10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 548069

ECG EDF 6016 WA+

ECG EDF 6016 WA+

Volně stojící myčka ECG EDF 6016 WA+ v energetické třídě A+ v klasické bílé barvě. Je vhodná až pro 12 sad nádobí a je vybavena 6 programy mytí vč. intenzivního programu, který umyje i silně znečištěné hrnce a pánve. Praktické opláchnutí nádobí zvolíte, pokud chcete mýt nádobí až později. Celý popis
Produkt se již neprodává
6 999 Kč
Zboží od: MALL
6 999 Kč

Diskuze (0)

Máte otázku?

Zajímá vás konkrétní detail?
Položte dotaz našim profíkům.
26. 12. 2013
Leona Kábrtová
Dobrý den 28.11.2013 my byla dodána myčka a při prvním použítí tekla volala jsem vám a přijel technik a zjistil prasklý zásobník na sůl řekl že objedná a ozve se.Když se neozíval volala jsem mu že to ještě nedošlo.A navíc mě přišla tak trochu neochota z jeho strany. Pořád mě říkal že mám nárok to vrátit.Ale já chci funkční myčku abych mohla v ní mýt nádobí ne se na ní koukat.Poradíte co mám dělat 30 dní od návštěvy technika uplyne 2.1.2014.Děkuji Kábrtová
27. 12. 2013
M Adéla Vyoralová
Dobrý den, pro více informací prosím zkontaktujte naše reklamační oddělení pomocí kontaktního formuláře, který najdete zde: http://www.mall.cz/kontakt/ Adéla Vyoralová www.MALL.cz
1. 12. 2013
Pavla Pavelková
Tak další kuchyň plná vody. Svítí ledky 2 a 3 a myčka nic. Protože jsou přede mnou nejméně dvě stížnosti na protečení vody, chtěla bych vědět jestli jste informovali výrobce a nebo se pokusit stáhnout výrobek z prodeje. Asi proto je tak levná. Bohužel jsem nedala známou pravdu - nejsem tak bohatý, abych mohl kupovat levné věci. Jsem zklamaná i vaším -" doprava zdarma". Pavelková
3. 12. 2013
M Helena Kocurová
Dobrý den, prosím zašlete mi číslo objednávky, kontaktní telefon, servis výrobce vyšle technika, aby vše prověřil přímo u Vás doma. Děkuji Helena Kocurová www.MALL.cz
21. 1. 2014
Pavla Pavelková
6.12.2013 přijel opravář. Zjistil, že je utržená nádoba na sůl. Byl pátek, náhradní díl u sebe neměl a já od té doby čekám, co bude dál. Poradíte nebo vyměníte? Jsem postupem víc než zklamaná. Snad to nejsou další "šmejdi".
21. 1. 2014
M Helena Kocurová
Dobrý den, servis má ze zákona na opravu 30 dní, bohužel musíte vyčkat na informace ze servisu. Děkuji za pochopení. Helena Kocurová www.MALL.cz
29. 1. 2014
Pavla Pavelková
Román na pokračování. Včera tady byl opravář, vyměnil vadný díl, odzkoušel myčku a odjel. Doplnila jsem sůl a kontrolka soli stále svítí. Spustila jsem testovací program: myčka napustila vodu, pracovala, vypustila vodu a nic. Po chvíli začaly blikat kontrolky 1 a 4. Překontrolovala jsem přívod vody. Zapnula myčku - prskla, zhasla a zbyl trochu smradu. Co bude dál?
30. 1. 2014
M Helena Kocurová
Dobrý den, velice se omlouváme za způsobené komplikace, prosím kontaktujte znovu servis výrobce, opravdu nelze na dálku zjistit příčinu. Děkuji za pochopení Helena Kocurová www.MALL.cz
30. 1. 2014
Pavla Pavelková
Servis mi byl zajištěn od vás, nemám telefonní číslo.
30. 1. 2014
M Helena Kocurová
Dobrý den, v tom případě prosím kontaktujte naše reklamační oddělení. Děkuji za pochopení. Helena Kocurová www.MALL.cz
29. 11. 2013
Vlastimil Balín
Dobrý den, tuto myčk jsme obdrželi před 3týdny z tohoto obchodu. Ihned po instalaci hlásila chybu při vypouštění. Obchod se k zodovědnosti vůbc nehlásí, aby zboží ihned vyměnili apod. Byli jsme pouze odkázáni na autorizovaný servis. Servisní technik přijel za týden, zjistil vadný díl (prý se to při přepravě stává, ale to nás jako zákazníka nemusí zajímat). Následně zjistitli, že díl nyní není, takže musíme čekat až uplyne 30dní od nahlášení závady a poté nám myčku vymění. Opravdu "úsměvná" záležitost. Koupíte si zboží a 1,5 měsíce jej nemůžete používat. V tomto se mi přístup MALL absolutně nelíbí.
29. 11. 2013
M Helena Kocurová
Dobrý den, velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost, ale bohužel u velkých spotřebičů se reklamace ve většině případů řeší přes servis výrobce. Ve vašem případě bohužel není možné spotřebič na místě opravit. Pokud by měl výrobce díl k dispozici, jistě by bylo vše rychle dořešeno. 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace je daná zákonem. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Helena Kocurová www.MALL.cz
13. 11. 2013
Jaroslav Valis
Dobrý den,myčka,kterou jsem si objednal teče.Co s tím.Děkuji Vališ
28. 11. 2013
Leona Kábrtová
Dobrý večer jen jsem se chtěla zeptat jesli jste přišly na důvod proč teče nám totiž taky u dvířek teče.Děkuji za odpověď.
29. 11. 2013
M Helena Kocurová
Dobrý den, pokud Vám myčka teče prosím obraťte se na servis výrobce, servisní technik prověří, zda se nejedná o závadu, nebo např. o špatné zapojení atd. Děkuji za pochopení BMK servis Mahenova 164/2 150 00 Praha 5 tel.: 800 231 231 servis@bmkservis.cz Helena Kocurová www.MALL.cz
13. 11. 2013
M Helena Kocurová
Dobrý den, bohužel na dálku není možné zjistit důvod vytečení, je možné např. špatné zapojení myčky. Prosím kontaktujte servis výrobce, zřejmě bude nutná návštěva technika. Děkuji za pochopení. REKLAMACE K+B Progres U Expertu 91 250 69 Klíčany tel.: 272 122 267 smutnyz@kbexpert.cz Děkuji Helena Kocurová www.MALL.cz
8. 11. 2013
Vladimír Šihor
Dobrý den,zajímalo by mě okolik centimetrů se myčka sníží když se jí sundá horní výko. Mám místo pod kuch.linkou pouze 82cm tak nevím zda by se mi tam myčka vešla.Předem děkuji za odpověď a přeji pěkný den
11. 11. 2013
M Helena Kocurová
Dobrý den, výrobce nedoporučuje odmontovávat horní desku. Deska má cca 2,5-3 cm. Hezký den Helena Kocurová www.MALL.cz
8. 11. 2013
M Helena Kocurová
Dobrý den, informaci zjištujeme u výrobce. Děkuji za pochopení Helena Kocurová www.MALL.cz