Fisher-Price Žirafa tobogán

Fisher-Price Žirafa tobogán

Veselá žirafa se spoustou zábavy pro vaše děťátko. Vhozením míčků žirafa vydává legrační zvuky a hraje hudbu. Držáky napodobující uši pomáhají dítěti aby samo vstalo. Celý popis
1 189 Kč
1 189 Kč

30.10.2010
Žirafku dostala dcera k prvním narozeninám a velmi si ji oblíbila. Obvykle ji ráno nejprve "nakrmí" míčky a teprve pak si jde hrát s ostatními hračkami. Během dne se k ní mockrát vrací. Kromě míčků ji krmí například i panáčky a kostkami Duplo, ráda také strká míčky přímo do nožek a pak je zase vytahuje. Také tříletý syn je ze žirafy naprosto unešený, někdy si z ní dělá garáž pro autíčka. Žirafa drží pohromadě, je potřeba krk pořádně nacvaknout. Jen mohla po stisknutí ofinky hrát více melodií, ale našim dětem klidně stačí i vypnutá. Kromě toho se starší děti ptají, kde je čtvrtý míček - dodávají se jen tři, ale nožky jsou čtyři.
Robert H.
12.7.2010
Hned několik zábavných her/atrakcí: Dvoubarevné růžky žirafy (my máme červenou a fialovou) se dají roztočit, udělají zvuk (mechanický), který dítě upoutá, že si přijde/přileze hrát - postaví se prstíky a snaží se růžky také roztáčet - trénuje jemnou motoriku ruky. Mezi růžky níže posazenou má žirafa čupřinu, které je možné stisknout a spustit krátký zvuk, který je příště vystřídán delší melodií. Možno mačkat i opakovaně rychle za sebou, zvuky se zkreslují a jsou jinak poutavé. Do čupřiny je možné položit míček a připravit ho tak k odebrání. A k další hře. Míčky je možné položit kamkoli na okružní dráhu na krku a stejně sjedou dolů. A v neposlední řadě samozřejmě, po dnech/týdnech/měsících hraní si, přijde hlavní atrakce - vhazování míčků do tlamy (kde je spínač) a žirafa se každému míčku zasměje a dítě ho může pozorovat jak jede dolů a pak se objeví v jedné ze čtyř nohou. Míčky jsou příjemně malé, akorát na uchopení jednou ručičkou dítěte. Žirafa je poměrně stabilní. ------------------------ Když hračku jako dospělý chytím za hlavu oddělí se od zbytku, není nijak zajištěno. Naše dítě si toho nevšimlo a není to ani běžný způsob používání. Spíš na to musí člověk myslet při přenášení - asi kvůli skladnosti. -------------------------------------------------- Ze začátku stejně jako u většiny hraček je nutná asistence, dohled někoho z rodičů. Jinak se z žirafy stal stálý člen naší rodiny a obyvatel hracího koutku. Jsem přesvědčen, že sehrála velkou roli v rychlosti zlepšení dovednosti a jistoty našeho juniora v pohybu na dvou nohou :-)
9.4.2010
S výrobkem jsme (tedy halvně synek) velmi spokojeni!
Martina R.
18.3.2010
Nám s mužem se žirafa moc líbí, ale naše dítě je asi o něco náročnější, protože ho to zase tolik nebaví, jak jsme si mysleli:-).
Simona S.
9.3.2010
Žirafa je naprosto úžasná, syna zaujala. Teprve se začíná stavět na nohy a žirafa slouží jako výborná opora. Taky se brzy naučíl sám házet balonky a zabaví ho to na dlouhou dobu. Zaujala i starší děti, které byly u nás na návštěvě. Je to skvělá hračka, která vydrží dlouho.