Guess červená kabelka
6 159 Kč
+ doprava zdarma

Poslední kus za tuto cenu!

Designová kabelka Guesskůže.

Guess Mens Sport LEGACY W1049G2
4 990 Kč
+ doprava zdarma

Hodinky z dílny fashion značky Guess jsou jako stvořené pro všechny pány se zálibou v nepřehlédnutelných doplňcích.

Guess šedá kabelka-29%
6 370 Kč 4 489 Kč
+ doprava zdarma

Poslední kus za tuto cenu!

Kožená kabelka Guess s designovým uchem.

Guess Mens Sport INTREPID W0167G1
4 290 Kč
+ doprava zdarma

Poslední kus za tuto cenu!

Pánské hodinky světové značky Guess pro moderního muže. Tento model má černý silikonový řemínek a ocelové pouzdro. Pod minerálním sklíčkem na přehledném černém ciferníku najdete datumovku a chronografy se stopkami a 24 hodnový ciferník.

Guess Mens Sport OASIS W0366G4
3 990 Kč
+ doprava zdarma

Hodinky z dílny značky Guess jsou proslulé svým módním vzhledem, díky kterému jsou opravdu nepřehlédnutelné. Propadněte jim i vy a připněte si na zápěstí kousek z kolekce Oasis.

Guess Ladies Dress MONTAUK W0933L5
3 990 Kč
+ doprava zdarma

Poslední kus za tuto cenu!

Doplňky značky Guess si získaly miliony fanynek po celém světě, díky schopnosti podtrhnout ženskost své nositelky, a dodat jejímu outfitu ten správný šmrnc. Propadněte kouskům z dílny této legendární fashion značky i vy a připněte si na zápěstí hodinky z kolekce Montauk.

Guess Summit W1001G4
3 890 Kč
+ doprava zdarma

Posledních pár kusů za tuto cenu!

Hodinky módní značky Guess si zamilují všichni moderní gentlemani, se zálibou ve stylových doplňcích. Na první pohled vás rozhodně upoutá černý ciferník zdobený dvěma chronografy s funkcí stopek, luminiscenčními ručičkami, římskými indexy a nechybí ani okénko s datumovkou na pozici tří hodin.

Guess dámská bunda-30%
5 459 Kč 3 799 Kč
+ doprava zdarma

Posledních pár kusů za tuto cenu!

Prošívaná jednobarevná bunda od značky Guess.

Guess Mens Sport OCTANE W1047G2
3 790 Kč
+ doprava zdarma

Hodinky z dílny fashion značky Guess jsou jako stvořené pro všechny pány se zálibou ve sportovní eleganci. Jejich ciferník s nadčasovým karbonovým vzorem zaujme na první pohled třemi chronografy s funkcí stopek a 24 hodinového času, nechybí ani nezbytná datumovka.

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.