Philips WhiteVision ultra 12972WVUSM H7 PX26d 12 V 55 W
WhiteVision ultra 12972WVUSM H7 PX26d 12 V 55 W
WhiteVision ultra 12972WVUSM H7 PX26d 12 V 55 W
Barva světla: 4000K, Patice: P32d-2, Příkon: 35W, Balení: 1 ks
Napětí: 12V, Příkon: 55W, Patice: P14,5s, Balení: 2ks v baleníVisionPlusO 60 % více světla na silniciVstupte přímo do světa společnosti Philips Automotive Lighting!Těm, kdo potřebují více světla, nabí
Napětí: 85V, Příkon: 35W, Patice: P32d-6, Balení: 1ks krabička
Zcela nové osvětlení LED Ultinon Essential PH 11972UE2X2 od společnosti Philips představuje nejlepší poměr ceny a výkonu.
PHILIPS H7 RacingVision GT200 + 200% BOX 2ks Žárovka Philips RacingVision GT200, nejvýkonnější produkt v našem portfoliu, poskytuje výjimečně jasnou viditelnost na úrovni rallye žárovky ve formátu, který využijete na veřejných komunikacích.
Žárovka s prodlouženou životnostíPoužití: Toyota
Napětí: 12V, Příkon: 55W, Patice: PX26d, Balení: 2ks v balení (balení obsahuje také 2ks W5W)WhiteVision Ultra Nová halogenová žárovka WhiteVision Ultra Philips přináší intenzivní bílé světlo s teplot
světelný tok: 500lmživotnost B3: 750 hživotnost Tc: 1500 h
Další nabídka za 476 zł
Napětí: 12V, Příkon: 55W, Patice: PX26d, Balení: 1ks v blistruVisionPlusO 60 % více světla na silniciVstupte přímo do světa společnosti Philips Automotive Lighting!Těm, kdo potřebují více světla, nabí
Napětí: 12V, Příkon: 55W, Patice: P14,5s, Balení: 1ks v blistruWhiteVision UltraBílé světlo pro lepší viditelnost a pohodlí
Nové složení povrchu světel WhiteVision ultra spolu s chladným bílým světl
PHILIPS H4 RacingVision GT200 + 200% BOX 2ks Žárovka Philips RacingVision GT200, nejvýkonnější produkt v našem portfoliu, poskytuje výjimečně jasnou viditelnost na úrovni rallye žárovky ve formátu, který využijete na veřejných komunikacích.
Společnost Philips & Co. byla založena v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu s cílem uspokojit rostoucí poptávku po žárovkách, která nastala v důsledku komercionalizace elektřiny.
V září roku 2004 představil Philips novou filozofii značky nazvanou „sense and simplicity”, která se pro společnost stala mezníkem nové cesty vpřed. „Sense and simplicity” odráží snahu společnosti Philips být tržně orientovanou firmou poskytující služby a dodávající výrobky, které plní slib řešit skutečné potřeby zákazníka, snadno se používat a být přitom moderní.
Společnost dnes nabízí širokou škálu produktů v mnoha sekcích např. televizory, domácí zábava, počítačové produkty, telefony, příslušenství, kuchyňské přístroje, potřeby pro domácnost, osobní péče a další produkty.