MALL Comfort

Služba Komplet

Zajistěte si doručení spotřebiče po celé ČR bez starostí navíc. Nyní i s víkendovým dodáním po Praze.

Co všechno služba zahrnuje?

  1. Spotřebič vyneseme a doručíme na požadované místo.
  2. Zabezpečíme základní instalaci spotřebiče. Provedeme elektroinstalaci, připojení k přívodu vody nebo odpadu.
  3. Starý spotřebič odvezeme i s nepotřebnými obaly a zajistíme ekologickou likvidaci.

Co služba nezahrnuje?

  • Výnos tzv. Americké lednice, nebo jiného zboží s hmotností nad 85 kg/ks.
  • Připojení, nebo odpojení spotřebiče do sítě elektrického napětí o 380 V nebo do sítě elektrického napětí o 240 V (spotřebiče bez koncové zástrčky do zásuvky montované z výroby).
  • Připojení nebo odpojení plynové přípojky.
  • Úpravy vodovodní, odpadní, elektrické přípojky nebo anténních rozvodů.
  • Zásahy do zdí, omítek, sádrokartonů nutné k úpravě přípojek.
  • Zástavbu vestavných spotřebičů.
  • Spojení pračky a sušičky mezikusem.
  • Změnu orientace otevírání dveří u chladniček.
  • Upevnění LCD a LED televizorů na zeď.
  • Naladění televizních a satelitních tunerů.
  • Připojení bojlerů.
  • Odpojení starého spotřebiče, odstranění vody a případných nečistot.
  • Doručení na přesný čas.

Instalace dvou spotřebičů s mezikusem

Služba je realizována jen při současném zakoupení služby Mall Comfort - Komplet

Pravidla pro spojení dvou spotřebičů s mezikusem:

  • Pro využití služby je nutné spolu se spotřebičem u nás zakoupit vhodný mezikus.
  • Sestavení dohromady je možné pouze ve chvíli, kdy budete mít doma připraveny oba spotřebiče, tedy pračku i sušičku.
  • Službu je možné využít pouze u volně stojících spotřebičů, jejichž spojení nevyžaduje vrtání do spotřebičů samotných.

Dodání do patra

Co všechno služba zahrnuje?

  1. Službu si můžete objednat k jakékoliv objemné zásilce. Se spotřebičem vážícím více než 85 kg (např. americké lednice) si už však sami neporadíme. Budeme potřebovat vaši pomoc, ideálně dvou dalších osob.
  2. Zboží vám doručíme do kteréhokoliv patra.

Zboží vám bude doručováno jedním řidičem, počítejte prosím s možností, že bude potřebovat vaši pomoc.

Odvoz starého spotřebiče

Službu je možné využít v případě, že se jedná o odvoz stejného druhu spotřebiče jaký jste si zakoupili.

Jak připravit spotřebič na odvoz?

  1. Spotřebič odpojte včas, aby neobsahoval námrazu a vodu (platí primárně pro ledničku, mrazák, pračku, myčku). V jiném případě vám spotřebič nebude odvezen z důvodu možnosti poškození ostatních zásilek ve vozidle doručovatele.
  2. Váš spotřebič připravte k odvozu a umístěte za první uzamykatelné dveře. V případě, že jste si objednali dodání nového spotřebiče do patra, starý spotřebič odvezeme přímo z vašeho bytu.
  3. Zboží bude odvážet jeden řidič za pomocí rudla. Pokud nebude možné rudlo použít (s ohledem na případné překážky jako je schodiště, stěny, dveře, podlahy) budeme potřebovat i vaši pomoc.

Odborná instalace spotřebičů

Služba, která vyžaduje řemeslnou zručnost, jako instalace vestavěných spotřebičů nebo je pro její provedení nutné mít zákonem stanovené zkoušky (elektroinstalace, instalace plynových spotřebičů, varné desky).

Jak služba funguje:

Zkušený technik vám nový spotřebič přijde namontovat v dohodnutém termínu (instalaci neprovádí kurýr při doručování zboží). Technik, pokud je to potřeba, odmontuje váš starý spotřebič. Poté instaluje a zapojí spotřebič nový. Provede zkoušku funkčnosti a seznámí vás se základním ovládáním spotřebiče. Samozřejmostí je i kontrola všech spojů. Nakonec obdržíte protokol o provedení odborné instalace spotřebiče.

Podmínky služby:

  1. Službu odborná instalace je možné sjednat pouze k objednávkám s dopravou na adresu s výběrem dne doručení.
  2. Službu zajišťuje Global Assistance. Operátor z Global Assistance vás bude po doručení spotřebiče kontaktovat, aby s vámi domluvil termín instalace.
  3. Instalace spotřebiče neprobíhá v den doručení zboží (nejdříve následující den) a realizuje ji externí firma. Ke svozu spotřebiče, pokud byl ještě vestavěn, dojde až po instalaci.
  4. Součástí služby jsou jen drobné truhlářské práce, nezahrnuje např. úpravy korpusů, vyřezávání nových otvorů, podřezávání dvířek.
  5. Službu je možné stornovat u partnera Global Assistance nejpozději do 14 hodin předešlého pracovního dne před sjednaným termínem pro instalaci. Storna hlášená po tomto termínu budou zpoplatněna jako marný výjezd za poplatek 968 Kč. Kontakt: +420 722 973 535.
  6. Je možné, že se z nějakého důvodu nebudete moci dostavit v čas na sjednanou adresu a řemeslník přijede, ale nebude moci provézt instalaci. V takovém případě, vám vrátíme část ceny sníženou o náklady na marný výjezd ve výši 968 Kč.
  7. Pro větší detail se podívejte do Nejčastějších dotazů nebo Obchodních podmínek služby.

Službu nelze zakoupit k zboží označeném jako „Partnerský prodej“ a „Skladem u partnera“.

Jak si objednáte službu MALL Comfort?

V košíku, v kroku „doprava a platba“ si vyberte „doručení na mou adresu“.

Při výběru termínu doručení zvolte také službu „MALL Comfort“. Službu si můžete objednat již na pozítří.

Po odeslání objednávky vás bude kontaktovat operátor, aby s vámi dohodl podrobnosti včetně orientačního času doručení.

Ceny služeb

Služba Cena s DPH
Služba Komplet 349 Kč
Spojení pračky a sušičky mezikusem 199 Kč
Dodání do patra 249 Kč
Odvoz starého spotřebiče ZDARMA
Odborná instalace spotřebiče 1 599 Kč
Více práce 500 Kč / hod.
Marný výjezd 968 Kč

Nejčastější dotazy

Kdo a kdy mě bude kontaktovat pro upřesnění termínu Odborné instalace spotřebiče?
Co když mám v objednávce více spotřebičů? Kolik zaplatím za instalaci?
Kdo si odveze původní spotřebič?
Co je spojovací materiál?
Je třeba výpomoc zákazníka při instalaci?
Co když nemohu být v domluveném čase na místě určeném pro instalaci?
Proč je důležité Potvrzení o odborné instalaci?
Kam můžu zavolat, protože se potřebuji domluvit na novém termínu?
Odmontuje mi řemeslník i starý vestavěný spotřebič?