Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 1415026

Niceboy HIVE pods 2 bezdrátová sluchátka

Niceboy HIVE pods 2 bezdrátová sluchátka

Drobné špunty se skvělými zvukovými vlastnostmi a odolností IPX5 vůči vlhkosti – to jsou bezdrátová Bluetooth 5.0 + EDR sluchátka Niceboy HIVE pods 2, která bodují MaxxBass technologií i výdrží na nabití 6,5 h. Díky nabíjecímu pouzdru se výdrž dostává na 35 h. Sluchátka jsou vhodná i jako handsfree. Celý popis
Produkt se již neprodává
890 Kč
Zboží od: MALL
890 Kč
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

Diskuze (0)

Máte otázku?

Zajímá vás konkrétní detail?
Položte dotaz našim profíkům.
18. 6. 2021
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Jde sluchátka používat jednotlivě? Buď jen právě nebo jen levé
14. 7. 2021
NICEBOY Expert
Dobrý den, děkujeme Vám za dotaz k produktu značky Niceboy. Ano je možné samostatné použití master sluchátka (pravé), přičemž může být levé sluchátko v nabíjecím pouzdře. V případě jakéhokoli dalšího dotazu opět rádi odpovíme. Hezký den Vám přeje Tým Niceboy.
26. 5. 2021
Matěj Jareš
Dobrý den, po třech měsících mi úplně přestalo hrát levé sluchátko a pravé sluchátko také pomalu přestává hrát. Chtěl bych se zeptat jaké jsou mé možnosti co mohu dělat. Předem děkuji za odpověď.
27. 5. 2021
NICEBOY Expert
Dobrý den, děkujeme Vám za dotaz k zakoupenému produktu značky Niceboy. Vámi zmiňované komplikace nás velice mrzí. Ještě před reklamací doporučujeme provést reset do továrního nastavení. Postup je popsán v manuálu produktu na straně 4. Je také podrobně vysvětlen ve video návodu zde: https://www.youtube.com/watch?v=WktnEDNn-Kg Pokud by reset nebyl nápomocný k odstranění problému bude nutná reklamace u vašeho prodejce. Sluchátka budou odeslána do servisního střediska, kde bude provedena jejich diagnostika. V případě jakéhokoliv dalšího dotazu rádi odpovíme. Hezký den Tým Niceboy.
26. 5. 2021
M Jaroslav Vykoukal
Dobrý den, nepodaří-li se ani po plném dobití a opětovném spárování sluchátek s telefonem, bude řešením reklamace. Bližší informace jak postupovat naleznete na https://www.mall.cz/reklamace-zbozi případně https://niceboy.eu/cs/podpora/reklamace
20. 3. 2021
Sarah Fišerová
Dobrý den,koupila jsem si tyto sluchatka, v pátek mi hrály obě dvě a v sobotu přestalo fungovat pravé sluchátko a ani nebliká.Mohu je reklamovat i když nemam originalní krabičku ? Pouze pouzdro na nabijeni sluchatka a kabel?Zkoušela jsem vše podle navodu,ale sluchátko nereaguje na nic je mrtvé.Děkuji
23. 3. 2021
NICEBOY Expert
Dobrý den, děkujeme Vám za dotaz k zakoupenému produktu značky Niceboy. Vámi zmiňované komplikace nás velice mrzí! Omlouváme se ale nejspíše se jedná o vadný kus a určitě doporučujeme reklamaci. Zboží bude odesláno do servisního střediska, kde bude provedena diagnostika. V případě jakéhokoli dalšího dotazu opět rádi odpovíme. Pěkný den. Niceboy.
24. 3. 2021
Sarah Fišerová
A mohu se zeptat jak reklamovat ?Děkuji
26. 3. 2021
NICEBOY Expert
Dobrý den, ohledně realizace vaší reklamace prosím kontaktujte vašeho prodejce na zákaznické lince +420 296 245 025. Pěkný den. Niceboy
22. 1. 2021
Bonifac Bim
Dobrý den Mám problém chtěl bych reklamovat tyto sluchátka protože mi funguje pokaždé jen jedno sluchátko, ale mám jen Číslo objednávky nic víc. Děkuji
21. 9. 2021
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Dobry den, mela jsem uplne stejny problem. A to jsem nemela sluchatka ani 14 dni.. a ted cekam skoro mesic uz na reklamaci..fakt parada..uz dlouho dobu jsem bez sluchatek. Lituji, ze jsem je vubec kupovala.
26. 1. 2021
M Jaroslav Vykoukal
Dobrý den, zkuste prosím sluchátka přeonout do továrního nastavení: Vložte obě sluchátka do boxu a držte obě multifunkční tlačítka do doby, kdy dioda třikrát zabliká červeně. Po vytažení z boxu jsou sluchátka uvedena do továrního nastavení. A poté je spárovat s telefonem: 1. Vyndejte obě sluchátka z nabíjecího boxu 2. Zapněte sluchátka dlouhým stiskem multifunkčního tlačítka na obou sluchátkách. 3. Poté, co začne LED dioda blikat střídavě zeleně a červeně, jsou sluchátka připravena k připojení k Bluetooth zařízení. 4. Ve svém zařízení otevřete nastavení Bluetooth a v seznamu dostupných zařízení vyhledejte „Niceboy HIVE pods 2“. 5. Úspěšné spárování ohlásí akustická výzva a LED dioda bliká zeleně v dlouhém intervalu. Pokud ani po tomto nastavení nebudou sluchátka běžně fungovat, je možné reklamovat - detailní informace naleznete na https://www.mall.cz/reklamace-zbozi Fakturu, doklad o zaplacení naleznete buďto v potvrzovacím mailu nebo ve svém zákaznickém účtu po přihlášení na mall.cz v sekci "Moje objednávky"
26. 1. 2021
NICEBOY Expert
Dobrý den, ještě doplňujeme důležitou informaci k správnému provedení resetu do továrního nastavení. Je důležité, aby byla vypnuta funkce bluetooth na zařízení s kterým máte sluchátka spárovaná. Věříme, že Vám bude tento postup nápomocný pro odstranění potíží. Pěkný den. Niceboy
14. 11. 2020
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Dobrý den. v návodu se píše “ Pro nabíjení samotného boxu připojte nabíjecí kabel do USB portu (5). V průbě- hu nabíjení diody (4) blikají, po úplném nabití zhasnou.” Ty moje ale blikají a pak se rozsvítí všechny tři a svítí pořád. Taky svítí všechny 3 když dám sluchátka do pouzdra, nevím co to znamená. Manuál je dost stručný. Díky
14. 12. 2020
NICEBOY Expert
Dobrý den. Děkujeme Vám za dotaz k zakoupenému produktu značky Niceboy. Diody mají po úplném nabití samostatného boxu (bez vložených sluchátek) zhasnout, jak je uvedeno v manuálu. Následně po vložení sluchátek diody svítí z důvodu dobíjení sluchátek uvnitř. Po jejich úplném nabití opět zhasnou. Pokud máte pochybnosti o správném fungování a dobíjení, doporučujeme reklamaci u prodejce. V případě dalších dotazů opět rádi odpovíme. Pěkný den. Niceboy