CZ 2018-12-BO-Climate


Prodloužená záruka

Nenechte se zaskočit, když se vám zboží rozbije těsně po záruce. Prodlužte si ji o jeden, dva nebo tři roky.

  • Už se nemusíte obracet na pojišťovnu. Případné opravy řešíte přímo s námi.
  • Platí pro elektronické i mechanické poruchy po vypršení zákonné záruky.
  • Je uznáno více než 96 % nahlášených případů.

Kdy vám prodloužená záruka například pomůže?

Vyřešíme za vás všechny běžné poruchy, na které by se vztahovala běžná dvouletá záruka.

2F05AFB5-A116-4DD4-9BBC-E42983162015 Created with sketchtool.

Pračka se jako na potvoru rozbije 2 měsíce po vypršení standardní záruky.

Uhradíme opravu.

97B25CB6-1056-4FBA-8508-2C60F3106612 Created with sketchtool.

Tablet přestane z ničeho nic fungovat půlroku po vypršení zákonné záruky a nedá se opravit.

Vyplatíme časovou cenu zboží.

Prodloužení záruky zvládnete raz dva

U produktů, u kterých službu nabízíme, stačí zaškrtnout „Prodloužit záruku“.

K objednávce vám pak automaticky přičteme cenu za pojištění.

Dokladem sjednání pojištění je faktura, kterou obdržíte po zaplacení objednávky.

Co když se rozhodnu do 14 dnů zboží vrátit?

Vrátíme vám částku, kterou jste zaplatili za pojištění.

Co když mám pojištění koupené před 31. 10. 2018?

Postupujte dle instrukcí uvedených zde.

Ve spolupráci s

Co dalšího je užitečné vědět?

Na co se prodloužená záruka vztahuje?

Prodloužená záruka se vztahuje na všechny běžné poruchy, na které se vztahuje i standardní záruka. Výrobek je pojištěn proti elektrické, elektronické nebo mechanické poruše, která nebyla způsobena vámi.

Co se bude dít v případě poruchy v prodloužené záruce?

V případě poruchy zařízení v prodloužené záruce vám uhradíme opravu do výše časové ceny, nebo dodáme náhradní zboží. V případě, že zboží nelze opravit, vyplatíme vám časovou cenu zboží. Časová cena je nákupní cena zboží snížena o 1 % za každý měsíc, který uplynul od jeho koupě.

Co když zboží reklamuji ještě v průběhu zákonné záruky?

V případě, že ještě v průběhu zákonné záruční doby zboží reklamujete a my vám vrátíme kupní cenu, pojištění automaticky zanikne a pojistné vám vrátíme. Pokud vám zboží jenom vyměníme, pojištění prodloužené záruky bude platit i nadále.

Jak nahlásím poruchu v prodloužené záruce?

Pojistnou událost nahlásíte na telefonním čísle: 295 562 824. Po jejím telefonickém nahlášení zboží spolu s dokladem o koupi doneste na jednu z našich poboček, nebo jej zašlete na adresu reklamačního oddělení: Logistické centrum MALL CZ, Hala DC5, rampa 79, Poděbradská 771, PSČ 250 90, Jirny.

Pokud jste si pojištění koupili před 31. 10. 2018, nahlaste pojistnou událost dle informací zde.

Jak probíhá vyřízení pojistné události?
  • Škodní událost nahlásíte na telefonním čísle: 295 562 824.
  • Zboží donesete na naši prodejnu, či odešlete poštou na naše reklamační oddělení.
  • Servis provede diagnostiku, která určí, zda se vyplatí zařízení opravit, vyměnit, nebo je lepší vám vrátit peníze.
  • V případě, že se vyplatí zařízení opravit, servis provede opravu. Tu uhradíme my v plné výši.
  • Zboží si buď vyzvednete na jedné z našich prodejen, nebo vám jej odešleme na vaši adresu.

Dokumenty ke stažení

Sjednáním pojištění potvrzujete, že jste se seznámili se všemi dokumenty a souhlasíte s jejich zněním: