Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 1055917

Yamaha HTR-4071

Yamaha HTR-4071

5.1 kanálový AV přijímač přehrává hudbu ve vysokém rozlišení pomocí DLNA, AirPlay, Bluetooth a zajistí přístup ke službám Spotify, TIDAL, Deezer. Multiroom systém MusicCast, podpora 4K Ultra HD včetně HDR a Dolby Vision, USB vstup, kalibrace zvuku YPAO, 2. zóna, Bi-amp zapojení, LAN, Wi-Fi, 4× HDMI vstup. Celý popis
8 499 Kč
8 499 Kč

Martin B.
3.2.2019
Je sice chytřejší, než já, ale jinak jsem velmi spokojen. Konektivita víc než dostačující. Spotify a podobné služby nevyužiju, ale internetová rádia jsou fajn a přehrávání hudby z NASu je taky parádní. NAS si to najde samo, žádná speciální konfigurace nebyla potřeba, jen jsem se připojil k wifině pomocí WPS. Drobným negativem je problém se zobrazením OSD, ale mám nestandardní prostředí - HDMI out je připojen k počítačovému monitoru s rozlišením 192x1200 přes redukci HDMI-DVI. Na televizi je OSD v pořádku. Ovládání je celkem intuitivní. Zvuk mě mile překvapil, i na mých nic moc bednách je přednes dobrý. Ohromilo mě možství detailů, které se objevily ve známé hudbě po kalibraci pomocí YPAO. Pravověrní hifisté asi ohrnou nos, ale pro nás, běžné uživatele, je tenhle stroj opravdu fajn.
4.2.2019
Trápim sa s tým 2 mesiace a zvuk je stále na úrovni hračky. Nejdú pridať basy, výšky, tak aby sa to aspoň vzdialene podobalo na môj starý sony receiver. Equalizer mám na doraz, basy zapnuté a stále to hrá na úrovni PC repráčikov 2+1. Dokonca telka ma na niektorých filmoch lepší zvuk... Od výroby boli pozapínané rôzne hlúpe efekty rozšíreného sterea a tak som mal dialogový reprák v ozvene. Dosť trápne to hralo.Stále verím, že to raz nastavím tak, že to zahrá ako to staré sony. Ale na druhú stranu je to dobre vybavený stroj, množstvo pripojení, net, ovládanie cez mobil, príjem aj vysielanie cez BT... Ide o starší model, tak niektoré propagované internetové apky už zanikli, iné zmenili prístup, update síce prišiel, ale nič nové nepribudlo. Škoda že do recenzíí nemôžu písať aj ľudia čo to kúpili inde, mohli by nám laikom poradiť.... Privítal by som podporu služieb typu mixcloud. Kúpené to bolo v zlave za 299, ale podla mňa je aj toto prehnaná cena. EDIT: su dve rozne apky do mobilu, ale nepodporuju nastavenie reprakov, vyhybiek, daju sa tam menit basy vysky len na vsetky repraky naraz. Na jednej apke ide nastavit priestorovy zvuk, ale nic moc. BT vysielac ma velmi slaby dosah, mohli dat antenu na kablik aby to nevysielalo do zadnej strany niekam do steny. Ledva to pokryje miestnost v ktorej som... A zvuk je stale katastrofa, z dialogoveho repraku su nahodne vytrhavane casti slov do bocnych reprakov. Zalezi od kodovania zvuku filmu, ale robi to aj pri pripojeni tv boxu satro, antik tv, kodi, nvidia. Zatial ziadny film neprehralo v 5.1, niekde bude problem.
12.12.2019
zatím marně čekám na český návod
Michal V.
8.12.2019
Má vše co jsem chtěl.Hraje dobře,naprostá spokojenost.
2.12.2019
poměr cena/výkon
Michal Š.
12.11.2019
Perfektní mašinka .. ale není k dispozici (tisknutelný) návod v českém jazyce tak, jak to předepisuje zákon. ... a pravděpodobně neznalost některých detailů ovládání mi brání k zprovoznění WiFi :-(
Zvuk jak zvon. Zatím až na drobnosti splňuje moje očekávání.
Chybí český návod v tisknutelné podobě.
Jan S.
8.11.2019
nekompatibilní bluetooth
16.7.2019
Hraje ciste, dostatecne nahlas, aplikace pro telefon je super. Splnilo ocekavani. Jedina vytka k malemu displey pro komfortni prehravani MP3.
Pavel Č.
9.7.2019
Je to naprostá bomba. Jsme s tímto recieverem max. spokojený. Krásně to hraje přes mé Heco Victa 500, mám jenom bohužel tyto repro sloupy, ale i do nich to umí poslat prostorový zvuk a je to někde úplně jinde. dá se sem posílat hudba z telefonu přes bluetooth.. je to paráda a za tu cenu je to skvělé.
Petr K.
1.6.2019
Jsem maximálně spokojen a to i přesto, že nyní funguji na velmi špatných reproduktorech. Už nyní však má zvuk svou slušnou kvalitu a dovolím si tvrdit, že s tímto zesilovačem pustím ještě hodně moc kvalitní muziky.
5.3.2019
Vynikající, za tuto cenu není co řešit - ovládání mobilem je skvělá vychytávka :-)
Pavel R.
5.2.2019
Jinak skvělému výrobku musím dát nižší hodnocení za neexistující český manuál a také nemá české menu . Návod nejde ani vytisknout, takže když chcete přístroj ovládat musíte mít u toho otevřený manuál v notebooku . Není náhodou povinost českého manuálu ze zákona ?
Richard G.
17.1.2019
+ Zpracování zvuku z HDMI i AV vstupů - perfektní pro použití s kombinací různých starých a nových komponent + Možnost pojmenování vstupů vlastními názvy + Jednoznačně dobrý poměr cena/výkon + Připojení k síti přes Ethernet i WiFi - Malé tlačítko na ovladači pro vypnutí / zapnutí - Chybí číselná tlačítka na ovladači I když je ovládání relativně intuitivní, nastavení vyžaduje trochu experimentování a hlavně čas. Malé mínus je absence podrobného návodu. Přístroj neumí převést analogový obrazový signál na HDMI. Díky "video monitor" výstupu to ale není zásadní problém - propojíte jej s TV jak před HDMI, tak přes analog. Se zvukem problém není.
Josef V.
9.1.2019
S recievrem jsem honě spokojený,splnil moje očekávání. a hezky mě to po domácnosti hraje.