CZ vysvedceni


Pojištění prodloužené záruky

Prodlužte si standardní záruku poskytovanou výrobcem zakoupením Pojištění prodloužené záruky na 1 nebo 3 roky.
Už žádné obavy z nákladů na opravu spotřebiče po skončení zákonné záruky!

V dnešní době se nezřídka stává, že lednička nebo vysavač po dovršení druhých narozenin začne jako naschvál stávkovat – tu se zadře motor, tam se nenapouští voda. Připomíná vám to něco?

Mimo pravidelnou a profesionální údržbu vaši elektroniky a domácích spotřebičů, kterou velmi doporučujeme, je tu ještě jedna možnost, jak si ušetřit nervy a ještě i nějakou tu korunu k tomu.

Standardní zákonnou záruku, která platí 24 měsíců, máte teď možnost rozšířit o dalších až 36 měsíců. Tedy celkem až na 5 let. Výrobek je pojištěn proti elektrické, elektronické nebo mechanické poruše. Pojištění vám pomůže i v situaci, kdy výrobek již nejde opravit, dostanete totiž vyplacenou časovou cenu věci.

Odpovědi na své otázky získáte snadno a rychle na lince 234 240 420, která je vám k dispozici v pracovní dny. Konkrétně po-pá: 8.00-18.00..

Jak Pojištění prodloužené záruky získat?

  1. Vyberte si zboží a v košíku zaškrtněte políčko „Delší záruka na 3 roky“ nebo „Delší záruka na 5 let“.
  2. U každého výrobku, ke kterému si můžete Pojištění prodloužené záruky sjednat, uvidíte vždy přesnou částku za pojištění. Ta je 10 % z kupní ceny s DPH u Pojištění prodloužené záruky na 1 rok a 20 % z kupní ceny s DPH u Pojištění prodloužené záruky na 3 roky. V případě uplatnění slevy se částka za pojištění počítá z ceny zboží před slevou.
  3. U „šedé techniky“ (notebooky, PC, monitory, tiskárny, tablety, gps navigace) je možné zakoupit Pojištění prodloužené záruky pouze na 1 rok a to za 10 % z kupní ceny s DPH.
  4. Po uhrazení kupní ceny včetně pojistného a převzetí objednaného zboží obdržíte na e-mail jako potvrzení Certifikát o pojištění prodloužené záruky.

Jak to funguje při hlášení pojistné události?

  • V případě vzniku pojistné události kontaktujte zákaznickou linku 234 240 420, kde vám operátor sdělí další postup.
  • V případě pojistné události, při níž lze nefunkční věc opravit, dostanete od pojišťovny proplaceny náklady na opravu tohoto výrobku, a to až do výše 30 000 Kč, nebo časové ceny věci.
  • V případě, že výrobek nebude možné opravit, vyplatí vám pojišťovna časovou cenu výrobku. V takovém případě pojištění prodloužené záruky zaniká.

Co je to časová cena zboží?

Časová cena se vypočítá z kupní ceny výrobku, z níž se za každý započatý měsíc od nákupu odečte 1 %.

Co když zboží vrátím nebo reklamuji ještě v průběhu zákonné záruky?

  • Pokud je objednané zboží včetně pojištění prodloužené záruky hrazeno předem, avšak objednávku musíte z nějakého důvodu zrušit, vrátíme vám celou částku včetně zaplaceného pojistného. To samé platí i v případě vrácení zboží ve 14denní lhůtě od nákupu.
  • V případě, že je v průběhu zákonné záruční doby uplatněna reklamace, v rámci níž je vám vrácena kupní cena, pojištění automaticky zaniká a pojistné vám vrátíme. Dojde-li v rámci uplatněné reklamace k výměně zboží, vztahuje se pojištění automaticky na vyměněné zboží, jako by šlo o zboží původní.

Základní informace o pojištění

  • Pojištění prodloužené záruky vám poskytujeme ve spolupráci se společností BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. a pojišťovacím makléřem INSIA a.s.
  • Na pojistné plnění se nevztahuje žádná spoluúčast pojištěného.
  • Pojištění se řídí pojistnými podmínkami platnými ke dni přistoupení pojištěného k pojištění (viz níže).
  • Pojištění kryje nefunkčnost zboží, podobně jako zákonná záruka prodejce, v době po uplynutí zákonné záruky.
  • Vztahuje se na vybranou elektroniku a spotřebiče v hodnotě od 2 000 Kč do 80 000 Kč.
  • Pojištění nelze sjednat ke zboží, které je používáno pro profesionální či jinak výdělečnou činnost.
  • Vyberte si, zda chcete zboží pojistit na 1 nebo 3 roky.
  • Výše poplatku za pojištění se stanoví v závislosti na kupní ceně zboží a délce pojistné doby – konkrétní výši poplatku zjistíte přímo v nabídce pojištění ke konkrétnímu zboží.
  • Pojistné plnění v případě pojistné události spočívající v nefunkčnosti zboží:
    • oprava poškozeného zboží až do výše časové ceny, max. však 30 000 Kč,
    • není-li oprava možná, vyplacení časové ceny,
  • Časová cena vyjadřuje pokles hodnoty zboží v čase. Stanoví se ke dni vzniku pojistné události a vypočítá se tak, že se od kupní ceny zboží za každý i započatý měsíc ode dne nákupu až do dne vzniku pojistné události odečte 1 % z této kupní ceny.
  • Pojišťovna poskytne pojistné plnění maximálně třikrát během běžného roku, avšak součet plnění nesmí přesáhnout časovou cenu.
  • Pojištění se vztahuje pouze na území České republiky.
  • Pojišťovna neplní např. v případě, že k nefunkčnosti došlo v důsledku nedbalosti, v případě běžného opotřebení, povrchové vady, které nemají vliv na funkčnost, potíže s operačním systémem nebo softwarem apod. Kompletní seznam výluk naleznete v pojistných podmínkách (viz níže).

Důležité dokumenty ke stažení

Pojistné podmínky:

Odpovědi na dotazy získáte na zákaznickém centru na čísle +420 234 240 420.
Toto číslo slouží také pro hlášení pojistných událostí.