Guess GUHCP6TR4GRG 4G TPU pouzdro Rose Gold pro iPhone 6/6S
599 Kč 304 Kč

Elegantní značkové pouzdro Guess Rose Gold pro váš iPhone 6 nebo 6S. Polyuretanové desingové pouzdro, které velmi dobře ochrání váš telefon a nezakryje žádný důležitý konektor nebo fotoaparát. Skvělý desingový doplněk vašeho smartphone, který vám nesmí chybět.

Guess GUHCPSETR4GSI 4G TPU pouzdro Silver pro iPhone 5/5S/SE - rozbaleno-6%
349 Kč 325 Kč

Rozbaleno

Elegantní značkové pouzdro Guess Silver pro váš iPhone 5, iPhone 5S a iPhone SE. Polyuretanové desingové pouzdro, které velmi dobře ochrání váš telefon a nezakryje žádný důležitý konektor nebo fotoaparát. Skvělý desingový doplněk vašeho smartphone, který vám nesmí chybět.

Guess GUHCPSETR4GSI 4G TPU pouzdro Silver pro iPhone 5/5S/SE
349 Kč

Elegantní značkové pouzdro Guess Silver pro váš iPhone 5, iPhone 5S a iPhone SE. Polyuretanové desingové pouzdro, které velmi dobře ochrání váš telefon a nezakryje žádný důležitý konektor nebo fotoaparát. Skvělý desingový doplněk vašeho smartphone, který vám nesmí chybět.

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.