CZ 2018-11-SG-NewCollection


Způsoby a ceny doručení

Osobní odběry

zpusoby_ceny_coruceni/Osobní odběr na prodejně Created with Sketch.

Osobní odběr na prodejně MALL Shop

Více info

Zdarma

Vaši objednávku si můžete vyzvednout na jedné z 25 prodejen MALL.cz.

Zobrazit prodejny MALL.cz

Základní informace

  • Jakmile pro vás na prodejně zásilku připravíme, obdržíte od nás potvrzovací SMS a e-mail.
  • Zásilka pro vás bude na prodejně připravena po dobu 5 kalendářních dní.
  • Osobní odběr je ZDARMA při platbě předem.
  • Platba při převzetí na prodejně je zpoplatněna částkou 39 Kč.
  • Informaci o možnosti parkování najdete na stránce vámi zvolené prodejny.
  • Platit na prodejnách můžete hotově i kartou.
  • Na prodejny nedoručujeme zboží z partnerského prodeje.

Kdy zásilku doručíme na prodejnu MALL.cz

  • Praha – objednejte si zásilku do 13:00 a doručíme vám ji ještě v den objednání.
  • Brno-Bohunice – objednejte si zásilku do 9:00 a doručíme vám ji ještě v den objednání.
  • Ostatní prodejny – objednejte si zásilku do 21:00 a doručíme vám ji na druhý den.

Osobní odběr MALL Box

Více info

Zdarma

Základní informace

  • MALL Boxy jsou k dispozici 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu.
  • Zboží je v MALL Boxu uloženo po dobu 5 dnů.
  • Osobní odběr je ZDARMA při platbě předem.
  • Platba při převzetí na prodejně je zpoplatněna částkou 39 Kč.
  • Lze využít pouze pro objednávky s jednou položkou.
  • Nelze využít pro zboží větších rozměrů.
  • Více informací naleznete na www.mall.cz/mallbox

Kdy zásilku doručíme do MALL Boxu

Objednejte si zásilku do 14:00 a doručíme vám ji na druhý den.

zpusoby_ceny_coruceni/Osobní odběr na prodejně Created with Sketch.

Osobní odběr MALL Point

Více info

Zdarma

Základní informace

  • Konkrétní MALL Point a čas dodání si můžete vybrat v košíku v kroku „Doprava a platba“.
  • Zde také najdete také informaci, jestli je na vámi vybraném MALL Pointu možné platit kartou.
  • Osobní odběr je ZDARMA při platbě předem.
  • Platba při převzetí na prodejně je zpoplatněna částkou 39 Kč.
  • Na MALL Pointu není možné vámi objednané zboží reklamovat ani odstoupit od kupní smlouvy.

Kdy zásilku doručíme na výdejnu

Objednejte si zásilku do 17:00 a doručíme vám ji na druhý den.

Cena doručení zboží z partnerského prodeje na MALL Point závisí na konkrétním partnerovi.

zpusoby_ceny_coruceni/balikan a postu Created with Sketch.

Balík na poštu

Více info

59 Kč

Základní informace

  • Pokud je zásilka menších rozměrů, můžete si ji nechat doručit na pobočku vaší pošty.
  • Už v den podání zásilky obdržíte od České pošty SMS a e-mail s informací o jejím doručování.
  • Zásilka pro vás bude na vámi vybrané poště připravena po dobu 7 kalendářních dní.
  • V případě, že potřebujete, můžete si úložní dobu zásilky u své pošty nechat prodloužit.
  • Poštu, na kterou budete chtít zásilku doručit, si vyberete v košíku v kroku „Doprava a platba“.

Kdy zásilku doručíme na poštu

Objednejte si zásilku do 17:00 a doručíme vám ji do 3 pracovních dnů.

Doručení na adresu

Objemné zásilky

Ledničky, pračky, nábytek, atd.

Běžné zásilky

zpusoby_ceny_coruceni/doruceni_do3dnu Created with Sketch.

