Braun WK 300-36%

Braun WK 300

Hodnocení: 4,8
1 290 Kč 814 Kč

Rychlovarná konvice Braun WK 300 o objemu 1,7 litru má dobře čitelný ukazatel hladiny vody a bezpečnostní automatické vypnutí ve čtyřech režimech.

Braun WK 5115 BK
2 419 Kč 2 064 Kč

Rychlovarná konvice s objemem 1,7 litru s příkonem 3000 W. Braun WK 5115 BK nabízí funkci nastavení teploty, udržování teploty a systém RapidBoil pro rychlé uvaření vody. Dva způsoby plnění vodou, dva symetrické indikátory hladiny vody. Automatická funkce upozornění o vodním kameni

Braun WK 500 BLACK-52%

Braun WK 500 BLACK

Hodnocení: 4,7
1 790 Kč 847 Kč

Poslední kus za tuto cenu!

Rychlovarná konvice Braun WK 500 ONYX Multiquick 5 v černém provedení připraví vodu k varu díky příkonu 3 000 W a novému systému „Rapid Boil“ za pouhých 35 sekund! Navíc má unikátní 4stupňový bezpečnostní systém.

Braun WK 300 Cream Multiquick 3 - zánovní-40%
1 290 Kč 773 Kč

Zánovní

Moderní rychlovarná konvice Braun WK 300 Cream Multiquick 3 v elegantním krémovém designu má unikátní 4stupňový bezpečnostní systém. Navíc připraví vodu díky novému systému „Rapid Boil“ k varu za 45 sekund! Objem konvičky je 1,7 litru.

Braun WK 300 černá-48%

Braun WK 300 černá

Hodnocení: 4,5
1 290 Kč 663 Kč

Rychlovarná konvice s objemem 1,7 litru a příkonem 2200 W. Braun WK 300 černá disponuje 4 stupňovou bezpečnostní pojistkou a ukazatelem hladiny vody. Snadno se používá a čistí.

Braun WK 300 RD Multiquick 3-42%
1 290 Kč 743 Kč

Červená rychlovarná konvice Braun WK 300 RD Multiquick 3 má unikátní 4stupňový bezpečnostní systém jeji objem je 1,7l. Navíc připraví vodu díky novému systému „Rapid Boil“ k varu za 45 sekund!

Braun

Firma Braun byla založena v roce 1921 panem Maxem Braunem ve Frankfurthu, v Německu. V roce 1967 se Braun stal součástí Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastoupil Braun na trh nejprve samostatně v roce 1991, a pak se v roce 1998 začlenil pod Gillette. Vroce 2005 se pak stal Gillette součástí Procter&Gamble.

Od počátku se firma Braun zaměřila na usnadnění a zpříjemnění lidského života. Nejprve začala s výrobou rádií, kde byla prvním výrobcem kombinovaného rádia s gramofonem.

Ze 30tých let pak pochází typické logo Braun, které se používá dodnes. V roce 1940 si dal Braun patentovat první prototyp pánského planžetového holicího strojku a v roce 1950 po válce začala sériová výroba holicích strojků. Tak byly položeny základy ke klíčovému sortimentu značky Braun v současné době.

Základním motem značky Braun se stal „výkon a design“. V roce 1958 Muzeum moderního umění v New Yorku přijalo některé výrobky Braun a v roce 1964 otevřelo novou Galerii designu. Do dnešních dnů získal Braun více než 100 ocenění za design.

Braun je vedoucí značkou v technické inovaci ve všech svých klíčových kategoriích. Vlastní více než 7000 aktivních patentů. Hlavním trendem současnosti je kvalita, spolehlivost, design a inovace.

Klíčovým sortimentem jsou především výrobky souhrnně nazývané „personal care“ – tedy výrobky určené pro péči o tělo. Jsou to pánské holicí strojky s planžetovým holicím systémem, dámské holicí strojky a epilátory, elektrické zubní kartáčky Braun-OralB a přístroje pro péči o vlasy. Další důležitou kategorií jsou domácí kuchyňské přístroje, především ponorné mixéry a žehličky.

Braun

Firma Braun byla založena v roce 1921 panem Maxem Braunem ve Frankfurthu, v Německu. V roce 1967 se Braun stal součástí Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastoupil Braun na trh nejprve samostatně v roce 1991, a pak se v roce 1998 začlenil pod Gillette. Vroce 2005 se pak stal Gillette součástí Procter&Gamble.

Od počátku se firma Braun zaměřila na usnadnění a zpříjemnění lidského života. Nejprve začala s výrobou rádií, kde byla prvním výrobcem kombinovaného rádia s gramofonem.

Ze 30tých let pak pochází typické logo Braun, které se používá dodnes. V roce 1940 si dal Braun patentovat první prototyp pánského planžetového holicího strojku a v roce 1950 po válce začala sériová výroba holicích strojků. Tak byly položeny základy ke klíčovému sortimentu značky Braun v současné době.

Základním motem značky Braun se stal „výkon a design“. V roce 1958 Muzeum moderního umění v New Yorku přijalo některé výrobky Braun a v roce 1964 otevřelo novou Galerii designu. Do dnešních dnů získal Braun více než 100 ocenění za design.

Braun je vedoucí značkou v technické inovaci ve všech svých klíčových kategoriích. Vlastní více než 7000 aktivních patentů. Hlavním trendem současnosti je kvalita, spolehlivost, design a inovace.

Klíčovým sortimentem jsou především výrobky souhrnně nazývané „personal care“ – tedy výrobky určené pro péči o tělo. Jsou to pánské holicí strojky s planžetovým holicím systémem, dámské holicí strojky a epilátory, elektrické zubní kartáčky Braun-OralB a přístroje pro péči o vlasy. Další důležitou kategorií jsou domácí kuchyňské přístroje, především ponorné mixéry a žehličky.