MALL.CZ pro firmy, státní správu a organizace

...malá firma nebo nadnárodní korporace, úřad, škola nebo nemocnice

Vstřícnost, flexibilita a nabídky na míru

Individuální přístup

Vstřícnost, flexibilita – nabídky na míru

Expresní doprava zdarma

Bezkonkurenční šíře sortimentu

Jaké výhody vám můžeme nabídnout

Konkrétní nabídka a výhody jsou vždy individuální. Neváhejte nás kontaktovat na e-mailu b2b@mall.cz.

Malé a střední firmy

(Nákupy do 150 tis. Kč ročně)

  • Expresní doprava zdarma
  • Individuální nabídky na míru
    (Minimální hodnota objednávky je 35 tis. Kč a více než 2 kusy produktů)

Velké firmy a korporace

(Nákupy nad 150 tis. Kč ročně)

  • Expresní doprava zdarma
  • Individuální nabídky na míru
    (Minimální hodnota objednávky je 35 tis. Kč a více než 2 kusy produktů)
  • Možnost zpětného bonusu
  • Možnost nákupu na fakturu se splatností

Státní správa

  • Expresní doprava zdarma
  • Individuální nabídky na míru
    (Minimální hodnota objednávky je 35 tis. Kč a více než 2 kusy produktů)
  • Možnost zpětného bonusu
  • Možnost nákupu na fakturu se splatností

Kontaktujte nás

b2b@mall.cz

Chcete potěšit své partnery, klienty nebo kolegy?

Darujte jim dárkové poukazy!

  • Poukazy na míru – zvolte si libovolnou hodnotu (od 100 Kč) a platnost až 1 rok
  • V elektronické podobě nebo tištěné
  • Možnost uplatnění na kompletní sortiment na MALL.CZ
  • Fakturace bez DPH
  • V případě dlouhodobé spolupráce možnost fakturace se splatností
  • Bližší informace naleznete pod tímto odkazem
Více informací

Časté otázky

Kdo je B2B zákazník?

Každý subjekt, nakupující na IČO, tedy firmy, živnostníci, veřejná správa a organizace, úřady, školy, nemocnice a další.

Jak se dostanu do péče B2B oddělení?

Stačí nás kontaktovat na b2b@mall.cz, po odeslání Vás budeme kontaktovat nejpozději následující pracovní den.

Kdy bude objednávka splňovat parametry B2B objednávky?

Objednávka bude v pořádku, pokud bude zaslána z firemního e-mailu nebo bude v příloze oficiální objednávka subjektu v obvyklém formátu.

Co musí obsahovat objednávka zboží?

Objednávka musí obsahovat kompletní fakturační adresu, vč. e-mailového a telefonického kontaktu, přesnou specifikaci zboží (ideálně odkaz na vybrané zboží na www.mall.cz nebo kód zboží), přesnou dodací adresu vč. kontaktu (jméno, tel. číslo).

Co musí obsahovat objednávka dárkových poukazů?

Kompletní fakturační adresu, vč. e-mailového a telefonického kontaktu, počet kusů a nominální hodnoty poukazů. Nezapomeňte uvést, zda si přejete dárkový certifikát v elektronické nebo tištěné podobě (v tomto případě, uveďte i doručovací adresu včetně jména a tel. čísla příjemce).

Mohu nakupovat na fakturu se splatností?

Státním institucím a veřejné správě poskytujeme splatnost faktur automaticky, ostatním subjektům jako jsou velké firmy a korporace, na základě schválení.

Mohu mít na faktuře svoje číslo objednávky?

Ano, pokud objednávka bude obsahovat číslo, bude uvedeno i na faktuře.

Mohu nakoupit bez DPH?

Pouze v případě splnění zákonných podmínek tzv. přenesené daňové povinnosti. V případě exportu zboží prodáváme vč. DPH a po splnění podmínek vývozu (doložení dokumentace přijetí zboží v zahraničí) vracíme dodatečně hodnotu DPH.

Kdy mám nárok na individuální nabídku / množstevní slevu?

Při minimální hodnotě objednávky 35 tis. Kč a nákupu více než 2 produktů.