Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 567460

Professor IV 303

Professor IV 303

Elektrický indukční vařič Professor IV 303, který šetří energii a čas. Nedělená varná deska se dvěmi plotýnkami a s displejem, časovačem, nastavitelnou teplotou a dotykovým ovládáním. Deska má zvukovou signalizaci a na změnu teploty reaguje téměř okamžitě. Celý popis
2 299 Kč
2 299 Kč

6.8.2014
zatím jsem výrobek nevyzkoušela
16.12.2014
První dodaný výrobek vrácen, nefungovala pravá plotýnka. Ovládání je jednoduché, není toho příliš na výběr, předchozí indukční vařič měl více možností nastavení. Deska je lesklá, je na ní vidět každá šmouha a otisk. Více vadí, že je dokonale hladká, takže nádobí po ní popojíždí, což je nepříjemné. Po čase jsme zjistili, že pravá plotýnka při teplotě 120 spíše udržuje teplotu než vaří, zatímco levá vaří i při 80 stupních. Ale ne vždy, někdy je to jinak. Doporučuji pořídit si raději jinou značku.
26.11.2014
hodnocení Professor IV 303: výrobek jsme opravdu pouze vyzkoušeli, protože používat budeme až na jaře. Jediná věc, která mi trochu vadí je hukot - ventilátory jsou slyšet, to u plynu, nebo u jiné elektriky není. Nejsem prostě zvyklá. Ale doufám, že jinak budu spokojená.
24.10.2014
vaří rychle, trošku zvláštní jsou "návaly" energie, hezký design. Trošku hlučnější, ale i přesto doporučuji
Robert L.
26.9.2014
Skvělý výrobek, nelze nic vytknout 5 hvězd
13.8.2014
Na chalupu ideální pomocník. Rychlé, bezproblémové vaření.
8.8.2014
Pěkný vzhled, rychlý pomocník. Maximální spokojenost. Eva
26.6.2014
Výborný vařič, před ním jsem koupil sencor za stejnou cenu, který jsem vrátil z důvodu neskutečně debilního ovládání (nastavení času nebylo samostatné). Mám "titanové" kastrůlky s nepřilnavým povrchem na indukci ale ty malé mi na tomto vařiči nechodí, tak jsem si koupil nové z nerezu, kde magnet se chytá po celém ppovrchu a dnu a je to OK. Oproti starému vařiči co jsem měl, je pěkné nastavení teploty místo výkonu, ale drobnou vadou na kráse je že pro kastrůlky malého průměru nefunguje dobře měření teploty, takže nastavím li 60°C, ve velkém kastrolu ok ale malý jde do varu. Další blbost inženýrů je, že mohu nastavit 80°C a pak 100°C, na 80 to nevaří, na 100 to překypí, už na ZŠ se dozvíte, že voda vaří malinko dřív než na 100, ne? Před koupí jsem četl recenze, že do něj nateče při překypění, už se mi to stalo a nic ... a při jeho konstrukci to ani asi není možné - skleněná deska přes celý vršek. E-shopy si mezi sebou vypůjčují recenze a myslím, že motají recenze různých typů do sebe.
Jaroslav K.
9.6.2014
Výrobek je používán v rodinném domě - hlavní kuchyni (nechtěly jsme desku). Vše funkčně v pořádku. Jen nezvyk na indukční vaření dělalo zpočátku problémy :) nyní perfektní souhra. Překvapení, jak indukce vůbec funguje a "šetří" energii, ale hlavně zkracuje dobu vaření. Bály jsem se, že když máte větší hrnec, než je plotna, že bude špatně rozloženo "teplo", ale záleží na hrnci, jak si poradí právě s rozložením "tepla", takže v pohodě se dá použít i větší hrnec (průměrem). Plotny jsou i dostatečně daleko od sebe a 2 velké hrnce vedle sebe nejsou problémem jako u jiných modelů. Určitě velmi doporučuji tento výrobek, byť do bytu/baráku, či na chatu.
Ivana P.
25.4.2014
S touto indukční deskou jsem spokojená.Z počátku jsem si musela zvyknout na trochu odlišné ovládání (předchozí Indukce měla stupňovité ovládání 1-10, tato má buď výkon nebo stupně Celsia. Jinak indukční vaření je daleko rychlejší a tím i úspornější.Doporučuji ostatním.
3.3.2014
Jsem spokojená, ale asi mi bude déle trvat, než se naučím pořádně na indukci vařit (dost jsem toho za těch pár dnů spálila...)
Zdenek B.