Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 4689471

Zebco Mořský návazec Z-sea se dvěma háčky 0,25mm

Zebco Mořský návazec Z-sea se dvěma háčky 0,25mm

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Systém vel.č. 8 pro lov pilkrováním na moři, se dvěma zlatými háčky s navázanou perleťovou fólií pro lov tresek, makrel a různých jiných mořských ryb. Používaný zejména v Norsku. Celý popis
25 Kč
Zboží od: SPORTS
25 Kč
Poslední 2 kusy
S novou kartou za

7.5.2024 na vaší adrese

Popis

Mořský návazec Z-sea Zebco se dvěma háčky 0,25mm

Mořský návazec, který se v posledních letech osvědčil jako super učinný. Ideální pro lov tresek, makrel a různých jiných mořských ryb. Návazec s dvěma háčky zlaté barvy s navázanou skutečnou kůží z ryb pro lov tresek, makrel a různých jiných mořských ryb. Návazec je ukončen obratlíkem s karabinkou pro upevnění zátěže.

Důvody ke koupi mořský návazec Z-sea Zebco se dvěma háčky:

  • Lov mořských ryb
  • Osvědčený a extrémně učinný
  • Průměr 0,25mm
  • Velikost háčku 8

ZEBCO EUROPE kvalita od roku 1860
Historie Zebco Europe v Německu začala v roce 1860 kdy Josef Witt a Ernst Gustav Führmann založili v Hamburku společnost pod jejich jmény a prodávali lana, sítě a další vybavení pro komerční rybolov. Brzy byl sortiment rozšířen o rybářské náčiní. Ernst Gustav Führmann řídil firmu 40 let a velmi úspěšně. V roce 1918 převzal společnost jeho syn Ernst Führmann a vedl ji dalších 30 let. Po jeho smrti v roce 1949 převzala společnost jeho žena a vedla firmu několik let spolu s bývalým asistentem jejího muže. Nakonec v roce 1967 prodala společnost Witt & Führmann, která byla rodinným podnikem 90 let. Pod novým vedením se rychle rozvíjela a změnila jméno na Witt & Führmann, Snap Angelgeräte GmbH. V roce 1986 změnila společnost znovu vlastníka a spolu se Zebco corporation (USA) došlo k dalšímu rozvoji. V roce 1994 se společnost přejmenovala na Zebco sports a na jaře 2002 začala prodávat své výrobky i v evropských pobočkách. Sjednocení značek Zebco které byly prodány odděleně se sjednotily v roce 2011. Díky akvizicím bylo dosaženo dvou klíčových cílů: první-dlouhodobé zajištění globální strategie značky a druhý-zajištění většího rozmachu v Evropě.