CZ fashion


Způsoby a ceny doručení

Osobní odběry

zpusoby_ceny_coruceni/Osobní odběr na prodejně Created with Sketch.

Osobní odběr na prodejně MALL.cz

Více info

ZDARMA

Vaši objednávku si můžete vyzvednout na jedné z 18 prodejen MALL.CZ.

Zobrazit prodejny MALL.cz

Základní informace

  • Jakmile pro vás na prodejně zásilku připravíme, obdržíte od nás potvrzovací SMS a e-mail.
  • Zásilka pro vás bude na prodejně připravena po dobu 5 kalendářních dní.
  • Informaci o možnosti parkování najdete na stránce vámi zvolené prodejny.
  • Platit na prodejnách můžete hotově i kartou.
  • Na prodejny nedoručujeme zboží z partnerského prodeje.

Kdy zásilku doručíme na prodejnu MALL.cz

  • Praha – objednejte si zásilku do 13:00 a doručíme vám ji ještě v den objednání
  • Brno-Bohunice – objednejte si zásilku do 9:00 a doručíme vám ji ještě v den objednání
  • Ostatní prodejny – objednejte si zásilku do 21:00 a doručíme vám ji na druhý pracovní den
zpusoby_ceny_coruceni/ulozenka Created with Sketch.

Osobní odběr ULOŽENKA

Více info

ZDARMA

Základní informace

  • Konkrétní Uloženku MALL a čas dodání si můžete vybrat v košíku v kroku „Doprava a platba“.
  • Zde také najdete také informaci, jestli je na vámi vybrané Uložence možné platit kartou.
  • Na Uložence není možné vámi objednané zboží reklamovat ani odstoupit od kupní smlouvy.
  • Více informací naleznete na www.ulozenka.cz

Kdy zásilku doručíme na výdejnu

Objednejte si zásilku do 17:00 a doručíme vám ji na druhý pracovní den.

Cena doručení zboží z partnerského prodeje na ULOŽENKU závisí na konkrétním partnerovi.

Doručení na adresu

Objemné zásilky

Ledničky, pračky, nábytek, atd.

Běžné zásilky

zpusoby_ceny_coruceni/doruceni_do3dnu Created with Sketch.

Doručení do 3 dnů

Více info

Objemné zásilky

ZDARMA

Dostupné při nákupu nad 5 000 Kč

Běžné zásilky

ZDARMA

Dostupné při nákupu nad 1 000 Kč

Základní informace

  • Objednat si jej můžete zdarma u nákupu zboží nad 1 000 Kč.
  • V případě nákupu objemného zboží si jej lze objednat zdarma u nákupu nad 5 000 Kč.
  • V den, kdy vaše zásilka opustí náš centrální sklad, od nás obdržíte potvrzovací e-mail.
  • V tomto e-mailu bude zároveň uveden kód pro sledování zásilky u přepravní společnosti.
  • V případě dobírky si informaci, zda je možno platit kartou, můžete ověřit přímo s dopravcem.
zpusoby_ceny_coruceni/doruceni_urceny den Created with Sketch.

Doručení ve vámi určený den

Více info

Objemné zásilky

349 Kč

479 Kč u zboží nad 100 kg

Běžné zásilky

99 Kč

Základní informace

  • Zásilku vám doručíme podle vytíženosti dopravce a trasy kurýra ve vámi zvolený den.
  • V případě dobírky si informaci, zda je možno platit kartou, můžete ověřit přímo s dopravcem.
  • Nabízíme vám také možnost si doručování objednávky rozdělit do 2 zásilek:
    • U běžných zásilek za poplatek 69 Kč.
    • U objemných zásilek za poplatek 299 Kč.
    • Tuto možnost můžete využít, pokud některé z vámi objednaného zboží ještě není na skladě.

Kdy zásilku doručíme přímo k vám

Objednejte si zásilku do 17:00 a doručíme vám ji ve vámi zvolený den.

ICON/Způsoby a ceny doručení/Doručení v So / Ne Copy Created with Sketch.