Doručení do 2 až 6 dnů

Více info

Objemné zásilky

ZDARMA

Dostupné při nákupu nad 10 000 Kč

Běžné zásilky

ZDARMA

Dostupné při nákupu nad 1 000 Kč

Základní informace

  • Objednat si jej můžete zdarma u nákupu zboží nad 1 000 Kč.
  • V případě nákupu objemného zboží si jej lze objednat zdarma u nákupu nad 10 000 Kč.
  • Dopravu zdarma nelze využít na zboží označené jako Partnerský prodej
  • V den, kdy vaše zásilka opustí náš centrální sklad, od nás obdržíte potvrzovací e-mail.
  • V tomto e-mailu bude zároveň uveden kód pro sledování zásilky u přepravní společnosti.
  • V případě dobírky si informaci, zda je možno platit kartou, můžete ověřit přímo s dopravcem.
zpusoby_ceny_coruceni/doruceni_urceny den Created with Sketch.

Doručení ve vámi určený den

Více info

Objemné zásilky

349 Kč

479 Kč u zboží nad 100 kg

Běžné zásilky

99 Kč

Základní informace

  • Zásilku vám doručíme podle vytíženosti dopravce a trasy kurýra ve vámi zvolený den.
  • V případě dobírky si informaci, zda je možno platit kartou, můžete ověřit přímo s dopravcem.
  • Pro členy MALL.CZ Plus programu je služba zdarma bez ohledu na výši objednávky.
  • Nabízíme vám také možnost si doručování objednávky rozdělit do 2 zásilek:
    • U běžných zásilek za poplatek 69 Kč.
    • U objemných zásilek za poplatek 299 Kč.
    • Tuto možnost můžete využít, pokud některé z vámi objednaného zboží ještě není na skladě.

Kdy zásilku doručíme přímo k vám

Objednejte si zásilku do 17:00 a doručíme vám ji ve vámi zvolený den.

ICON/Způsoby a ceny doručení/Doručení v So / Ne Copy Created with Sketch.

Doručení o víkendu

Více info

Objemné zásilky

od 449 Kč

Běžné zásilky

149 Kč

Základní informace

  • V den, kdy vaše zásilka opustí náš centrální sklad, od nás obdržíte potvrzovací e-mail.
  • V tomto e-mailu bude zároveň uveden kód pro sledování zásilky u přepravní společnosti.
  • V případě dobírky si informaci, zda je možno platit kartou, můžete ověřit přímo s dopravcem.
  • U doručení v sobotu závisí čas doručení zásilky na vytíženosti dopravce a trase kurýra.

Kdy zásilku doručíme přímo k vám

Objednejte si zboží v pátek do 17:00 a doručíme vám jej na druhý den v sobotu.

zpusoby_ceny_coruceni/_doruceni_v den objednani Created with Sketch.
dnes Created with Sketch.

Doručení v den objednání

Pouze v Praze

Více info

Objemné zásilky

649 Kč

Běžné zásilky

169 Kč

Základní informace

  • V den, kdy jste si objednali, vaše zásilka opustí náš centrální sklad.
  • Zásilku vám doručíme v den objednávky, nejpozději na druhý den.
  • V případě dobírky si informaci, zda je možno platit kartou, můžete ověřit přímo s dopravcem.
  • Služba je dostupná pouze v Praze.

Kdy zásilku doručíme přímo k vám

Objednejte si zboží do 12:00, objemné zboží do 11:30 a doručíme vám jej ještě v den objednání.

zpusoby_ceny_coruceni/partnerske doruceni Created with Sketch.

Doprava u partnerského prodeje

Více info

Cena závisí na partnerovi

Zboží v rámci partnerského prodeje je dopravováno přímo ze skladů partnera jeho vlastními dopravci. Cena a termín doručení se proto liší v závislosti na zvoleném zboží a příslušeném partnerovi. Informaci o termínu a ceně doručení vybraného zboží naleznete v košíku v kroku „Doprava a platba“.

