Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 1424870

Hyundai FLR 32TS543 SMART

Hyundai FLR 32TS543 SMART

Smart TV Full HD (1920 × 1080) s úhlopříčkou 80 cm (32 "), VA panel, tuner DVB-T/T2 (HEVC)/C/S2, Skylink FastScan, Wi-Fi, LAN, webový prohlížeč, HbbTV, DLNA sdílení, Miracast, internetové aplikace, USB přehrávání, herní a hotelový mód. Rozhraní: 2× HDMI 1.4 (ARC), 1× USB 2.0, 1× VGA (D-Sub), 1× kompozitní vstup, 1× optický audio výstup, 1× sluchátkový výstup. Celý popis
5 490 Kč
5 490 Kč

Petr D.
6.11.2020
Spokojen!
26.10.2020
Vše funguje jak má, zatim spojen
Zdeněk P.
22.5.2020
Obraz dobrý, zpracování odpovídá ceně. Pokud se ale nedíváte na televizi zcela kolmo, je po krajích v obraze vidět doslova "dovnitř" televize, takže vidíte vnitřní černý rám za obrazem. Proto se při pohledu ze stran na okrajích ztratí obraz, protože se dostane mimo podsvícení, které je asi nějaký centimetr za LCD displejem. Působí to velmi rušivě. Při sledování TV možná tolik nevadí, ale při použití jako monitor k PC nevidíte několik pixelů u kraje.
PŘEMYSL Š.
30.4.2020
v dané cenové relaci - Full HD a Smart funkce - dobrá volba, snadné seřazení kanálů dle potřeby, kvalita displaye průměrná
16.4.2020
Wifi, Hbb, Full HD .....
nastavení korekcí -jas, kontrast apod. mají nevelký rozsah, pokud vysílaný pořad nemá HD kvalitu, moc se stím už nenadělá
Zdeňka Z.
8.4.2020
zatím bez problémů
Petr F.
3.4.2020
max. spokojenost, kvalitní obraz
Radislav S.
2.4.2020
Perfektní obraz i zvuk, tv si poradí i s nekvalitním signálem, kde některé tv mají výpadky
Karel H.
18.3.2020
Jsem spokojen a bylo vše v pořádku doporučuji
Marie R.
6.3.2020
Super televize za dobrou cenu, urcena do kuchyne, zatim bez problemu.
Petr T.
20.1.2020
TV celkově odpovídá ceně. Design 2019 je libivější, nicméně oproti prémiový značkám se při manipulaci s TV nebráníte pocitu velmi levného zpracování. Ale když už visí na stěně, vypadá dobře. V popisu najdete VESA 200x100. Pozor, není to pravda. TV má pouze dva použitelné otvory na šrouby 100mm od sebe, ty šrouby jsou miniaturní, v balení u držáku na stěnu je asi mít nebudete. TV je pevná a tím pádem je vše tak nějak kompromisní a závity na tyto šrouby jsou mělké a při silnějším utahování je můžete strhnout. Ovladač je větší a přehledný, laciné zpracování se zde snaží dohnat lesklý povrch, což je spíš na škodu. Za tu cenu je ale full HD obraz i když s podsvětlením edge, pěkný. Při zvolení kanálu je informace velkými písmeny v rohu obrazovky s mírným podtmavenim - působí příjemně. Instalace a připojení na net bez problémů. Poměr cena výkon - spokojenost.
Jakub Č.
11.1.2020
Za ty peníze paráda.