Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 2507957

LG 49NANO86

LG 49NANO86

Výprodej
NanoCell IPS televize s rozlišením 4K Ultra HD (3840 × 2160), úhlopříčka 123 cm (49"), HDR a Dolby Vision, tuner DVB-T/T2 (HEVC)/CS/2. Lokální stmívání, inteligentní procesor α7 4K Gen3, HbbTV, internetový prohlížeč, Bluetooth, LAN, Wi-Fi, DLNA, Miracast, ovládání hlasem, nahrávání na USB, Timeshift, Dolby Atmos. Připojení: 2× HDMI 2.1 (eARC, CEC), 2× HDMI 2.0, 3× USB, optický audio výstup, sluchátkový výstup. Celý popis
14 990 Kč
14 990 Kč

Peter H.
26.4.2021
Zatiaľ všetko Ok
25.3.2021
TV jsem sice pořídil ve výrazné slevě, ale podle doporučené cenovky jsem čekal výrazně lepší výsledky. Po prvním zapnutí velké zklamání, jako by byl obraz překrytý šedým závojem a vše bylo hodně dožluta. Nutno pečlivě přenastavit (inspiroval jsem se nastavením dohledatelným na webu), pak se obraz výrazně zlepší. Televize se kvůli IPS hodí do prosvětlených místností, nedoporučuji ale tento typ panelu, pokud chcete sledovat filmy v naprosté tmě nebo při minimálním osvětelní. Local diming je velmi špatný díky malému počtu zon. Je to dobře vidět pokud začíná film, obrazovka je tmavá a je tam jen logo stanice. Část pod logem v célé délce obrazu je světlejší, další část tmavší a u některých pasáží je to dost rušivé problikávání velké části obrazovky, dimming jsem nakonec raději úplně vypnul. Sice je černá spíš šedá, ale pořád stejně. Po obvod TV prosvítá podsvícení a jsou vidět i světlejší "mapy". Ovladač magic je návykový a dobře se TV ovládá, žena si ale pořád nezvykla a funkci myši raději nepoužívá. Ve srovnání s mou 10 let starou TV Samsung D6500 jsem čekal výrazný posun, ten se ale nekonal.
Solidní upscalling, pokud je zdroj FullHD
ovladač Magic
tovární nastavení barev, je nutno překalibrovat
local diming, minimální počet zon
Vítězslav S.
25.1.2021
Kvalitní obraz, dobrý zvuk. Dálkové ovládání bezproblémové, intuitivní ovládání.
15.1.2021
Kvalitní obraz Šikovné DO
Špatná komunikace s Media serverem přes DLNA Absence manuálu Komplikované nastavení obrazu
5.1.2021
Slušný obraz, horší pozorovací úhly než oled, zvuk průměr kdyby byla oled TV 49 koupil bych raděj oled
lepší než obyč led
má centrální stojan ne nožičky po krajích
slušná podpora LG
chybí důležitá tlačítka na ovladači- info,exit
dost drahý stroj
Jana M.
4.10.2021
Skvělá volba, splnila očekávání.
Jaroslav B.
15.6.2021
Za tu cenu skvělá televize.Kvalitní obraz, velmi dobrý zvuk, sympatický ovladač. Zatím jediným nedostatkem je menší pozorovací úhel
6.6.2021
Skvělá televize
Jitka Z.
12.4.2021
S televizí jsem spokojena. Nádherný obraz, jednoduché ovládání.
31.3.2021
Televize v poradku, obraz dobry, bohuzel bylo s televizi objednano dalsi zbozi, jedna polozka v objednavce chybela a Mall nechce reklamaci uznat, takze zklamani z celkoveho pristupu Mallu. Nekolik stravenych minut na telefonu se zakaznickou linkou, kde Vam sdeli ze zalezitost prosetri a daji vedet az za nekolik dni, ze maji fotodokumentaci, tak zadame o ukazani te fotodokumentace a odpoved zadna... Takze bohuzel posledni objednavka ktera byla s Mallem provedena.
Michal B.
14.3.2021
Pěkný obraz i vzhled, spokojenost.
12.2.2021
Pri prvom spusteni TV LG a porovnani (side-by-side) so starym Samsung D6000 som bol sklamany z kontrastu, kedze LG sa na Samsung nechytal. Potom som resetoval Samsung obraz do defaultu a obrazy boli porovnatelne. V tomto mode je ten obraz realistickejsi, farby nie su take presaturovane a scena viac zodpoveda realite. Ale vacsi kontrast z LG nevyzmykate. Vstavane repraky produkuju velmi dobry zvuk. Vynikajuca konektivita a zrkadlenie obrazu z mobilu do TV - skusal som asi 7 modelov telefonov. Da sa na pozadi pozerat TV a zaroven premietat obraz z mobilu. Bezproblemova projekcia laptop screenu do TV z WIN10. Prepracovany webOS s moznostou usporiadania kanalov v lubovolnom poradi do roznych Favorites skupin. Perfektny ovladac typu ukazovatko (Samsung toto prestal robit), setri cas a dava velku flexibilitu pri ovladani a browsovani internetu cez TV. Vyborny upscaling, aj pri prehravani starych filmov v 640x480. Intuitivny scheduler nahravania, s moznostou vybrania USB portu kam sa bude zapisovat. Vyhodou je moznost pripojenia NTFS / FAT disku, bez potreby formatovania do proprietary file systemu (ako to robil Samsung). Neskutocne krasne 4K pri prehravani videi z Youtube. Uvazoval som nad OLED, ale mal som obavu z vypalenych bodov a tento je za 1/2 cenu :) Uvazoval som aj nad Samsungom, ale odradila ma vysoka poruchovost/vypalenost (skusenosti znamych) a prilisna presaturacia obrazu - vidno to na tvarach, ktore posobia plastickym vyhladenym dojmom - v podani LG je ten obraz realistickejsi.
vyborny obraz aj zvuk
skvely webOS
podpora mnozstva video formatov
nepodporuje Multi-View - pozeranie dvoch HDMI zdrojov, alebo HDMI+Antena
nema true multitasking - neda sa sucasne prezerat foto z USB a zaroven prehravat muzika z USB.
Chyba tlaceny navod. Foliu ktora je na displei nestrhavajte, ta tam ma byt :)
Ovladanie hlasitosti cez Magic remote ovlada iba repraky v TV. Hlasitost na Line-out treba ovladat samostatne na HiFi zosilovaci. BT repro som neskusal.
11.1.2021
Zatím vše Ok.
7.1.2021
Televizor splnil očekávání v případě kvality obrazu, zvuk je dobrý. Dálkové ovládání bezproblémové, obsluha se dá zvládnout celkem dobře, mnoho užitečných funkcí, ke kterým je rychlý přístup. Mrzí mne…
1.1.2021
Super