Ibanez VC50NJP pack kompletní sada
Kompletní sada, obsahuje: akustickou kytaru (typ grand concert, vrchní deska: smrk, tělo: agathis), povlak, digitální ladičku, řemen, trsátka a pouzdro na příslušenství, barva přírodní.
Kompletní sada, obsahuje: akustickou kytaru (typ grand concert, vrchní deska: smrk, tělo: agathis), povlak, digitální ladičku, řemen, trsátka a pouzdro na příslušenství, barva přírodní.
Elektroakustická kytara s výřezem, užší tělo, smrková resonanční deska, luby a zadní díl: sapele, krk: nyatoh, hmatník: ořech, menzura: 634 mm, šířka nultého pražce: 43 mm, snímač Fishman Sonicore, předzesilovač Ibanez AEQ-SP1 s vestavěnou ladičkou, vysoký lesk.
Akustická kytara, typ dreadnought, masívní cedrová matná resonanční deska, luby a zadní díl: mahagon, krk: mahagon, hmatník a kobylka: palisandr, chromovaná Die-cast „olejová“ mechanika, šířka hmatníku u nultého pražce 43 mm, barva Natural Low Gloss.
Akustická kytara, typ dreadnought, smrková resonanční deska, luby a zadní díl: okoumé, krk: nyatoh, kobylka a hmatník: fíkovník, chromovaná mechanika, menzura 648 mm, 20 pražců šířka nultého pražce 42 mm.
Pouzdro na koncertní i tenor ukulele Ibanez IUBT2542-NB Modré (Ibanez „Power pad“ modré pouzdro na 2 ukulele: 15mm polstáření)
Pouzdro na sopránové ukulele Ibanez IUBS541-NB Modré (Ibanez „Power pad“ modré soprano ukulele pouzdro: 15mm polstáření)
Pouzdro na tenor ukulele Ibanez IUBT541-WR Vínové (Ibanez „Power pad“ vínové tenor ukulele pouzdro: 15mm polstáření)
Popruh pro kytaru nebo baskytaru, nastavitelná délka od 93 cm do 170 cm, šířka 64 mm, polypropylen, logo Ibanez na sponě, barva červená.
Kombo pro baskytaru, 10W, 6.5" reproduktor, 3-pásmový ekvalizér, výstup na sluchátka, Aux vstup, rozměry 255 × 275 × 174 mm, hmotnost 3.
Kombo na elktroakustické ukulele IBANEZ T15II (15 Watt kombo na elektroakustické nástroj)
otočný display pro lepší flexibilitu uchycení. Funguje skvěle s kytarou i baskytarou.
Ibanez - Tato firma vlastněná společností Hoshino Gakki byla založená v roce 1957 v japonské Nagoye a jde o jednoho z prvních výrobců kytar z Japonska, kteří se prosadili i v Evropě a Americe. Ibanez se výrazně podepsal na současné podobě trhu s kytarami elektrickými i akustickými, stejně jako s baskytarami nebo kytarovými efekty.
Hoshino Gakki bylo založeno roku 1908 jako hudební divize společnosti Hoshino Shoten. Jméno Ibanez se poprvé v Japonsku objevilo v roce 1927, kdy Hoshino začalo importovat akustické kytary ze španělské dílny Salvatora Ibaneze. Ta byla ale zničena během španělské občanské války, a tak se v Japonsku rozhodli vyrábět vlastní nástroje, a to nejen akustické, ale i elektrické kytary či baskytary, pod jménem Ibanez Salvator. V roce 1957 se jméno zkrátilo jen na Ibanez a i právně byla založena tato samostatná společnost.
Tímto začala moderní éra výroby Ibanez, v katalogu se kromě kopií některých evropských kytar jako Hagström nebo EKO objevily i velmi divoké designy. V 70. létech Ibanez začal kopírovat kytary Fender, Gibson či Rickenbacker, což vyústilo v soudní spory a následný zákaz výroby těchto kopií, které se dnes označují jako „lawsuit copies". Zároveň to ale vedlo i k tomu, že z Ibanez se stalo to, čím jsou tyto kytary dnes – konečně se začaly vyrábět vlastní a zcela originální modely.
Skutečný boom těchto nástrojů přišel v 80. a 90. letech, kdy se celosvětově prosadily a získaly si jako tovární hráče mnohé významné kytaristy. Na Ibanez hrají nebo hráli např. Steve Vai, Joe Satriani, John Petrucci, Paul Gilbert, Mick Thompson, Munky, Fieldy, Noodles, Herman Li, Marty Friedman, Paul Stanley, Stanley Jordan, Daron Malakian, Omar Rodriguez, Pat Metheny, John Scofield a mnozí další.
V této době se Ibanez dostal celosvětově do podvědomí mnoha hudebníků ze všech oblastní hudby a získal si velmi široký okruh přívrženců, kteří hledají vysokou kvalitu, skvělý poměr ceny a výkonu, originalitu a inovaci, to vše ale stále odkazující na tradici těchto japonských kytar.