CZ 2018-09-MJ-DIY


Pojištění prodloužené záruky

Prodlužte si zákonnou záruku o 1 nebo 3 roky. Případné opravy po skončení zákonné záruky vám uhradíme my.

  • Bez spoluúčasti
  • Platí pro elektronické i mechanické poruchy po vypršení zákonné záruky
  • Uhradíme opravu nebo vám vyplatíme časovou cenu zboží

Kdy vám pojištění například pomůže?

washer Created with Sketch.

Pračka se jako na potvoru rozbije 2 měsíce po vypršení standardní záruky.
Uhradíme opravu.

tablet Created with Sketch.

Tablet přestane z ničeho nic fungovat půlroku po vypršení zákonné záruky a nedá se opravit.
Vyplatíme časovou cenu zboží.

Na co se prodloužená záruka vztahuje?

Prodloužená záruka se vztahuje na všechny běžné poruchy, na které se vztahuje i standardní záruka. Výrobek je pojištěn proti elektrické, elektronické nebo mechanické poruše, která nebyla způsobena vámi.

Kolik mi vyplatíte v případě poruchy v prodloužené záruce?

V případě poruchy zařízení v prodloužené záruce vám uhradíme opravu do výše časové ceny. V případě, že zboží nelze opravit, vyplatíme vám časovou cenu zboží. Časová cena je nákupní cena zboží snížena o 1 % za každý měsíc, který uplynul od jeho koupě.

Příklad:

Jana si koupila pračku za 10 000 Kč a prodloužila si záruku o jeden rok. Půl roku po vypršení dvouleté zákonné záruky pračka vypověděla službu. Její časová cena byla po 30 měsících 7 000 Kč*. Tuto částku jsme Janě po nahlášení pojistné události vyplatili, pračku totiž nebylo možné opravit. Pokud by to možné bylo, Jana by neplatila za opravu, diagnostiku, dopravu, ani za náhradní díly, a to až třikrát v rámci jednoho běžného roku do výše časové ceny.

* Časovou cenu jsme spočítali jako 10 000 Kč – 30 × 0,01 × 10 000 Kč

Jak si pojištění prodloužené záruky sjednám?

U produktů, u kterých si lze prodloužit záruku, stačí zaškrtnout pole „Prodloužit záruku“. Vybrat si můžete z prodloužení o 1 nebo 3 roky. K objednávce vám pak automaticky přičteme cenu za pojištění. Ta se liší pro každý produkt a najdete ji u něj nebo v košíku. Pojištění zaplatíte společně s objednávkou.

Následně vám e-mailem pošleme certifikát o pojištění, kterým se v případě pojistné události prokážete. Nemusíte nic podepisovat ani vyřizovat.

Co když zboží vrátím nebo reklamuji ještě v průběhu zákonné záruky?

V případě, že se pojištěné zboží rozhodnete vrátit, vrátíme vám i částku, kterou jste zaplatili za pojištění.

V případě, že ještě v průběhu zákonné záruční doby zboží reklamujete a my vám vrátíme kupní cenu, pojištění automaticky zanikne a pojistné vám vrátíme. Pokud vám zboží jenom vyměníme, pojištění prodloužené záruky bude platit i nadále.

Jak nahlásím pojistnou událost?

V případě poruchy produktu v prodloužené záruce nahlaste pojistnou událost na lince 234 240 420. Volat můžete v pracovní dny mezi 8:00 a 18:00.

K nahlášení pojistné události budete potřebovat doklad o koupi zbožíčíslo vašeho certifikátu o pojištění. Následně při komunikaci s pojišťovnou vyplníte formulář Oznámení škodní události.

Kompletní postup a další informace naleznete na stránkách pojišťovny BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Jak probíhá vyřízení pojistné události?

  1. Nahlaste pojistnou událost na čísle 234 240 420. Volat můžete v pracovní dny mezi 8:00 a 18:00.
  2. Na základě povahy poškození vám doporučíme smluvní servis. Ten buď provede opravu přímo u vás doma, anebo mu zařízení k opravě zašlete poštou.
  3. Servis provede diagnostiku, která určí, zda se vyplatí zařízení opravit, nebo je lepší vám vrátit peníze.
  4. V případě, že se vyplatí zařízení opravit, servis provede opravu. Tu uhradíme my v plné výši.
  5. Pokud oprava neproběhla u vás doma, servis zašle opravené zařízení na vaši adresu.