Doručení o víkendu

Více info

Objemné zásilky

688 Kč

Běžné zásilky

99 Kč

Základní informace

  • V den, kdy vaše zásilka opustí náš centrální sklad, od nás obdržíte potvrzovací e-mail.
  • V tomto e-mailu bude zároveň uveden kód pro sledování zásilky u přepravní společnosti.
  • V případě dobírky si informaci, zda je možno platit kartou, můžete ověřit přímo s dopravcem.
  • U doručení v sobotu závisí čas doručení zásilky na vytíženosti dopravce a trase kurýra.

Kdy zásilku doručíme přímo k vám

Objednejte si zboží v pátek do 17:00 a doručíme vám jej na druhý den v sobotu.

zpusoby_ceny_coruceni/_doruceni_v den objednani Created with Sketch.
dnes Created with Sketch.

Doručení v den objednání

Pouze pro vybrané adresy

Více info

Objemné zásilky

649 Kč

Běžné zásilky

169 Kč

Základní informace

  • V den, kdy jste si objednali, vaše zásilka opustí náš centrální sklad.
  • Zásilku vám doručíme v den objednávky, nejpozději na druhý den.
  • V případě dobírky si informaci, zda je možno platit kartou, můžete ověřit přímo s dopravcem.
  • Platí v Praze, Brně, Liberci, Plzni, Českých Budějovicích, Hradci Králové a v Pardubicích.

Kdy zásilku doručíme přímo k vám

Objednejte si zboží do 12:00, objemné zboží do 11:30 a doručíme vám jej ještě v den objednání.

zpusoby_ceny_coruceni/partnerske doruceni Created with Sketch.

Doprava u partnerského prodeje

Více info

Cena závisí na partnerovi

Zboží v rámci partnerského prodeje je dopravováno přímo ze skladů partnera jeho vlastními dopravci. Cena a termín doručení se proto liší v závislosti na zvoleném zboží a příslušeném partnerovi. Informaci o termínu a ceně doručení vybraného zboží naleznete v košíku v kroku „Doprava a platba“.

Zboží z partnerského prodeje je vždy označeno nálepkou: Partnerský prodej

Více informací naleznete na partnersky prodej.

Služby k doručení na adresu

Objemné zásilky

Ledničky, pračky, nábytek, atd.

Běžné zásilky

zpusoby_ceny_coruceni/cas doruceni Created with Sketch.

Doručení ve vámi určený čas

Více info

Objemné zásilky

239 Kč

Běžné zásilky

40 Kč

  • Kromě vámi zvoleného dne si můžete za příplatek vybrat i doručení ve vámi zvolený čas.
  • K doručení ve vámi zvolený čas není možné objednat výnos zboží do bytu.
  • Čas doručení lze vybrat pro pracovní dny.

Kdy zásilku doručíme přímo k vám

  • Jakmile zásilka opustí náš centrální sklad, na druhý pracovní den vás kontaktuje dopravce.
  • Termín dodání je obvykle následující pracovní den.
  • S dopravcem si kromě termínu dodání domluvte také konkrétní čas, kdy můžete být k dispozici.
zpusoby_ceny_coruceni/vynos a instalace Created with Sketch.
nechte na nas Created with Sketch.

Výnos do bytu a instalace spotřebiče

Více info

Objemné zásilky

od 339 Kč

Běžné zásilky

Služba obsahuje

  • Vynesení zboží velkých rozměrů až do bytu.
  • Vybalení zboží doručovatelem.
  • Odstranění aretačních šroubů (v případě pračky).
  • Umístění spotřebiče na místo původního.
  • Připojení k předem připraveným přívodům vody, odpadu, elektřiny, anténního rozvodu.
  • Odvoz starého spotřebiče.
  • Odvoz obalového materiálu.

