10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny

MALL.cz realizoval další dvě úspěšné virální kampaně na sociálních sítích

Praha, 5. prosince 2017

  • Vánoční překvapení v PoLEOárním Expressu a 60 stand-up improvizovaných scének v reálném čase v rámci Black Friday
  • V rámci vánoční kampaně „Úsměvy nás sbližují“ Leoš Mareš rozdal dárky 120 náhodným cestujícím v Leo Express
  • Black Friday kampaň se stand-up komiky nasbírala přes 6 000 reakcí, komentářů a sdílení
  • Originální kampaně zapojují fanoušky, kteří spoluvytvářejí výsledný obsah
PoLEOárním Express Leoš Mareš

Praha, 5. prosince 2017 - MALL.cz pokračuje ve spolupráci s oblíbeným moderátorem Leošem Marešem a spolu s ním opět zapojuje do kampaně i své fanoušky. Na úspěšnou interaktivní kampaň k Black Friday navazuje stejně originálně pojatá část vánoční kampaně s mottem „Úsměvy nás sbližují“. Leoš Mareš se tentokrát vžil do role štědrého strojvedoucího ve vlaku Leo Express.

Nic netušící cestující na trase Praha-Bohumín nastoupili do speciálně vyzdobeného vlaku s vánočními motivy MALL.cz, kde je Leoš Mareš jako strojvedoucí postupně obdaroval vánočními dárky a mnohým tak splnil jejich vánoční přání. „Vánoce jsou svátky plné radosti a překvapení, a to se promítlo i do vánoční kampaně, která je pro nás letos hodně osobní,“ dodává Jan Kufel, head of marketing communication. „Leoš celou akci opravdu prožíval a zvládl naprosto přirozeně vykouzlit tu pravou vánoční atmosféru a spontánně bavit čtyři hodiny nejen cestující, ale i členy našeho týmu.“

Na přípravě akce se podílel realizační tým 50 lidí a přeměna vlaku zabrala téměř 9 hodin. Leošovi se podařilo překvapit a obdarovat přes 120 cestujících dárky v celkové hodnotě přibližně půl milionu korun.

MALL.cz již zapojil své fanoušky a zákazníky během nedávné Black Friday kampaně „Ceny k smíchu“. Lidé v ní měli na Facebooku za úkol vybírat produkty ze speciální nabídky, na něž následně stand-up komici spolu s marketingovým teamem MALL.cz v reálném čase vymýšleli vtipné krátké videoposty scénky. Ty pak byly zveřejněny jako odpovědi přímo ve vláknu na MALL.cz Facebooku. Celkem se během 12 hodin natočilo neuvěřitelných 60 scének a zároveň byli odměněni fanoušci, jejichž tip na spot byl realizován. Virální videa oslovila přes půl milionu uživatelů, přičemž počet interakcí se vyšplhal na více jak 6 300. Na úspěch této kampaně nyní navazuje i vánoční video v Leo Express, které získalo během prvního dne již přes 300 tisíc zhlédnutí.

„Obrovský úspěch Black Friday kampaně nás ujistil v tom, že naši zákazníci originální pojetí ocení a vítají. Proto věříme, že se jim bude líbit i naše vánoční video plné překvapení,“ dodává Karel Videcký, head of marketing communication.

Vánoční video z Leo Expressu je ke zhlédnutí zde, scénky na motivy uživatelů v rámci kampaně Black Friday zde. Na tvorbě se podílel interní realizační tým MALL.cz a agentura Publishers.

black friday MALL