Lidi z baru Triko Barový srdcař
790 Kč

Tričko na podporu dobrého gastra za časů karantény.

Tričko se signature nášivkou Originál neojebeš a vyšitým srdíčkem (jakože se s váma máme rádi) na podporu dobrého gastra za časů karantény.

Materiál 95% bavlna, 5% elastan

Jsme Lidi z Baru – Stošedesátihlavý tým nadšenců, které spojuje láska a velké cíle. Naší filosofií je pohostinství, jehož základem je pozornost, otevřenost a komunikace. Naše angažmá na brněnské gastroscéně začalo v roce 2009 prvním stánkem Turbomoštu na Zelném trhu. Stánků na trzích každoročně přibývalo a postupně k nim přibylo dalších šest stálých podniků – pět barů a jeden zážitkový hotel a jeden vyloženě letní bar se sídlem na Svoboďáku. Každý má jiný koncept, jiného ducha, a každý z nich je vyhledávaným místem, které boduje v různých anketách a soutěžích..

Paralelně vzniklo taky několik nebarových projektů, jako je vlastní catering, lokální autorská limonáda, online magazín, program gastro vzdělávání, brainhack drink a za časů karantény přibyl fashion brand, deskovka, rozvoz potravin a koktejlová kuchařka. A s jistotou můžeme říct, že tohle ještě není konečná.

Věříme totiž, že pohostinství má svůj rozkvět ještě před sebou a my chceme být u toho. Proto se moc neohlížíme na vlastní limity a vrháme se vstříc novým a ne tak úplně známým zítřkům.

Jsme Lidi z Baru – Stošedesátihlavý tým nadšenců, které spojuje láska a velké cíle. Naší filosofií je pohostinství, jehož základem je pozornost, otevřenost a komunikace. Naše angažmá na brněnské gastroscéně začalo v roce 2009 prvním stánkem Turbomoštu na Zelném trhu. Stánků na trzích každoročně přibývalo a postupně k nim přibylo dalších šest stálých podniků – pět barů a jeden zážitkový hotel a jeden vyloženě letní bar se sídlem na Svoboďáku. Každý má jiný koncept, jiného ducha, a každý z nich je vyhledávaným místem, které boduje v různých anketách a soutěžích..

Paralelně vzniklo taky několik nebarových projektů, jako je vlastní catering, lokální autorská limonáda, online magazín, program gastro vzdělávání, brainhack drink a za časů karantény přibyl fashion brand, deskovka, rozvoz potravin a koktejlová kuchařka. A s jistotou můžeme říct, že tohle ještě není konečná.

Věříme totiž, že pohostinství má svůj rozkvět ještě před sebou a my chceme být u toho. Proto se moc neohlížíme na vlastní limity a vrháme se vstříc novým a ne tak úplně známým zítřkům.