Služba neobsahuje

  • Výnos tzv. Americké lednice, nebo jiného zboží s hmotností nad 75 kg/ks.
  • Připojení, nebo odpojení spotřebiče do sítě elektrického napětí o 380 V nebo do sítě elektrického napětí o 240 V (spotřebiče bez koncové zástrčky do zásuvky montované z výroby).
  • Připojení nebo odpojení plynové přípojky.
  • Úpravy vodovodní, odpadní, elektrické přípojky nebo anténních rozvodů.
  • Zásahy do zdí, omítek, sádrokartonů nutné k úpravě přípojek.
  • Zástavba vestavných spotřebičů.
  • Upevnění LCD a LED televizorů na zeď.
  • Naladění televizních a satelitních tunerů.
  • Připojení bojlerů.
  • Doručení v sobotu.
  • Doručení na přesný čas.
zpusoby_ceny_coruceni/dodani do patra Created with Sketch.

Dodání do patra

Více info

Objemné zásilky

159 Kč

Běžné zásilky

Službu si můžete objednat k jakékoliv objemné zásilce. Zboží vám doručíme do kteréhokoliv patra.

Zboží vám bude doručováno jedním řidičem, počítejte prosím s možností nutnosti vaší výpomoci.

zpusoby_ceny_coruceni/odvoz stareho Created with Sketch.

Odvoz starého spotřebiče

Více info

Objemné zásilky

ZDARMA

Běžné zásilky

Pravidla pro odvoz starého spotřebiče:

  • Spotřebič nejprve odpojte, připravte k transportu a umístěte za první uzamykatelné dveře.
  • V případě objednání dodání do patra vám spotřebič odvezeme přímo z vašeho bytu.
  • Zboží vám bude odvezeno jedním řidičem za pomocí rudla.
  • Pokud nebude s ohledem na případné poškození vašeho majetku (schodiště, stěny, dveře, podlahy) možné rudla použít, počítejte prosím s možností nutnosti vaší výpomoci.
  • Ledničku nebo mrazák odpojte prosím včas, aby neobsahovali námrazu a vodu.
  • Pračku nebo myčku prosím odpojte tak, aby také neobsahovaly vodu.
  • Pokud tak učiníte, můžeme vám zajistit odvoz starého spotřebiče, aniž by došlo k poškození vybavení vašeho bytu nebo ostatních zásilek ve vozidle doručovatele.

Tato služba je zákazníkovi nabízena pouze v případě, že se jedná o odvoz stejného druhu spotřebiče jaký si zakoupil a jaký mu byl přizeven.

Další informace

Problémy s doručováním

Více info

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na náš zákaznický servis na lince 296 245 025.

Kdy bude zásilka doručena?

Průběh doručování můžete sledovat on-line na výše uvedených odkazech u každého typu doručení. Číslo zásilky / balíku vám bylo zasláno na e-mail, který jste uvedli v objednávce.

V případě doručování na naše výdejný místa vás budeme informovat SMS správou a emailem jakmile bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí.

Nedoručení zásilky z důvodu jeho viditelného poškození

Abychom zákazníkům doručovali pouze bezvadné zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele. O postupu vás vždy informujeme.

Nedoručení zásilky z důvodu ztráty u přepravce

Stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, můžete si objednat nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení nezávisle na vaší situaci z první objednávky.

Byla-li původní objednávka placena:

  • Převodem předem – prosíme o zaslání čísla vašeho účtu, abychom vám mohli částku vrátit.
  • Slevovými poukázkami nebo dárkovými certifikáty – prosíme o jejich kódy, abychom je pro vás mohli znovu aktivovat.
  • Na splátky – prosíme kontaktujte naši zákaznickou linku

Přijaté zboží je poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce a naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 225 331 500.
  • Geis: kontaktujte naši zákaznickou linku.
  • Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601.
  • Gebrüder Weiss: kontaktujte naši zákaznickou linku.
  • Raben: kontaktujte naši zákaznickou linku.

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (položka „Reklamace“) a my vám následně poradíme jak dále postupovat.

Více informací o reklamaci naleznete: https://www.mall.cz/reklamace.