Možnost vrácení do 31. 1. 2020

Už žádné nevhodné dárky pod stromečkem. Získejte možnost vrácení zboží až po Vánocích.

Aktuálně je možnost vrácení prodloužena až do 31. 1. 2020 bez ohledu na datum koupě produktu a služba je poskytována zdarma.

Snadné vrácení bez udání důvodu

Doneste nepoškozené, nerozbalené zboží,
s originální pečetí a v neporušeném obalu,
na kteroukoliv z našich poboček.

Nezapomeňte si vzít s sebou kompletní
zboží i s příslušenstvím a fakturu.

Vrátíme vám peníze
na váš bankovní účet.

Jak službu získat?

U vybraného produktu stačí zaškrtnout „Prodloužit možnost vrácení“.

Dokončete
objednávku.

Jakmile zboží převezmete a zaplatíte, máte čas až do konce ledna 2020 na jeho vrácení.

Nejčastější otázky

Mohu produkt rozbalit a vyzkoušet?

Ne, zboží je nutné vrátit nepoužité a nerozbalené (neporušená páska, pečeť či jakýkoliv jiný ochranný obalový materiál – průhledná folie, nálepka). Pokud však dojde k opotřebení, poškození či jiné ztrátě hodnoty výrobku, snížíme vám vrácenou částku dle platných podmínek služby.

Mohu produkt vrátit, když je poškozený?

Možnost vrácení poškozeného produktu vždy posoudí pracovník na pobočce. V případě přijetí produktu, může být vrácená částka snížena dle míry poškození a platných podmínek služby.

Mohu službu zakoupit i na vaší prodejně?

Ne, službu si můžete zakoupit pouze on-line během objednávky produktu.

Jakým způsobem mohu zboží vrátit?

Zboží můžete vrátit na prodejně nebo poslat poštou - www.mall.cz/vraceni-zbozi.

Podrobné podmínky služby (pdf)