Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 502971

Sharp AQUOS LC-40LE730EV

Sharp AQUOS LC-40LE730EV

Nová 3D LED televize Sharp AQUOS s přístupem na internetovou aplikaci YouTube a možností nahrávat TV vysílání na USB. Vylepšený zvuk subwooferem, USB a DLNA přehrávač, možnost rozšíření o Wi-Fi, 100 Hz technologie pro ostrý obraz. Celý popis
Ušetříte 5 200 Kč 17 990 Kč
12 790 Kč
Ušetříte 5 200 Kč 17 990 Kč
12 790 Kč

Jiří K.
12.1.2015
Cena vs. výkon spokojenost.
Marek N.
6.2.2013
S TV přijímačem jsem celkem spolkojen. Ale kvalitou moc na japonského výrobce neoplývá. Citlivost přijimače je průměrná. Navic se u mého kusu projevila závada na vstupním anténím konektoru. ( mimochodem je třeba použít úzký rohový konektor - velmi málo místa ). Nahrávání pořadů je funkční, leč nahrané soubory jsou ve specielnám formátu *.tdx nebo *.idx což nedovoluje přehrát nahrané pořady nikde jinde než na tomto přijímači. Jako další nedostatek lze vytknout špatná podpora češtiny. A to jak v menu tak i u nahrávaných pořadů. V EPG je čeština obsažena. S připojením na web je nabídka pouze pro Yotube. Přehrávání na Yotube je funkční, ale občas se to sekne a TV přijímač se sám restartuje. Za tech 14 dnu co ho mám jsem už provedl 2. upgrade firware, ale popisované nedostatky v něm opraveny nebyly.
10.1.2013
S výrobkem jsem spokojen, obraz je kvalitní. Teletex v pořádku, 3D a Wifi zatím nebylo testováno. Systém nahrávní/přehrávání fleška v pohodě. Přijímám pozemní vysílání (Cukrák) na ant. tzv Síto (Plzeň), vzdálenost cca 25 km. Jirka.
8.1.2013
V poriadku, presne to, čo som chcela
2.1.2013
S vyrobkom som spokojny, krasny obraz hlavne v HD, velky pocet vstupov, kvalitne prevedenie, "made in japan", 3D. Akurat konektor na antenu a sietovy konektor su naboku, trocha trcia kable pri pohlade zpredu, pri antennom staci pouzit uhlovy konektor. V baleni mohli byt aspon jedny 3d okuliare :(. Chvilu som si musel zvykat na zvuk, vzhladom na tenkost panelu, ale uz sa mi zda byt OK. S vyrobkom som spokojny, dufam, ze mi dlho vydrzi ;)
25.12.2012
Rychlost dodání - OK (do druhého dne). Obraz OK. Zzvuk horší-má sykavky. Pomalejší reakce při vyhledávání kanálu.Podle manuálu nejdou seřadit programy. Při sledování kanálu ČT 1 a NOVA se zasekává obraz, přitom zvuk pokračuje (anténa je OK, koaxiální kabel nový).