Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 24576738

LAMAX Heroes Defender1, černá (LMXHDE1)

LAMAX Heroes Defender1, černá (LMXHDE1)

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Herní sluchátka, drátová. Ovládání na kabelu. Frekvenční rozsah 20 Hz – 20 kHz. 40mm měniče. Impedance 32 Ω. Odpojitelný mikrofon. Konektivita 3,5 mm jack + USB. Nízká latence. Ovládání zvuku a mikrofonu na kabelu. Ergonomická konstrukce. Odhlučněný mikrofon. Kompatibilní s PC, MacBook. Celý popis
799 Kč
Zboží od: CZC.CZ
799 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Poslední 3 kusy

5.6.2024 na výdejním místě
5.6.2024 na vaší adrese

9.8.2023
Skvělá kompatibilita s různými zařízeními a herními platformami. Snadné přenosy mezi sluchátky pro sdílení hudby s přáteli. Odolnost vůči potu a stříkající vodě pro aktivní použití.
6.4.2023
Vynikající zvuk netlačí design a kvalita lehké
9.1.2023
Basy Výšky Tlumení vnějšího prostředí Krásně měkké Nebolí uši a mnohem dalšího
10.12.2022
Sluchátka mají velice pěkné designové zpracování z kvalitních materiálů, zvuk je příjemný s mírnou absencí bassů. Mikrofon zvuk snímá kvalitně a čistě a lze jej odejmout. Balení obsahuje redukci na jack mikrofon / sluchátka. Sluchátka mají podsvícení jednou barvou (viz. fotky), které se napájí USB kabelem (délka je např. dostačující i do dokovačky Switch-e, aby jste zapojili jak sluchátka, tak podsvíícení). Trochu mi vadí velikost ovládání hlasitosti/mikrofonu na kabelu.
mikrofon (kavalita zvuku, odnímatelnost)
design
dlouhý pletený kabel
redukce na na jack mikrofonu a sluchátek
podsvícení
pohodlnost
cena
ovládání na kabelu je obří
z nějakého důvodu občas přestane fungovat led podsvícení
8.12.2022
Nejsou to bezdrátová sluchátka, takže si myslím, že o latenci tady nemusím psát ( je pro mé lidské ucho okamžitá ). Libí se mi, že tyto sluchátka mají odnímatelný mikrofón, takže člověku před čumákem pořád něco nezavází a tasí ho až jde do bitvy :D kvalitou zvuku převyšuje o trošku dražší modely. ovládání jednoduché stejně jako připojení. Kvalitě zvuku dodává ten správný říz technologie Beatbass. Na hlavu sednou jak hrnec na řiť a vzhledem nikoho neurazí. Super sluchátka do tisícovky .
poměr cena/výkon
BeatBass
délka kabelu
odnímatelný mikrofón
mohly by trošku více pohlcovat okolní zvuk
27.11.2022
Na svojí cenu hrají skvěle a mají dobré basy, na hlavě jsou velmi pohodlné a suprově lehoučké, díky kabelu z TRRS na 2x TRS není problém s připojením k desktopu, či mobilním zařízením. Sluchátka disponují odnímatelným mikrofonem a nemusí tudíž nijak překážet. Mikrofon jako takový bohužel moc velikou kvalitu nemá. Sluchátka mají podsvícené logo, které je sice krásné, ale při použití sluchátek u laptopu, či telefonu toto USB, které nelze odejmout překáží.
Kvalita zvuku
Pohodlnost sluchátek
Velmi lehké
Odnímatelný mikrofon
TRRS na 2x TRS kabel v balení
Kvalita mikrofonu
Vždy překážející USB kabel pro podsvícení
25.11.2022
Sluchátka jsou velmi pohodlá při hraní o nich skoro ani nevíte. Mají dost dlouhý kabel. Hezké barevné zpracování. Nižší hlasitost zvuku. Led podsvícení po zapojení USB. Sluchátka mi dobře sedí jak na uších tak i celkově na hlavě. Konstrukce sluchátek je z hliníku tak vydrží i nějaké naštvání u hry. Jediné co bych vytknul je tlačítko na ovládání mikrofonu. Jinak za tu cenu super sluchátka.
podsvícení
cena
odnímatelný mikrofon
pěkný design
kvalita zpracování (hliníkový rám)
nízká latence zvuku
i po delší době na hlavě pohodlné
na maximální hlasitost hrají celkem potichu
funkční tlačítko na vypínání mikrofonu, ať jsem ho měl nahoře nebo dole mikrofon stále fungoval
22.11.2022
Sluchátka Lamax mají velmi jemné polštářky, díky kterým je vůbec necítíte. Jsou kvalitní, lehké. Kovová konstrukce zaručí dobrou odolnost. Výhoda je více možností zapojení. Světelná efekt je skvělý designový prvek, který ocení každý gamer. Hlasitost lze ovládat přes ovladač na kabelu, stejně tak lze zlumit mikrofon. V neposlední řadě stojí za zmínku nízká latence. Na rychlé hry jsou sluchátka perfektní.
Mikrofon
Kovová konstrukce
Design