CZ kviff


Způsoby a ceny doručení

Využijte nyní DOPRAVU ZDARMA na všechny produkty mimo ty s označením „Partnerský prodej“.

Přehled

Tabulka s cenami slouží pro vaši rychlou orientaci. Pokud se chcete o jednotlivých způsobech doručení dozvědět více, podrobnosti najdete v pravém menu.

Pro konkrétní objednávku nemusí být dostupné všechny způsoby doručení, např. pokud se jedná o zboží větších rozměrů. V košíku se vám vždy ukáže, ze kterých možností máte na výběr.

Expresní doprava

Při zvolení expresní dopravy odešleme vaše zboží během 1 pracovního dne od objednávky. U expresní dopravy nabízíme možnost doplňkových služeb jako výnos zboží nebo odvoz starého spotřebiče.

Doprava zdarma

Využijte dopravu zdarma při nákupu nad 1000 Kč u zboží menších rozměrů (například mobil, boty, mixér apod.) nebo při nákupu nad 5000 Kč u zboží větších rozměrů (například lednice, pračka, sekačka, žebřík apod.)

Limit 1000 Kč a 5000 Kč můžete splnit i kombinací více kusů zboží v jedné objednávce.

V košíku je vždy jasně označeno, zda vaše objednávka limit pro dopravu zdarma splňuje. V tomto případě odešleme vaše zboží do 3 pracovních dnů od objednávky. Služba se nevztahuje na partnerský prodej.

Manipulační poplatky Cena vč. DPH
Osobní odběr
• objednávky nad 1 000 Kč (u zboží malých rozměrů) zdarma
• objednávky nad 5 000 Kč (u zboží větších rozměrů) zdarma
• ostatní osobní odběr 29 Kč
Druh dopravy Cena vč. DPH Doplňkové služby vč. DPH
Česká pošta
• objednávka nad 1 000 Kč (u zboží malých rozměrů)
(platba při převzetí - dobírka 40 Kč)
zdarma
• expresní doprava, objednávka do 1 000 Kč 99 Kč (+ 40 Kč dobírka)
• další poštovné

Pokud nezvolíte při expresní dopravě možnost „Odeslat pouze kompletní zásilku“ (3. krok objednávky), bude objednávka rozdělena do několika zásilek podle dostupnosti zboží. Za každou takovou další zásilku v rámci jedné objednávky je doprava účtována za zvýhodněnou cenu.

69 Kč
PPL
• objednávka nad 1 000 Kč (u zboží malých rozměrů)
(platba při převzetí - dobírka 40 Kč)
zdarma
• expresní doprava, objednávka do 1 000 Kč 99 Kč (+ 40 Kč dobírka)
• večerní doručení 17 - 21 hod + 30 Kč
• sobotní doručení PPL poskytuje sobotní doručení na soukromé adresy k zásilkám převzatým v pátek. Při nepřevzetí zásilky se další doručovací pokus uskutečňuje následující první pracovní den.
• další balík

Pokud nezvolíte při expresní dopravě možnost „Odeslat pouze kompletní zásilku“ (3. krok objednávky), bude objednávka rozdělena do několika zásilek podle dostupnosti zboží. Za každou takovou další zásilku v rámci jedné objednávky je doprava účtována za zvýhodněnou cenu.

69 Kč
INTIME
• objednávka nad 1 000 Kč (u zboží malých rozměrů)
(platba při převzetí - dobírka 40 Kč)
zdarma
• expresní doprava, objednávka do 1 000 Kč 99 Kč
• další balík

Pokud nezvolíte při expresní dopravě možnost „Odeslat pouze kompletní zásilku“ (3. krok objednávky), bude objednávka rozdělena do několika zásilek podle dostupnosti zboží. Za každou takovou další zásilku v rámci jedné objednávky je doprava účtována za zvýhodněnou cenu.

69 Kč
TopTrans
• objednávka nad 5 000 Kč (u zboží větších rozměrů) zdarma
• expresní doprava, objednávka do 5 000 Kč 399 Kč (+ 60 Kč dobírka)
• další dopravné

Pokud nezvolíte při expresní dopravě možnost „Odeslat pouze kompletní zásilku“ (3. krok objednávky), bude objednávka rozdělena do několika zásilek podle dostupnosti zboží. Za každou takovou další zásilku v rámci jedné objednávky je doprava účtována za zvýhodněnou cenu.

