Cena
Dostupnost
Zboží od
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Na začátku jednoho z nejinspirativnějších obchodních modelů stála humanitární cesta amerického cestovatele a podnikatele Blakea Mycoskieho do Argentiny. Několik měsíců strávil v lokální neziskové organizaci, která působila na předměstí Buenos Aires a jedním z jejích projektů bylo rozdávat dětem ochozené boty. V oblasti byla totiž taková chudoba, že většina dětí nikdy nevlastnila jediný pár bot a chodila celoročně bosa. Z toho plynula nejen řada zdravotních problémů, ale také zásadní překážka – bez bot děti nemohly chodit do školy. Buď do ní fyzicky nedošly, nebo je do školní budovy bosé nepustili.
Na základě své zkušenosti dostal Blake jednoduchý, ale geniální nápad: vytvořit značku bot, jejímž hlavním posláním bude boty darovat.
Jako hlavní princip fungování firmy zavedl obchodní model ""One for One"": Za každý prodaný pár bot se druhý pár bot předá dítěti, které boty nemá a potřebuje. Značku nazval Tomorrow Shoes, tedy boty zítřka. Zkráceně TOMS.
Model „One for One" se záhy stal jedním z nejprogresivnějších nástrojů generování charitativní pomoci, kterým se inspirují společnosti po celém světě. Jednoduchý mechanismus, který pomoc získává přirozeně – čím více párů se prodá, tím více párů se rozdá.