Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 729178

Defender G-lens 321-1 (S) webkamera

Defender G-lens 321-1 (S) webkamera

Kompaktní webkamera Defender G-Lens 321–1 pro váš počítač představuje dokonalý způsob, jak se opravdu virtuálně setkat se svými přáteli a rodinou. Kvalitní dvouvrstvý skleněný objektiv poskytuje mimořádnou ostrost a vestavěný mikrofon vysoce kvalitní přenos zvuku během internetové komunikace. Kamera disponuje manuálním zaostřováním, automatickou expozicí i automatickým vyvážením bílé barvy pro přirozený obraz. Celý popis
239 Kč
239 Kč

Igor Š.
27.11.2015
Levná kamera s opravdu dobrým obrazem.
26.7.2015
Kamera koupena spíše ze zvědavosti. Přes její nižší cenovou kategorii překvapivě dobré výsledky! Použitý plast je tvrzený, pevný a díky tomu, kamera působí "dospělým" mnohem dražším dojmem. Celá konstrukce, včetně uchycovacího klipsu, je pevná a stabilní. Snímaný obraz je ostrý, příjemně kontrastní a to i při nižší úrovni světla. Zda je to skutečně přínos použitých skleněných čoček asi není důležité, ale faktem je, že obraz je opravdu pěkný. Skoro lze říci, že dosahuje kvality webových kamer v cenové relaci nad 1000 Kč (pochopitelně v mezích daného rozlišení tj. 640×480 px, 30 snímků/s, či 800×600 px, 15 snímků/s). Kamera má manuální ostření pomocí otáčení objektivem. Obraz lze zaostřit od poměrně blízkého předmětu (asi avízované 3 cm) až do nekonečna. Přes všechnu předchozí chválu, je třeba upozornit i na některá slabší místa: První slabší místo kamery poznáme hned při instalaci, kdy (i při dobře zvoleném jazyku) se část instalace začne odehrávat v ruštině. Při pokusu o stažení novějšího ovladače z internetu moc neuspějete a tak se nakonec stejně vrátíte k instalačnímu CD a oprášíte azbuku. Ale pokud Vás tento zádrhel neodradí, získáte po dokončení instalace (již správně lokalizovaný) ovladač, včetně obslužného softwaru s mnoha hezkými funkcemi. Druhý problém nastává, pokud máte nasvícenou kameru z boku - např. pokud máte počítač u okna, ze kterého ze strany dopadá na objektiv světla. Objektiv světla je totiž pochromován a to i částečně směrem dovnitř. Tím dochází k parazitnímu odrazu světla do objektivu - na obrazu je vytváří světlá "prasátka". Naštěstí to lze odstranit tím, že vnitřní okraj objektivu opatrně načerníte - např. černým permanentním fixem. Třetím problémem kamery může být její poměrně malý zorný úhel (asi 50°). Kameru lze velmi dobře využít pro komunikaci (Skype apod.), nepočítejte však, že ji lze použít pro sledování nějaké větší plochy (např. webové sledování místnosti apod.). Tento fakt je ale v popisu kamery uveden, takže zákazník je s tím při nákupu srozuměn (jen je třeba si to uvědomit) I přes problémy s ruštinou při instalaci a nutné obtažení objektivu černým fixem, se v dané cenové hladině jedná o skvělou (a i designově hezkou) kameru. Pokud někdo hledá kameru s nižším rozlišením, ale pěkným obrazem, mohu ji jen doporučit!
28.5.2015
Pro běžného uživatele zcela dostačující, zápory jsem nenašel.