Značka
Cena
Dostupnost
Zboží od
Barva
Délka
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×DostupnostSkladem
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu.
můžete mít 26.4. - 29.4.
Samolepicí tepelně izolační plát DEi Design Engineering Reflect-A-Cool je konstruovaný z vrstvy na bázi skelných vláken opatřené tepelně odrazovou pokovenou vrstvou odolávající dlouhodobě teplotám až 400°F (cca 200°C) a samolepicí vrstvou.
můžete mít 26.4. - 29.4.
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu.
můžete mít 26.4. - 29.4.
Páska Help tape je nenahraditelná v každé domácnosti, a to z důvodu mnohostranného využití.Umožňují to mimořádné vlastností a struktura pásky.Help tape má silné lepidlo, které zajišťuje skvělou přilnavost zároveň při vysokých, jako i nízkých teplotách.
můžete mít 26.4. - 29.4.
Páska vulkanizační samosvařitelná CEYS bílá 19mmx3m
můžete mít 26.4.
Samolepicí tepelně izolační plát DEi Design Engineering Reflect-A-Cool je konstruovaný z vrstvy na bázi skelných vláken opatřené tepelně odrazovou pokovenou vrstvou odolávající dlouhodobě teplotám až 400°F (cca 200°C) a samolepicí vrstvou.
můžete mít 26.4. - 29.4.
Samolepicí tepelně izolační zlatý plát DEi Design Engineering Reflect-A-GOLD je zlatě metalizovaná tkanina na bázi skelných vláken vhodná pro použití v extrémních podmínkách do teploty 454°C (850°F).
můžete mít 26.4. - 29.4.
Samolepicí tepelně izolační zlatý plát DEi Design Engineering Reflect-A-GOLD je zlatě metalizovaná tkanina na bázi skelných vláken vhodná pro použití v extrémních podmínkách do teploty 454°C (850°F).
můžete mít 26.4. - 29.4.
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu.
můžete mít 26.4. - 29.4.
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu.
můžete mít 26.4. - 29.4.
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu.
můžete mít 26.4. - 29.4.
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu.
můžete mít 26.4. - 29.4.