10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny

Zebco Vezírek na úlovky délka 120cm

Zebco Vezírek na úlovky délka 120cm

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Na přechování vyztužená síťka na úlovky, velikost oček 6mm, vhodné pro použití ve sladké i slané vodě. K dispozici v délkách 60, 90 a 120 cm, všechny v průměrech 35cm. Celý popis
330 Kč
Zboží od: SPORTS
330 Kč
Poslední 2 kusy
S novou kartou za

19.12.2024 na vaší adrese

Popis

Síťka na úlovky 120cm/pr. 35cm

Kruhová rybářská síť je určena pro ukládání úlovků abyste mohli pohodlně pokračovat v lovu. Jednoduchá konstrukce je efektivní a velmi kompaktní. Vrchní otvor je dostatečně velký o průměru 35cm. Velikost oček na sítce je 6mm, takže je vhodná i pro nástrahové rybky.

Důvody ke koupi kruhová rybářská síť na úlovky o průměru 35cm:

  • Vstupní průměr 35cm
  • Kompaktní
  • Jednoduchá konstrukce
  • Velikost oček 6mm

ZEBCO EUROPE kvalita od roku 1860

Historie Zebco Europe v Německu začala v roce 1860 kdy Josef Witt a Ernst Gustav Führmann založili v Hamburku společnost pod jejich jmény a prodávali lana, sítě a další vybavení pro komerční rybolov. Brzy byl sortiment rozšířen o rybářské náčiní. Ernst Gustav Führmann řídil firmu 40 let a velmi úspěšně. V roce 1918 převzal společnost jeho syn Ernst Führmann a vedl ji dalších 30 let. Po jeho smrti v roce 1949 převzala společnost jeho žena a vedla firmu několik let spolu s bývalým asistentem jejího muže. Nakonec v roce 1967 prodala společnost Witt & Führmann, která byla rodinným podnikem 90 let. Pod novým vedením se rychle rozvíjela a změnila jméno na Witt & Führmann, Snap Angelgeräte GmbH. V roce 1986 změnila společnost znovu vlastníka a spolu se Zebco corporation (USA) došlo k dalšímu rozvoji. V roce 1994 se společnost přejmenovala na Zebco sports a na jaře 2002 začala prodávat své výrobky i v evropských pobočkách. Sjednocení značek Zebco které byly prodány odděleně se sjednotily v roce 2011. Díky akvizicím bylo dosaženo dvou klíčových cílů: první-dlouhodobé zajištění globální strategie značky a druhý-zajištění většího rozmachu v Evropě.