299 Kč
• dopolední doručení (08.00 – 12.00) 149 Kč
• večerní doručení (16.00 – 20.00) 399 Kč
• odvoz starého spotřebiče 0 Kč
• zásilka nad 100 kg 479 Kč (+ 60 Kč dobírka)
Mall Inclusive (Gebrüder Weiss)
• cena za odvoz 1. zásilky 899 Kč
• cena za odvoz 2. zásilky a více 300 Kč
• sobotní doručení 299 Kč
Flexi-Komfort (Gebrüder Weiss)
• objednávka nad 5 000 Kč (u zboží větších rozměrů) zdarma
• expresní doprava, objednávka do 5 000 Kč 399 Kč (+ 60 Kč dobírka)
• další dopravné

Pokud nezvolíte při expresní dopravě možnost „Odeslat pouze kompletní zásilku“ (3. krok objednávky), bude objednávka rozdělena do několika zásilek podle dostupnosti zboží. Za každou takovou další zásilku v rámci jedné objednávky je doprava účtována za zvýhodněnou cenu.

299 Kč
• doplňková služba (výnos, svoz, instalace) 499 Kč
• doručení 09.00 – 12.00 239 Kč
• doručení 12.00 – 14.00 239 Kč
• doručení 14.00 – 17.00 239 Kč
• dodání do patra 59 Kč/patro
• odvoz starého spotřebiče 0 Kč
• zásilka nad 100 kg 479 Kč (+ 60 Kč dobírka)

Osobní vyzvednutí

Osobní vyzvednutí

Velkou výhodou je časová nezávislost na doručovateli.

Pozor – před vyzvednutím zboží počkejte na e-mail a SMS s potvrzením. Pošleme vám je, jakmile je zboží na prodejně připraveno, proces totiž nějakou chvíli trvá.

Na prodejně pro vás bude připraveno ještě následujících 5 kalendářních dnů. Pokud zboží v této lhůtě neodeberete, je uvolněno do volného prodeje.

Kam dál?

Uloženka

Uloženka

Své zboží si můžete osobně vyzvednout na 86 výdejních místech Uloženky z následujícího seznamu.

Aktuálně dostupná výdejní místa služby Uloženka naleznete vždy během své objednávky v košíku.

Výdejní místa Uloženky mohou být dočasně nedostupná, například z důvodu vysoké vytíženosti. V takových případech není možné v košíku takové místo zvolit pro doručení vaší objednávky.

Česká pošta - Balík Na poštu, Balík Do ruky

Česká pošta

Balík Do ruky

Balík do ruky

Obchodní balík, jak ho znáte

  • Česká pošta garantuje doručení přímo do ruky na vámi zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky. Přes SMS i e-mail vás bude v den podání informovat o doručování balíku.
  • Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.
  • Bližší informace na webu České pošty v sekci www.balikovarevoluce.cz.
  • Tip: Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení zásilky dle svých potřeb.

Balík Na poštu

Balík na poštu

  • Vyberte si kteroukoli z 2600 pošt po celé ČR. Balík Na poštu tam pro Vás bude připraven k vyzvednutí již následující pracovní den. Služba je praktická v situacích, kdy nejste k zastižení na jednom místě nebo v pracovní době nemůžete balík převzít. Česká pošta vás přes SMS a e-mail bude informovat o doručování již v den podání balíku.
  • V košíku si jednoduše vyberete, na kterou poštu chcete objednávku doručit. Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o prodloužení úložní doby.
  • Tip: Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit poštu, kde si chcete zásilku vyzvednout.

Do ruky nebo Na poštu - Velká balíková revoluce České pošty

Česká pošta nabízí také aplikace pro chytré telefony, díky které můžete sledovat zásilku nebo vyhledat nejbližší poštu. Aplikace pro iPhone a Android.

PPL

PPL

PPL

Informace k PPL zásilkám

  • Zásilka Vám bude standardně doručována v rozmezí od 8 do 18 hodin, do 24 hodin od expedice.
  • Možnost volby večerního doručení od 17 až do 21 hodin ve vybraných lokalitách. Seznam lokalit naleznete zde.
  • Doběrečné lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou.
  • Datum, adresu doručení nebo večerní doručení můžete změnit dle Vašich potřeb prostřednictvím webu www.pplbalik.cz.
  • V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin.
  • Jestliže doručení není úspěšné ani v případě druhého pokusu, bude Vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 7 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat PPL.
  • Cestu Vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách www.ppl.cz, prostřednictvím mobilního webu http://m.ppl.cz nebo prostřednictvím mobilních aplikací PPL CZ pro iPhone nebo Andriod (ke stažení na webu PPL).

