám zaslání nového výrobku.

Co budu potřebovat při reklamaci poškozeného výrobku na zákaznické lince?

Pro urychlení vyřízení vašeho požadavku nám pomůže, když vyplníte výše uvedený kontaktní formulář a připojíte fotografie balení výrobku a poškození výrobku.

Jak mám vrátit poškozený výrobek?

Nejvhodnější způsob vrácení výrobku vám poradí naše zákaznická linka. Všeobecně platí, že poškozený výrobek můžete vrátit na kterékoliv naší prodejně nebo poslat do reklamačního oddělení. U velkých výrobků, jako jsou např. ledničky nebo pračky, vám zajistíme odvoz poškozeného výrobku a jeho výměnu za nový.

Potřebujete poradit?

+420 296 245 025
Po-Pá 8:00 – 20:00, So-Ne 9:00 – 18:00