Zboží z partnerského prodeje je vždy označeno nálepkou: Partnerský prodej

Více informací naleznete na partnersky prodej.

Služby k doručení na adresu

Objemné zásilky

Ledničky, pračky, nábytek, atd.

Běžné zásilky

zpusoby_ceny_coruceni/cas doruceni Created with Sketch.

Doručení ve vámi určený čas

Více info

Objemné zásilky

299 Kč

Běžné zásilky

40 Kč

  • Kromě vámi zvoleného dne si můžete za příplatek vybrat i doručení ve vámi zvolený čas.
  • K doručení ve vámi zvolený čas není možné objednat výnos zboží do bytu.
  • Čas doručení lze vybrat pro pracovní dny.

Kdy zásilku doručíme přímo k vám

  • Jakmile zásilka opustí náš centrální sklad, na druhý pracovní den vás kontaktuje dopravce.
  • Termín dodání je obvykle následující pracovní den.
  • S dopravcem si kromě termínu dodání domluvte také konkrétní čas, kdy můžete být k dispozici.
zpusoby_ceny_coruceni/vynos a instalace Created with Sketch.
nechte na nas Created with Sketch.

MALL Comfort - Komplet

Více info

Objemné zásilky

od 479 Kč

Běžné zásilky

Nechte si doručit a nainstalovat velký spotřebič po celé ČR bez starostí. Spotřebič vyneseme do libovolného patra, postaráme se o základní instalaci, zrecyklujeme přebytečné obaly a starý spotřebič odvezeme také.

Zobrazit více informací o MALL Comfort Komplet

Služba obsahuje

  • Vynesení zboží velkých rozměrů až do bytu.
  • Vybalení zboží doručovatelem.
  • Odstranění aretačních šroubů (v případě pračky).
  • Umístění spotřebiče na místo původního.
  • Připojení k předem připraveným přívodům vody, odpadu, elektřiny a anténnímu rozvodu u produktů, u kterých je to dle jejich návodu k použití možné ihned po rozbalení.
  • Odvoz starého spotřebiče.
  • Odvoz obalového materiálu.
  • Službu lze objednat také o víkendu pro adresy v Praze a okolí.

Služba neobsahuje

  • Výnos tzv. Americké lednice, nebo jiného zboží s hmotností nad 75 kg/ks.
  • Připojení, nebo odpojení spotřebiče do sítě elektrického napětí o 380 V nebo do sítě elektrického napětí o 240 V (spotřebiče bez koncové zástrčky do zásuvky montované z výroby).
  • Připojení nebo odpojení plynové přípojky.
  • Úpravy vodovodní, odpadní, elektrické přípojky nebo anténních rozvodů.
  • Zásahy do zdí, omítek, sádrokartonů nutné k úpravě přípojek.
  • Zástavbu vestavných spotřebičů.
  • Spojení pračky a sušičky mezikusem.
  • Změnu orientace otevírání dveří u chladniček.
  • Upevnění LCD a LED televizorů na zeď.
  • Naladění televizních a satelitních tunerů.
  • Připojení bojlerů.
  • Doručení na přesný čas.
zpusoby_ceny_coruceni/dodani do patra Created with Sketch.

MALL Comfort - Dodání do patra

Více info

Objemné zásilky

249 Kč

Běžné zásilky

Službu si můžete objednat k jakékoliv objemné zásilce. Zboží vám doručíme do kteréhokoliv patra.

Zboží vám bude doručováno jedním řidičem, počítejte prosím s možností nutnosti vaší výpomoci.

zpusoby_ceny_coruceni/odvoz stareho Created with Sketch.