INTIME

INTIME

INTIME

INTIME vám dopraví balíky do 50 kg. Standardní termín doručování je následující pracovní den po vyzvednutí zásilky.

O doručení budete informováni SMSkou a e-mailem. Dozvíte se z nich tříhodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat a získáte i přímý kontakt na doručujícího kurýra.

U řidiče INTIME můžete zaplatit v hotovosti i kartou, pokud jste zvolili platbu při převzetí zboží.

Zásilky je možné online sledovat na internetu v Track&Trace dopravce.

On-line sledování balíku INTIME

TopTrans

TopTrans

Toptrans

Doručení zajišťuje dopravní společnost TopTrans na území níže vyjmenovaných krajů. Doveze vám zboží velkých rozměrů o hmotnosti nad 50 kg, a to až na místo určení každý všední den 8.00–18.00.

Kraj od PSČ do PSČ
Středočeský, Praha 100 00 299 99
Ústecký 400 01 499 99
Liberecký 511 00 515 99

Řidič zboží vyloží za první zamykatelné dveře. Součástí standardního doručení není dodání do bytu. Pro tuto službu prosím zvolte doručení Flexi-Komfort od Gebrüder Weiss. U řidiče je možná pouze platba v hotovosti.

Za příplatek si můžete navíc zvolit:

Časové rozmezí doručení zboží, které vám nejvíce vyhovuje:

  • Dopolední doručení 08.00 – 12.00
  • Večerní doručení 16:00 – 20.00

Přejete-li si odvézt starý spotřebič, odpojte ho a připravte za první uzamykatelné dveře. Součástí standardního doručení není instalace spotřebičů.

On-line sledování zásilky Standardní doručení

Mall Inclusive

Mall Inclusive (Gebrüder Weiss)

V jednom balíčku a za jednu částku dostanete vše, co je třeba k pohodlnému doručení velkého spotřebiče.

Obsah balíčku Mall Inclusive

  • Doručení zásilky v předem dohodnutém termínu (pracovník dopravní společnosti vás bude kontaktovat telefonicky alespoň den předem).
  • Výnos zboží do libovolného patra dvoučlennou posádkou.
  • Vybalení výrobku a jeho připojení k předem připraveným přívodům vody, odpadu, elektřiny, anténnímu rozvodu…
  • Odnos starého spotřebiče (odpojeného, suchého a připraveného k odvozu) dvoučlennou posádkou a jeho ekologická likvidace.
  • Odvoz a ekologická likvidace obalového materiálu.

Co služba nezahrnuje

  • Připojení nebo odpojení spotřebiče na napětí 380 V či 240 V (spotřebiče bez koncové zástrčky do zásuvky montované z výroby).
  • Připojení nebo odpojení plynové přípojky.
  • Připojení spotřebiče, který nelze zapojit do klasické zásuvky.
  • Úpravy vodovodní, odpadní nebo elektrické přípojky či anténních rozvodů.
  • Zásahy do zdí, omítek, sádrokartonů nutné k úpravě přípojek.
  • Zástavba vestavěných spotřebičů.
  • Zapojení zboží s váhou vyšší jak 75 kg (např. americké lednice).
  • Sestavení pračky a sušičky spojovacím mezikusem.
  • Upevnění televizorů na zeď.
  • Naladění televizních či satelitních programů.
  • Připojení bojlerů.

Flexi-Komfort (Gebrüder Weiss)

Flexi-Komfort (Gebrüder Weiss)

Flexi-Komfort

Doprava Flexi-Komfort nabízí stejné výhody za stejnou cenu jako doručení TopTrans. Zboží vám doveze následující pracovní den od naložení zásilky. Standardní doba doručení je 09.00 – 17.00. U řidiče je možná pouze platba v hotovosti.

