Reklamace zboží

Nejrychlejší vyřízení reklamace zajistíte v autorizovaném servisu, protože jednáte bez prostředníků a komunikace probíhá přímo mezi servisem a vámi, tedy bez účasti Mallu.

Reklamace v autorizovaném servisu

  • Nejrychlejší vyřízení
  • Bez omezení velikosti zboží
  • Dostupnost autorizovaného servisu se může lišit v závislosti na značce
  • Komunikace probíhá přímo mezi servisem a vámi, tedy bez účasti Mallu
Vyhledat autorizovaný servis

Postup reklamace:

  1. Před reklamováním výrobek očistěte a zbavte veškerých tekutin (např. olej, benzín, voda). Data ze zařízení si prosím zálohujte.
    Zboží k reklamaci předávejte kompletní včetně veškerého příslušenství.
  2. Pro vyřízení reklamace budete potřebovat doklad o koupi výrobku.
  3. Vyhledejte autorizovaný servis a postupujte dle jeho pokynů. Výrobek můžete servisu předat osobně nebo poslat přepravcem. Některé servisy zajišťují svoz zdarma po celém území ČR nebo vám výrobek opraví přímo doma.
  4. Průběh vyřizování své reklamace můžete sledovat v autorizovaném servisu.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup reklamace

Reklamace přes Zásilkovnu

  • Doprava zdarma
  • Dostupnost po celé ČR
  • Maximální součet všech tří stran zásilky je 120 cm a jedna strana nesmí být delší než 70 cm. Maximální hmotnost je 10 kg. Minimální rozměry zásilky jsou 10×7×1 cm.
  • Zásilku je nutno odnést na podací místo, které umožňuje odesílání balíků. Zásilku nelze vrátit přes Z-Boxy.

Postup reklamace:

  1. Před reklamováním výrobek očistěte a zbavte veškerých tekutin (např. olej, benzín, voda). Data ze zařízení si prosím zálohujte.
    Zboží k reklamaci předávejte kompletní včetně veškerého příslušenství.
  2. Zadejte
    na reklamaci zboží. Případně můžete ručně vyplnit Reklamační list (English claim form) a přiložit do balíku.
  3. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balík musí splňovat parametry stanovené firmou Zásilkovna.
    Na zásilku napište REKLAMACE ZBOŽÍ a číslo objednávky. Bez těchto informací nemůžeme přiřadit doručené zboží k vaší objednávce.
  4. Zásilku odneste na podací místo Zásilkovny, která umožňuje odesílání balíků. Obsluze na pobočce Zásilkovny sdělte PIN kód 94979108 a číslo objednávky.
    Vždy si vyžádejte u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku!
  5. Po obdržení zásilky výrobek odešleme k reklamaci do autorizovaného servisu.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup reklamace

Reklamace s využitím přepravce

  • Dostupnost po celé ČR
  • Bez omezení velikosti zásilky
  • Cena dopravy v závislosti na zvoleném přepravci a velikosti zásilky Zobrazit přepravce

Postup reklamace:

  1. Před reklamováním výrobek očistěte a zbavte veškerých tekutin (např. olej, benzín, voda). Data ze zařízení si prosím zálohujte.
    Zboží k reklamaci předávejte kompletní včetně veškerého příslušenství.
  2. Zadejte
    na reklamaci zboží. Případně můžete ručně vyplnit Reklamační list (English claim form) a přiložit do balíku.
  3. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.
    Na zásilku napište REKLAMACE ZBOŽÍ a číslo objednávky. Bez těchto informací nemůžeme přiřadit doručené zboží k vaší objednávce.
  4. Zboží pošlete Vámi zvoleným přepravcem na naše reklamační oddělení:

    Allegro Retail a.s. - Reklamační oddělení
    Logistické centrum MALL CZ
    Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79
    Poděbradská 771
    250 90 Jirny
  5. Po obdržení zásilky výrobek odešleme k reklamaci do autorizovaného servisu.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup reklamace

Časté dotazy