MALL Comfort - Odvoz starého spotřebiče

Více info

Objemné zásilky

ZDARMA

Běžné zásilky

Pravidla pro odvoz starého spotřebiče:

  • Spotřebič nejprve odpojte, připravte k transportu a umístěte za první uzamykatelné dveře.
  • V případě objednání dodání do patra vám spotřebič odvezeme přímo z vašeho bytu.
  • Zboží vám bude odvezeno jedním řidičem za pomocí rudla.
  • Pokud nebude s ohledem na případné poškození vašeho majetku (schodiště, stěny, dveře, podlahy) možné rudla použít, počítejte prosím s možností nutnosti vaší výpomoci.
  • Ledničku nebo mrazák odpojte prosím včas, aby neobsahovali námrazu a vodu.
  • Pračku nebo myčku prosím odpojte tak, aby také neobsahovaly vodu.
  • Pokud tak učiníte, můžeme vám zajistit odvoz starého spotřebiče, aniž by došlo k poškození vybavení vašeho bytu nebo ostatních zásilek ve vozidle doručovatele.

Tato služba je zákazníkovi nabízena pouze v případě, že se jedná o odvoz stejného druhu spotřebiče jaký si zakoupil a jaký mu byl přizeven.

Další informace

Můžu sledovat stav mojí objednávky?

Více info

Ano. Se službou sledování zásilky máte svůj balík pod kontrolou. Sledujte svou objednávku až do chvíle, než se vám dostane do rukou!

Pro vaše pohodlí a přehled jsme vytvořili službu sledování objednávek. Již nemusíte navštěvovat weby dopravců, vše o vaší zásilce najdete přehledně na našem webu. Stačí rozkliknout odkaz v emailu potvrzení objednávky nebo zadat číslo objednávky na stránce Sledování objednávky a uvidíte, zda je vaše zboží u nás ve skladu, nebo již na cestě k vám.

Sledovat objednávku

Co vám služba přinese?

  • Pomůžeme vám mít přehled o objednaném zboží.
  • Uvidíte, v jakém stavu se vaše objednávka nachází.
  • Budeme sledovat vaši zásilku u dopravce za vás.
  • Pošleme vám do emailu odkaz s aktuálním stavem vaší objednávky.
  • Ušetříme vám čas a starosti.

Lepší je být zaregistrovaný

Vytvořte si u nás účet. Jako přihlášený uživatel máte přístup ke všem vašim údajům a aktuálním informacím k objednávce, uvidíte například adresu prodejny u osobního odběru, kontakt na dopravce apod.

Zaregistrovat se

Problémy s doručováním

Více info

Kdy bude zásilka doručena?

Průběh doručování můžete sledovat on-line na výše uvedených odkazech u každého typu doručení. Číslo zásilky / balíku vám bylo zasláno na e-mail, který jste uvedli v objednávce.

V případě doručování na naše výdejný místa vás budeme informovat SMS správou a emailem jakmile bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí.

Nedoručení zásilky z důvodu jeho viditelného poškození

Abychom zákazníkům doručovali pouze bezvadné zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele. O postupu vás vždy informujeme.

Nedoručení zásilky z důvodu ztráty u přepravce

Stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, můžete si objednat nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení nezávisle na vaší situaci z první objednávky.

Byla-li původní objednávka placena:

  • Převodem předem – prosíme o zaslání čísla vašeho účtu, abychom vám mohli částku vrátit.
  • Slevovými poukázkami nebo dárkovými certifikáty – prosíme o jejich kódy, abychom je pro vás mohli znovu aktivovat.
  • Na splátky – prosíme kontaktujte naši zákaznickou linku

Přijaté zboží je poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce a naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 225 331 500.
  • Geis: kontaktujte naši zákaznickou linku.
  • Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601.
  • Gebrüder Weiss: kontaktujte naši zákaznickou linku.
  • Raben: kontaktujte naši zákaznickou linku.

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (položka „Reklamace“) a my vám následně poradíme jak dále postupovat.

Více informací o reklamaci naleznete: https://www.mall.cz/reklamace.