Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Škoda 120L (1984) Zlatý Okr 1:43 Sběratelský kovový model vozu Škoda 120 L v měřítku 1:43.
Výrobce: Abrex Měřítko: 1:43 Barva Název: Zlatý Okr Materiál: Kov/plast
můžete mít 23.4. - 24.4.
Škoda 120L (1984) Skořicová Hnědá 1:43 Sběratelský kovový model vozu Škoda 120 L v měřítku 1:43.
Výrobce: Abrex Měřítko: 1:43 Barva Název: Skořicová Hnědá Materiál: Kov/plast
můžete mít 23.4. - 24.4.
Škoda 120L (1984) Oranžová Brilantní 1:43 Sběratelský kovový model vozu Škoda 120 L v měřítku 1:43.
Výrobce: Abrex Měřítko: 1:43 Barva: Oranžová Brilantní Materiál: Kov/plast
můžete mít 23.4. - 24.4.
Škoda 120L (1984) 1:43 – Modrá Blankytná Sběratelský kovový model vozu Škoda 120 L v měřítku 1:43.
Výrobce: Abrex Měřítko: 1:43 Barva: Modrá Blankytná Materiál: Kov/plast
můžete mít 23.4. - 24.4.
Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Tato unikátní tříkolka, disponující motorem o objemu 350 cm3. Mezi lidmi získala spoustu zajímavých přezdívek – hadrák, hadraplán, hadrolet, prchající stan nebo montgomerák.
můžete mít ZÍTRA
Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Tato unikátní tříkolka, disponující motorem o objemu 350 cm3. Mezi lidmi získala spoustu zajímavých přezdívek – hadrák, hadraplán, hadrolet, prchající stan nebo montgomerák.
můžete mít ZÍTRA
Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Škoda 1201, která byla modernizovaným nástupcem automobilu Škoda 1200, disponovala maximální rychlostí 90 km/h a vyráběla se hned v několika karosářských variantách – tedy nejen ve verzi sedan, ale i kombi, dodávka, pick-up, sanita či pohřební vůz.
můžete mít ZÍTRA
Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie.
můžete mít ZÍTRA
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průběhu normalizace.
můžete mít ZÍTRA
Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec o objemu 3880 cm3 s výkonem 44 kW (60 koní), který dokázal vyvinout rychlost 110 km/h. Celkem bylo vyprodukováno 49 kusů.
můžete mít ZÍTRA
Škoda Fabia III R5 je závodní speciál, vycházející ze třetí generace modelu Škoda Fabia a jedná se o nástupce úspěšné verze S2000. Toto konkrétní barevné provedení oslavuje 100. výročí od vzniku republiky, s nímž posádka stáje Škoda Motorsport (Jan Kopecký a Pavel Dresler) získala, v jubilejním 45. ročníku RALLY BOHEMIA, svůj šestý titul mistrů České republiky v řadě.
můžete mít ZÍTRA
Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Tento vůz byl jedním z nejkrásnějších automobilů, které kdy byly v průběhu komunismu na Československu vyrobeny. Dnes má toto vozidlo značnou sběratelskou hodnotu.
můžete mít ZÍTRA
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průběhu normalizace.
můžete mít ZÍTRA
Populární Škoda 120 L s obdélníkovými předními světly, lidově nazývána „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru. Tato verze se od „stopětkové užovky“ dále liší maskou, přidanými předními nasávači, zadním spoilerem a koly (černé kryty).
můžete mít ZÍTRA
Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Tento vůz byl jedním z nejkrásnějších automobilů, které kdy byly v průběhu komunismu na Československu vyrobeny. Dnes má toto vozidlo značnou sběratelskou hodnotu.
můžete mít ZÍTRA
Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie.
můžete mít ZÍTRA
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů.
můžete mít ZÍTRA
Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie.
můžete mít ZÍTRA
Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Tento vůz byl jedním z nejkrásnějších automobilů, které kdy byly v průběhu komunismu na Československu vyrobeny. Dnes má toto vozidlo značnou sběratelskou hodnotu.
můžete mít ZÍTRA
Populární Škoda 120 L s obdélníkovými předními světly, lidově nazývána „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru. Tato verze se od „stopětkové užovky“ dále liší maskou, přidanými předními nasávači, zadním spoilerem a koly (černé kryty).
můžete mít ZÍTRA
Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec o objemu 3880 cm3 s výkonem 44 kW (60 koní), který dokázal vyvinout rychlost 110 km/h. Celkem bylo vyprodukováno 49 kusů.
můžete mít ZÍTRA
Narozeninová Užovka – Šedomodrá Sběratelský kovový model vozu Škoda 105 L v měřítku 1:43. Tento speciální jubilejní model, u něhož si číselné obtisky (stupňování po pěti od 20 až do 70) každý může upravit dle libosti, vykouzlí nejen úsměv na tváři obdarovaného, ale samozřejmě také oživí jeho dosavad
můžete mít 23.4. - 24.4.
Narozeninová Užovka – Zlatohnědá Sběratelský kovový model vozu Škoda 105 L v měřítku 1:43. Tento speciální jubilejní model, u něhož si číselné obtisky (stupňování po pěti od 20 až do 70) každý může upravit dle libosti, vykouzlí nejen úsměv na tváři obdarovaného, ale samozřejmě také oživí jeho dosava
můžete mít 23.4. - 24.4.
Narozeninová Užovka – Zelená Ostrá Sběratelský kovový model vozu Škoda 105 L v měřítku 1:43. Tento speciální jubilejní model, u něhož si číselné obtisky (stupňování po pěti od 20 až do 70) každý může upravit dle libosti, vykouzlí nejen úsměv na tváři obdarovaného, ale samozřejmě také oživí jeho dosa
můžete mít 23.4. - 24.4.