MALL.CZ pro firmy, státní správu a organizace

...malá firma nebo nadnárodní korporace, úřad, škola nebo nemocnice

Vstřícnost, flexibilita a nabídky na míru

Individuální přístup

Vstřícnost, flexibilita – nabídky na míru

Expresní doprava zdarma při nákupu v hodnotě nad 2 000 Kč

Bezkonkurenční šíře sortimentu

Jaké výhody vám můžeme nabídnout

Konkrétní nabídka a výhody jsou vždy individuální. Neváhejte nás kontaktovat na e-mailu [email protected].

Živnostník

(Nákupy do 150 tis. Kč ročně)

  • Expresní doprava zdarma při nákupu v hodnotě nad 2 000 Kč (neplatí pro zboží z Partnerského prodeje)
  • Individuální nabídky na míru
  • Možnost vrácení zboží (do 3 000 Kč automaticky)
  • Dva roky záruky pro firemní nákupy
  • Výhodný firemní ceník na zboží MALL.CZ

Firma a korporace

(Nákupy nad 150 tis. Kč ročně)

  • Expresní doprava zdarma při nákupu v hodnotě nad 2 000 Kč (neplatí pro zboží z Partnerského prodeje)
  • Individuální nabídky na míru
  • Možnost zpětného bonusu
  • Možnost nákupu na fakturu se splatností
  • Možnost vrácení zboží (do 3 000 Kč automaticky)
  • Dva roky záruky pro firemní nákupy
  • Výhodný firemní ceník na zboží MALL.CZ

Státní správa

  • Expresní doprava zdarma při nákupu v hodnotě nad 2 000 Kč (neplatí pro zboží z Partnerského prodeje)
  • Individuální nabídky na míru
  • Možnost zpětného bonusu
  • Možnost nákupu na fakturu se splatností
  • Možnost vrácení zboží (do 3 000 Kč automaticky)
  • Dva roky záruky pro firemní nákupy
  • Výhodný firemní ceník na zboží MALL.CZ

Nakupujete zboží pro Vaši firmu?

Podíváme se, jestli Vám můžeme vytvořit individuální cenovou nabídku.

Vložte poptávané zboží do nákupního košíku

Uvnitř košíku klikněte na
„Poslat obsah košíku známému“

Pošlete na email [email protected]
Nezapomeňte nám do zprávy napsat Váš kontaktní email

Máte jiný požadavek?

Napište nám na

[email protected]

Chcete potěšit své partnery, klienty nebo kolegy?

Darujte jim dárkové poukazy!

  • Poukazy na míru – zvolte si libovolnou hodnotu (od 100 Kč) a platnost až 1 rok
  • V elektronické podobě nebo tištěné
  • Možnost uplatnění na kompletní sortiment na MALL.CZ
  • Fakturace bez DPH
  • V případě dlouhodobé spolupráce možnost fakturace se splatností
  • Bližší informace naleznete pod tímto odkazem
Více informací

Časté otázky

Kdo je B2B zákazník?

Každý subjekt, nakupující na IČO, tedy firmy, živnostníci, veřejná správa a organizace, úřady, školy, nemocnice a další.

Jak se dostanu do péče B2B oddělení?

Stačí nás kontaktovat na [email protected], po odeslání Vás budeme kontaktovat nejpozději následující pracovní den.

Kdy bude objednávka splňovat parametry B2B objednávky?

Objednávka bude v pořádku, pokud bude zaslána z firemního e-mailu nebo bude v příloze oficiální objednávka subjektu v obvyklém formátu.

Co musí obsahovat objednávka zboží?

Objednávka musí obsahovat kompletní fakturační adresu, vč. e-mailového a telefonického kontaktu, přesnou specifikaci zboží (ideálně odkaz na vybrané zboží na www.mall.cz nebo kód zboží), přesnou dodací adresu vč. kontaktu (jméno, tel. číslo).

Co musí obsahovat objednávka dárkových poukazů?

Kompletní fakturační adresu, vč. e-mailového a telefonického kontaktu, počet kusů a nominální hodnoty poukazů. Nezapomeňte uvést, zda si přejete dárkový certifikát v elektronické nebo tištěné podobě (v tomto případě, uveďte i doručovací adresu včetně jména a tel. čísla příjemce).

Mohu nakupovat na fakturu se splatností?

Státním institucím a veřejné správě poskytujeme splatnost faktur automaticky, ostatním subjektům jako jsou velké firmy a korporace, na základě schválení.

Mohu mít na faktuře svoje číslo objednávky?

Ano, pokud objednávka bude obsahovat číslo, bude uvedeno i na faktuře.

Mohu nakoupit bez DPH?

Pouze v případě splnění zákonných podmínek tzv. přenesené daňové povinnosti. V případě exportu zboží prodáváme vč. DPH a po splnění podmínek vývozu (doložení dokumentace přijetí zboží v zahraničí) vracíme dodatečně hodnotu DPH.