Za příplatek si můžete navíc zvolit:

  • Časové rozmezí doručení zboží, které vám nejvíce vyhovuje.
    • 09.00 – 12.00
    • 12.00 – 14.00
    • 14.00 – 17.00
    V rámci tohoto příplatku vás řidič předem kontaktuje a počká, až si zboží rozbalíte a vizuálně překontrolujete (zboží bude dodáno za první uzamykatelné dveře, dodání do patra je účtování zvlášť).
  • Dodání do libovolného patra – vždy prosím počítejte se zajištěním dopomoci řidiči.
  • Odvoz starého spotřebiče – spotřebič je třeba odpojit a připravit za první uzamykatelné dveře (v případě objednání dodání do patra bude odvezen přímo z bytu).

Doručení zajišťuje vždy jeden řidič a stěhování do patra probíhá za pomoci standardního rudlu, ten v některých případech, s ohledem na případné poškození vašeho majetku (schodiště, stěny, dveře, podlahy), nelze použít. Komfortní doprava nezahrnuje instalaci a zapojení spotřebičů.

Přejete-li si odvézt starý spotřebič, pouze ho odpojte a připravte na místo dodání nového spotřebiče. Standardně za první uzamykatelné dveře, případně pokud jste si přiobjednali dodání do patra, bude starý spotřebič odvezen přímo z vašeho bytu.

Součástí Flexi-Komfort není instalace spotřebičů.

On-line sledování zásilky Flexi-Komfort

Poznámka k on-line sledování zásilky: V pravé horní části zvolte „Vyhledání zásilky”. Do pole „Odesílatel/příjemce” napište slovo MALL. Do druhého pole zadejte číslo zásilky a kliknětě na „hledat”.

Kdy bude zboží expedováno?

Kdy bude zboží expedováno?

Termín expedice závisí na času odeslání objednávky. Níže najdete přehled termínů k jednotlivým způsobům doručení.

Způsob doručení Objednávka * Termín
Osobní odběr v Praze do 13:00 hodin Týž pracovní den připraveno na prodejně.
Osobní odběr mimo Prahu do 21:00 hodin Následující pracovní den připraveno na prodejně.
Smluvní dopravce do 16:00 hodin
  • EXPRESNÍ DORUČENÍ = týž pracovní den předání dopravci, doručení následující pracovní den.
  • DOPRAVA ZDARMA = doručení do 2 – 3 následujících pracovních dní.
Partnerský prodej - Termín doručení zboží z partnerského prodeje se liší v závislosti na daném partnerovi. Konkrétní termín naleznete vždy na stránce produktu anebo v košíku během vaší objednávky.

* čas odeslání objednávky

Termíny se vztahují na zboží označené jako Skladem MALL.
Pokud je zboží skladem u dodavatele, termín naleznete v detailu zboží a v e-mailu s potvrzením objednávky.

Doručení v rámci partnerského prodeje

Doručení v rámci partnerského prodeje

Zboží v rámci partnerského prodeje je dopravováno přímo ze skladů partnera jeho vlastními dopravci. Cena a termín doručení se proto liší v závislosti na zvoleném zboží a příslušeném partnerovi.

Konkrétní informaci o termínu a ceně doručení vybraného zboží naleznete vždy během vaší objednávky v košíku, při výběru způsobu dopravy.

Zboží z partnerského prodeje poznáte snadno. Je vždy označeno nálepkou: Partnerský prodej

Více informací o partnerském prodeji naleznete zde.

Problémy s doručením

Problémy s doručením

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na náš zákaznický servis na lince 296 245 025.

Nejčastější příčiny nedoručení zásilky

  • Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození

    Abychom zákazníkům doručovali pouze bezvadné zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele. O postupu vás vždy informujeme.
  • Přepravce či poštovní doručovatel nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení / uložení zásilky

    Průběh doručování můžete sledovat on-line na výše uvedených odkazech u každého typu doručení. Číslo zásilky / balíku vám bylo zasláno na e-mail, který jste uvedli v objednávce.
  • Zásilka se ztratila u přepravce

    Stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, můžete si objednat nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení nezávisle na vaší situaci z první objednávky.

    Byla-li původní objednávka placena:

    • Převodem předem
      Prosíme o zaslání čísla vašeho účtu, abychom vám mohli částku vrátit.
    • Slevovými poukázkami nebo dárkovými certifikáty Prosíme o jejich kódy, abychom je pro vás mohli znovu aktivovat.
    • Na splátky
      Prosíme o vaše rodné číslo a číslo účtu, abychom mohli smlouvu upravit pro novou objednávku.

Se vzniklými problémy vám rádi poradíme na zákaznické lince 296 245 025.