10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny

Tváří Black Friday na MALL.cz je Leoš Mareš, po mnoha letech se objevuje v televizní reklamě

Praha, 16. listopadu 2017

  • Leoš Mareš je hlavní tváří kampaně Black Friday na MALL.cz
  • Hlavní motiv kampaně – „Ceny k smíchu“
  • Zapojení stand-up komiků
  • Kampaň v režii týmu MALL.cz ve spolupráci s kreativní agenturou Publishers
Karel Hynek Patrik Hezucký

Praha, 16. listopadu 2017 - MALL.cz ve čtvrtek 16. listopadu spouští upoutávky ke kampani Black Friday. Ta poběží od neděle 19. listopadu po celý týden. V humorně pojatých stand-up spotech bude hlavní tvář kampaně Leoš Mareš spolu s dalšími stand-up komiky (např. Karlem Hynkem, Jiřím Charvátem a speciálním hostem Patrikem Hezuckým) upozorňovat na „Ceny k smíchu“. Zákazníci MALL.cz budou totiž mít možnost vybírat v rámci Black Friday z tisíců produktů v akčních slevách až do výše 75 %.

„Máme nesmírnou radost, že Leoš s námi po dlouhých letech jde opět do televizních spotů. Věřím, že ho k tomu přesvědčil nejen humorný koncept této kampaně, ale i fakt, že se jedná o originální českou produkci,“ společně uvádí Jan Kufel a Karel Videcký z MALL.cz, kteří jsou odpovědní za koncept a realizaci kampaně.

Natáčení probíhalo v divadle RockOpera Praha a jako exkluzivní živé publikum se do něj zapojilo dalších 200 lidí přímo z MALL.cz. Ti dopředu neměli tušení, co je čeká, a obsah scének neznal předem dokonce ani nikdo z produkce. Díky tomu, že publikum i Leoš Mareš vtipy poprvé slyšeli až v den natáčení, se podařilo vytvořit ideální atmosféru, kterou spoty skvěle zachycují.

„Nejvíce mě na konceptu spotů bavilo, že jsme natáčeli ve skutečném divadle s živým publikem. Vlastně to ani nebylo natáčení reklamy, ale spíš divadelní představení ve stylu stand-up comedy, kterou mám moc rád. Zábavy jsme si za těch pět hodin užili opravdu dost,“ dodává Leoš Mareš.

Kampaň Black Friday na MALL.cz poběží osm dní a bude zahrnovat slevy na tisíce produktů vč. 170 speciálních nabídek. Od neděle do čtvrtka bude v akční nabídce vždy 16 produktů – z každé kategorie jeden. V „černý“ pátek se pak zákazníkům odkryje největší nabídka slev s 80 produkty, která zahrne pět produktů z každé kategorie a ze které budou moci zákazníci vybírat až do neděle. Po celou dobu kampaně bude u každého druhu zboží indikátor, kolik kusů do konce prodeje zbývá. Každý den bude nad rámec aktuální nabídky zveřejněna i upoutávka na akční zboží pro den následující, nicméně koupit je bude možné až v den, pro který je sleva určena.

Kampaň byla realizována interním týmem MALL.cz ve spolupráci s kreativní agenturou Publishers a v Česku bude podpořena tradičním media mixem – televizními spoty, spoty na YouTube, v rádiu, inzercí v printu a na veškerých digitálních kanálech včetně sociálních sítí.

black friday MALL vizual