intPromo;Wide and low (top center);CZ 2018-07-MJ-MALLDays


Olympiáda na MALL.cz: Kampaň staví na offline aktivitách, Olympijský festival doplní MALL.cz Park

Praha, 8. února 2018

  • Kreativní kampaň se přesouvá do offline prostředí a zapojuje známé sportovní tváře
  • MALL.cz Park v rámci brněnského olympijského festivalu s kompletním zázemím a bohatým programem pro fanoušky
  • Olympijská kolekce dostupná na MALL.cz je nejprodávanější v historii
MALL Park

Praha, 8. února 2018 - MALL.cz, který se stal oficiálním partnerem českého olympijského týmu na XXIII. zimních olympijských hrách, připravil pro zákazníky i sportovní fanoušky speciální olympijskou kampaň. Kromě vybraných akčních nabídek zboží a prodeje olympijské kolekce představí na brněnském olympijském festivalu MALL.cz Park se zázemím a širokým programem pro celou rodinu. Olympijská kampaň klade důraz na aktivity v offline prostředí a přiblížení se k zákazníkům, což koresponduje s celkovým pojetím letošní marketingové strategie MALL.cz.

MALL.cz chce v rámci nové brandové strategie zdůraznit osobní přístup k zákazníkům a oslovit všechny věkové kategorie. Kreativní kampaně v letošním roce proto budou stavět na zajímavých tématech, jakými jsou právě sport a olympiáda. V olympijské kampani MALL.cz se objevuje řada známých tváří včetně Tomáše Vernera, Jana Hudce, Tomáše Krause, Dominika Dvořáka, Elišky Březinové a Evy Vrabcové Nývltové.

Olympijský MALL.cz Park v Brně nabídne návštěvníkům bohatý program s doprovodnými akcemi partnerů, občerstvení, sportovní přenosy jednotlivých závodů i možnost zanechání vzkazu pro oblíbené sportovce. V zázemí parku nechybí odpočinková zóna pro nejmenší včetně přebalovacího pultu. MALL.cz Park se 22. února stane dějištěm MALL.cz olympijské výzvy, charitativní akce pořádané ve spolupráci s Nadací Terezy Maxové na podporu sportovního ducha u dětí z dětských domovů.

Olympijské aktivity odstartoval na MALL.cz exkluzivní prodej olympijské kolekce od AlpinePro, která se stala nejprodávanější v jeho historii. „Zájem o letošní olympijskou kolekci byl opravdu obrovský. I díky spolupráci s MALL.cz se ji podařilo vyprodat ještě před samotným začátkem olympiády, takže bylo třeba vyrobit nové zboží,“ dodává Jiří Kejval, předseda Českého olympijského výboru. „Na základě úspěšné spolupráce s MALL.cz a AlpinePro bychom rádi toto partnerství rozvíjeli i v budoucnu.“

Kromě olympijské kolekce mohou zákazníci vybírat ze speciální nabídky na stránce www.mall.cz/zoh, kde po dobu olympiády naleznou slevy na konkrétní produkty v duchu olympijských medailí (zlato, stříbro, bronz). Pokud český tým uspěje v některém ze závodů a získá drahý kov, následující den bude zveřejněna jednodenní sleva na nákup ve výši 10 %. Olympijskou kampaň doplňují spoty, hlavní sjednocující motiv je ke zhlédnutí na YouTube.

Eva Nývltová Jan Hudec Dominik Dvořák