PR:CZ_2020-05-SG-HOBBYGARDENPH3


Tiskové zprávy 2019

  • MALL.cz má novou vánoční píseň

    2. 12. 2019

    Letošní vánoční kampaň MALL.cz podpoří nová píseň zpěváka Marka Ztraceného. Ten zažívá mimořádně povedený rok, patří k nejhranějším českým interpretům v domácích rádiích a je vyhledávaným skladatelem i mezi ostatními zpěváky napříč generacemi. Nová vánoční píseň má název „Stačí věřit“ a videoklip k ní exkluzivně uvádí internetová televize MALL.TV.

    Celá zpráva

  • MALL.cz a Rozbaleno.cz pod jednou střechou

    6. 11. 2019

    Zákazníci e-shopu Rozbaleno.cz najdou nově rozbalené produkty na MALL.cz. Tato změna pro ně přináší řadu výhod, mimo jiné širší nabídku zboží nebo větší míru slev. Pro MALL.cz jde letos již o třetí podobnou integraci, kdy se v červnu do té doby samostatné značky Proděti.cz a Bigbrands.cz přestěhovaly do nákupní galerie.

    Celá zpráva

  • Ewa Kubín personální ředitelkou v MALL GROUP

    2. 9. 2019

    Novou personální ředitelkou v MALL GROUP se od září stala Ewa Kubín. Ta se po pěti letech v zahraničí vrací zpět do Česka, aby v e-commerce skupině zúročila svou více než patnáctiletou praxi z online byznysu a financí.

    Celá zpráva

  • MALL.cz Park byl slavnostně otevřen

    28. 6. 2019

    V pátek krátce po poledni byl slavnostně otevřen MALL.cz Park ve Smetanových sadech. Ten nabídne návštěvníkům 54. ročníku Mezinárodní filmového festivalu Karlovy Vary každý den od 10 do 22 hodin prostor k relaxaci, výborné občerstvení, připojení na wi-fi, ale také setkání s řadou známých osobností a LED venkovní kino.

    Celá zpráva

  • MALL.cz testuje aplikaci pro nakupování podle fotek

    25. 6. 2019

    MALL.cz jako první český e-shop testuje vyhledávání podle fotek. Cílem je pomoci lidem co nejrychleji najít produkty z kategorie lifestyle, které slovy není vždy snadné popsat způsobem, který vede přímo k žádanému výsledku vyhledávání.

    Celá zpráva

  • Zahraniční byznys MALL GROUP

    21. 5. 2019

    Podle předběžných výsledků za uplynulý fiskální rok MALL GROUP posiluje nejen na tuzemském trhu. Ze sedmi zemí, kde skupina působí, rostou nejvíce tržby na chorvatském (+ 61,1 %) a slovinském trhu (+ 22 %), kde své služby nabízí více než šesti milionům zákazníků.

    Celá zpráva

  • MALL.cz podpoří FINÁLE FORTUNA:LIGY

    3. 5. 2019

    Se startem premiérového ročníku nadstavbové části nejvyšší soutěže vstoupil do prvoligového fotbalu nový partner. Nákupní galerie MALL.cz, která pokračuje v tradici marketingové komunikace soustředěné na vytváření zábavy určené pro celou rodinu, se stala hlavním partnerem FINÁLE FORTUNA:LIGY. Partnerství obchodu a Ligové fotbalové asociace se týká vrcholné části probíhající sezony nejvyšší fotbalové soutěže.

    Celá zpráva