Lacoste Lacoste Pour Femme - EDP 90 ml
93x

Lacoste Pour Femme - EDP

1 249 Kč 13,88 Kč/ml

Lacoste Pour Femme byla vytvořena pro ženu, která má v sobě ryzí přitažlivost a půvab. Pro ženu, která má odvahu vyjevit své emoce a podělit se o své pocity. Žena Lacoste je spíše půvabná než krásná, zářící a vstřícná, ale nesnaží se flirtovat a svádět za každou cenu.

Partner: Vivantis
-37%
Lacoste Essential - EDT 75 ml
61x

Lacoste Essential - EDT

899 Kč
560 Kč 7,47 Kč/ml

Řekneme-li „Lacoste“, automaticky tím myslíme svobodu a radost. Právě tyto pocity v nás má evokovat i vůně Lacoste Essential, z níž zaznívá apel: „Udělejte si čas sami na sebe a na to, co vás skutečně baví!“ Má stejnou příchuť jako víkendy plné zábavy a setkání s lidmi, které vždy rádi vidíme.

Partner: Vivantis
-37%
Lacoste Essential - EDT 75 ml
61x

Lacoste Essential - EDT

899 Kč
560 Kč 7,47 Kč/ml

Řekneme-li „Lacoste“, automaticky tím myslíme svobodu a radost. Právě tyto pocity v nás má evokovat i vůně Lacoste Essential, z níž zaznívá apel: „Udělejte si čas sami na sebe a na to, co vás skutečně baví!“ Má stejnou příchuť jako víkendy plné zábavy a setkání s lidmi, které vždy rádi vidíme.

Partner: Vivantis
-25%
Lacoste Polo triko Lacoste M

Lacoste Polo triko Lacoste

2 459 Kč
1 820 Kč
Doprava zdarma

Barva: červená Vzor: s potiskem Střih: slim fit Rukáv: krátký Materiál: 100 % bavlna Model měří: 186 cm Model váží: 74 kg Model má na sobě velikost: M

-25%
Lacoste Polo triko Lacoste XXL

Lacoste Polo triko Lacoste

2 459 Kč
1 820 Kč
Doprava zdarma
Posledních pár kusů za tuto cenu!

Barva: zelená Vzor: s potiskem Střih: slim fit Rukáv: krátký Materiál: 100 % bavlna Model měří: 185 cm Model váží: 85 kg Model má na sobě velikost: L

Historie značky Lacoste sahá až do roku 1933, kdy se René Lacosta rozhodl skončit se tenisovou kariérou a vrhnul se do světa módy. Značka je známa svým logem zeleného krokodýla, která vznikla za dob tenisové kariéry René Lacosty. Během Davis Cupu dostal tuto přezdívku od fanoušků a přenesl ji pak i do světa módy, kde se značka stala symbolem kvalitního oblečení.

Vstup této značky na trh doprovázelo dnes celosvětově známe polo tričko, které využívají ve velkém tenisté celého světa. V dnešní době se Lacoste netočí už jenom kolem oblečení, ale ve svém portfoliu má boty, kabelky a parfémy. Parfémy se vyznačují svěžestí a poskytují pocit volnosti. Tyto vlastnosti oceňují především mladí lidé.

Dnes má Lacoste miliony spokojených zákazníků po celém světě. Oblečení je velmi kvalitní, precizní a se stylovým designem. Lacoste předbíhá dobu svými originálními nápady a šmrcem, který svým produktům dává.