Reklamace zásilky

Chceme vám být blíž! Měníme síť výdejen ve vašem okolí

  • nahrazujeme 8 vlastních prodejen (MALL Shopů) širokou sítí 15 000 výdejních míst
  • na všechny výdejny můžete využít dopravu ZDARMA se Smart!
  • vrátit nebo reklamovat zboží můžete ZDARMA na pobočkách Zásilkovny
  • došlo k trvalému uzavření MALL Shopů

Poškození při doručení

Rozbalili jste svou zásilku a zjistili jste, že zboží uvnitř je poškozené?

  • Oznamte nám poškozenou zásilku co nejdříve, ideálně v den doručení nejpozději následující den

Postup:

  1. Pořiďte fotografie poškozené zásilky a výrobku.
  2. Zadejte
    na nahlášení poškozené zásilky.

    V rámci vyplnění upřesníte poškozený výrobek a přiložíte fotografie.
  3. My se na požadavek co nejdříve podíváme a ozveme se Vám, abychom se domluvili na řešení vzniklé situace.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup reklamace

Nekompletní zásilka

Prosíme, informujte nás o výrobku, který vám nebyl dodán.

Postup:

  1. Pořiďte fotografie rozbalené zásilky.
  2. Zadejte
    na nahlášení nekompletní zásilky.

    V rámci vyplnění upřesníte chybějící výrobek a přiložíte fotografie.
  3. My se na požadavek co nejdříve podíváme a ozveme se Vám, abychom se domluvili na řešení vzniklé situace.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup reklamace

Záměna zboží

Přišlo vám jiné zboží než to, které jste si objednali?
Informujte nás.

Postup:

  1. Pořiďte fotografie rozbalené zásilky.
  2. Zadejte
    na nahlášení záměny zboží.

    V rámci vyplnění upřesníte zaměněné zboží a přiložíte fotografie.
  3. My se na požadavek co nejdříve podíváme a ozveme se Vám, abychom se domluvili na řešení vzniklé situace.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup reklamace

Časté dotazy