10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny

MALL.cz v centru dění: Na 52. ročníku MFF KV představí speciální kreativní koncept

Praha, 19. června 2017

  • V centru Karlových Varů bude pro návštěvníky připravena relaxační zóna MALL.cz Park s festivalovým programem
  • MALL.cz s předstihem spouští exkluzivně online prodej festivalových suvenýrů, tematickou prodejní kampaň i filmem inspirovaný videospot
kavárna relax zóna

Praha, 19. června 2017 - MALL.cz, partner 52. Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech, spustil tematickou kreativní kampaň. Jejím cílem je naladit zákazníky MALL.cz i festivalové fanoušky na již 52. ročník světově proslulého festivalu, který se koná od 30. června do 8. července.

MALL.cz Park přímo v centru dění

Speciálně pro karlovarský filmový festival vznikl unikátní projekt relaxační a zábavní zóny s názvem MALL.cz Park, který bude umístěn přímo v centru Karlových Varů, ve Smetanových sadech a nabídne program po celou dobu festivalu. Za kreativním konceptem parku stojí interní tým v čele s Terezou Hajnou, která je v MALL.cz zodpovědná za obsahový marketing. Produkci parku zajišťuje eventová agentura M-Ocean a o bezchybné internetové připojení v rámci celého MALL.cz Parku se během festivalu postará společnost Socifi a České Radiokomunikace a. s.

„V rámci celého festivalového týdne máme naplánovaný pestrý program pro širokou veřejnost. Chceme ukázat, že MALL.cz je místem, kde každý najde to své, stejně tak jako na karlovarském filmovém festivalu,” dodává Tereza Hajná.

Filmová inspirace na všech frontách

V rámci festivalové spolupráce vytvořil MALL.cz spolu s Vysokou školou kreativní komunikace a Vyšší odborní školou Michael

, který propojuje filmovou tematiku s posláním e-shopu. „Pro studenty byl tento projekt výbornou příležitostí, jak si vyzkoušet práci na reálné zakázce. Mohli ukázat svoji kreativitu a nabídnout jiný přístup a nové nápady. Klademe důraz na uplatnění našich absolventů, proto jsme uvítali možnost spolupracovat na reálném projektu s MALL.cz,” dodává Pavel Zingl, marketingový ředitel VŠKK.

Festival hvězdného nakupování

Součástí kreativní marketingové a prodejní kampaně Festival hvězdného nakupování bude originální produktový rozcestník ve filmovém stylu. Jeho součástí bude i kolekce festivalového merchandisingu, který bude vůbec poprvé k dispozici online a jinde než přímo v Karlových Varech. Obsahovat bude jako každý rok kousky s ikonickými vizuály studia Najbrt. Exkluzivně na MALL.cz najdou fanoušci festivalu sběratelskou sadu hrnečků MFF KV s nejoblíbenějšími motivy minulých ročníků. Více informací, program a fotografie budou k dispozici po celou dobu festivalu na festival.mall.cz.

mall park