TrueLife NannyCam V24

TrueLife NannyCam V24

TrueLife NannyCam V24 TrueLife NannyCam V24 je digitální video chůvička s přehledným barevným 2,4 palcovým LCD displejem, pokojovým teploměrem, automatickým nočním módem. Přenos zvuku i obrazu je vysoce kvalitní ve dne i v noci. Můžete být v klidu a mít jistotu, že je s Vašimi blízkými vše v pořádku, protože použitá digitální technologie s frekvencí 2.4Ghz zaručuje bezpečný a stabilní signál. Celý popis
1 990 Kč
1 990 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
Jiní prodejci

Již zítra na výdejním místě

Markéta R.
2.6.2021
Chuvicky mají dost velkou prodlevu ozvy signálu takže když dítě se zakucka vy to víte až min. O 15 vteřin později zoz je průser. Za mě špatná volba dnes bych si priplatila a vzala drazzi před 15 lety jsem měla Hyundai za 6000 a tento výrobek se vůbec nedá srovnat čekala jsem že když jde doba dopředu tak dnes postačí chuvicky za 2000 k. Není tomu tak nehledě na to že bez režimu Vox který nemá žádnou citlivost na tišší zvuky nefunguje a klasický režim vám vybiji baterií rodičovské základny do půl hodiny!!! Pokud můžete volte zkrátka jine zařízení. Navíc jsou přístroje tak lehké že se vám na zdroji převraci což je z hlediska manipulace tKy úplně na ho....
12.8.2020
Docela dobry obraz, i v noci. Akorat to tedy na dite dost sviti, ale jinak to asi nejde (nemohu srovnat s jinymi chuvickami). Pristroj pro rodice se da nabijet, ma v sobe baterie, takze k proozu nepotrebuje proud. Kameru u ditete jsme pripojili na powerbanku, takze treba na zahrade v pohode. Dosah dobry a vydrz pri uspornem rezimu podle me nekolik desitek hodin.
Lucie P.
21.9.2021
Byla to narychlo koupená chůvička za akční cenu, ale obraz i zvuk je dobrý, dosah chůvičky naprosto vyhovující, spouštění melodií příjemné (je jich dost a mají přijatelné melodie). Nevýhodou je, že kamery u miminka musí být napojena ke zdroji (do zásuvky), výrobce sice uvádí, že pro exteriér je možné napojit chůvičku k powerbance. Zkoušela jsem realizovat v kočárku, bylo to funkční, ale zabíralo to moc místa a také vymyslet způsob jak uchytit kameru na kočárek, byl také hlavolam a moc dobrý pocit jsem z uložení powerbanky v kočárku neměla.
obraz (dostatečný i za tmy)
dosah
zvuk
měření teploty v pokoji (okolí)
melodie
nutnost napojení kamery ke zdroji
Matouš M.
20.7.2020
Chuvicku jsme vratili. Nekvalitni obraz s nizkou obnovovaci frekvenci ( trhany obraz ) bychom za penize ktere chuvicka stala ozelili. To ze byl syn lepe slyset ze place pres chodbu do druheho patra a pres zavrene dvere nez z chuvicky je tristni.
cena
Mizerny obraz
Mala hlasitost
Kamila Č.
6.7.2022
po pár týdnech používání včera začal zlobit zvuk... někdy se spustí se zapnutím chůvičky a pak přestane fungovat a někdy se ani nespustí a musím zařízení několikrát vypnout a zapnout... na chůvičku se potřebuji spolehnout, když mi dítě spí v jiném pokoji a né že mě po kdo ví jak dlouhé době vzbudí řev dítěte a chůvička nesnímá zvuk. Jdu reklamovat a budu chtít jiný produkt, protože k tomuto již nemám důvěru
21.7.2021
Videokamera
Špatný signál
17.6.2021
super
19.5.2021
Po přečtení několika recenzí pozitivních i negativních jsem chůvičku zakoupila. Jsem velice spokojená. Chůvička funguje skvěle. Obraz krásný, jasný ve dne i v noci. V noci jen malé světýlko, které nij…
Filip Š.
10.2.2021
Super věc maximální spokojenost hodně dobrý pomocník k miminku
Ondřej K.
12.1.2021
Používáme denně, spokojenost. Ukolebávky by se mohli dát stišit, ale to je maličkost. Přenos pěkný, výdrž dobrá.
Pěkné melodie jako ukolebávky
Nedají se stišit ukolebávky
Diana P.
17.8.2020
účel splní
Monika K.
7.8.2020
V dome u rodicu signal nedoshne z horniho do spodniho patra. Jinak vse v poradku
3.8.2020
Velká spokojenost. Zatím používáno cca 14 dnů. Možnost ještě navýšit hlasitost by se často hodila, ale za dané peníze ve srovnání s "obyčejnými" chůvičkami bez možnosti sledování obrazu jde o velmi dobrý výrobek. Signál i na zahradě naprosto bezproblémový. Škoda jen, že nejde i část u dítěte napojit na baterie a musí být stále připojeno do zásuvky. Celkově však velká spokojenost.
28.2.2023
Funguje.
Bylo by fajn mít možnost vypnout display a používat jen mikrofon.