Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 879686

Sony KDL-32RD430B

Sony KDL-32RD430B

LED TV Sony BRAVIA s oblíbenou úhlopříčkou 80 cm, vysokým obrazovým rozlišením a Motionflow XR 200 Hz zpracováním obrazu. Digitální tuner DVB-T/C, nahrávání na USB, USB přehrávač, 2× HDMI, 2× USB, nízká spotřeba, samostatná regulace sluchátek. Celý popis
5 990 €
5 990 €

Martin M.
14.2.2020
do dětského pokoje super TV
Pavel Z.
3.1.2018
Mám ho už skoro rok a funguje bez problémov.
Lukáš B.
3.10.2017
USB má katastrofální napájení (proud), i po reklamaci stejný problém... Téměř žádný externí disk nezvládne napájet. Když už ho načte tak po chvilce přehrávaní disk odpojí a připojí. Tohle zvládá i nejlevnější TV na trhu mimochodem. Pak tady máme dálkové ovládání, nepřehledné a designově nejhorší co jsem viděl. Dále menu televizoru je naprosto neintuitivní pomalé a když mate přepnuto na HD vstup (dnes v podstatě pořád) hlavní menu televizoru ani není dostupné. Musíte přepnout třeba na ant/kabel a pak si pohrát v menu a zase spět na HD vstup, naprostý nesmysl. Lituji toho že jsem dal na značku Sony a vybral si tenhle produkt který byl o 1500Kč dražší než konkurenční značka, kterou jsem taky zvažoval.
6.4.2017
Na vaší žádost o kvalitě výrobku a spokojenosti vám sděluji, že výrobek skutečně splňuje vše co je publikováno, v některých parametrech překvapuje kvalitou. Bohužel přiložená dokumentace k výrobku je universální pro více typů a tak se také dozvíte, že "ne všechny typy televizorů jsou vybaveny technologií DVBT 2" což je v současné době jak jistě víte aktuální. Shodou okolností jsem u vás koupil už druhý televizor, každý s jinou koncovkou, která určuje vybavenost. Přivítal bych tedy uveřejnění co typové označení znamená. Druhý televizor má typové označení KDL 32R500CBAP.a koupil jsem ho u vás 13.12.2015 jako neregistrovaný zákazník a pro spokojenost jsem pořídil dceři podobný typ. Děkuji vám předem za objasnění problému. B.Ondráček
6.2.2017
Som veľmi spokojná. Pekný dizajn, kvalitný obraz, skvelý zvuk, inteligentná komunikácia,... . jednoducho SONY milujem. S pozdravom Kristina