Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 526281

Mora VDI 640 C

Mora VDI 640 C

Indukční varná deska Mora VDI 640 C s funkcí pro rychlejší dosažení maximální teploty Sprint na všech čtyřech varných zónách a pohodlným dotykovým ovládáním. Varná zóna se automaticky deaktivuje 1 minutu po odebrání nádoby. Celý popis
Ušetříte 2 105 Kč 8 990 Kč
6 885 Kč
Ušetříte 2 105 Kč 8 990 Kč
6 885 Kč

15.6.2016
spokojenost, splnila očekávání
23.7.2015
Po roce provozu velká spokojenost, indukce vaří velmi rychle. Josef - Brno
8.1.2015
Krásná práce, nemá chybu
27.11.2014
zatím velmi spokojená
Milan H.
13.11.2014
Po téměř roce používání velká spokojenost. Je ale pravda že nemohu srovnávat s konkurencí. Předtím jsme vařili na plynu, indukce jasně vyhrává.
Radka A.
12.11.2014
Rychlé dodání, výrobek funguje:-) Co víc si mohu přát. Krásný den Vám všem Radka Abelovszká
Robert K.
11.9.2014
S deskou jsme maximálně spokojeni. Ze začátku je trochu o zvyk, jak používat dotyková tlačítka, jde to trochu ztuha, ale dá se zvyknout a naučit. Při vaření lehce bzučí, ale to každá indukce. Jedna více, jiná méně, ale tato bzučí na snesitelné úrovni. Jen jsem měl trochu strach při zapojování ... vypadalo to, že mají chybu ve schématu zapojení, ale nemají. Nebojte se ji připojit, jak je nakresleno. Holt moje první zapojená varná deska:-) PS: ta mosazná Céčka jsou k proklemování kontaktů viz. manuál.
28.8.2014
Naše první indukce - naprostá spokojenost.
12.3.2014
zatím jsem spokojen, jen zamykání mi dělá problém, takže nepoužívám
21.1.2014
Indukčná doska ako taká nie je zlá, zohrieva ozaj len plochu veľkosti hrnca. Spomeniem skôr nevýhody: povrch je zrkadlovo-hladký a hrnce sa na ňom šmýkajú (pri miešaní), to znamená že vždy musíte silno držať hrniec. Druhá vec, vstavaný ventilátor dáva o sebe hlasno vedieť. A tretia vec, ovládanie je príliš zjednodušené čo nie je vôbec výhodné, vždy treba najprv potvrdiť patričnú plochu a potom spoločným ovládačom pre výkon zadať plus alebe mínus výkonu... Keď máte na ploche viac hrncov a rýchlo chcete zmeniť výkon, len vás to pletie. Ladislav
Jana H.
13.1.2014
Indukční desku jsme kupovali s tím, že deska lze připojit na 1fáz, všude je to uváděno, dokonce i na samotné desce, ovšem je to klamání spotřebitele a podvod, protože dle české normy to nejde (potvrzeno revizním technikem)! Takže zapojit to jde, ale načerno, bez revizní správy a žádný elektrikář vám to nezapojí, protože si to nevezme na svědomí, protože riziko případné škody je vysoké a pojišťovna by nedala ani korunu. Takže jsme museli narychlo zařídit do bytu 3fáz, což je cca 10.000 Kč, takže zvažujeme zaslání faktur s tím spojené výrobci, protože jde o větší sumu a samozřejmě i další náklady s tím spojené (sekání do zdi, malba, nová rozvodnice atd.)
Václav B.
28.11.2013
Jsme spokojeni, slabé pískání hrnců již pominulo , obsluha je snadná i pro starší osoby . Můžeme zatím každému doporučit -pryč s plynovými hořáky a s nimi spojenými všudepřítomnými usazeninami .Trochu jsem zápolil s otevíráním rozvodové skříňky a trefování dráty a svorkami do příslušných škvírek.
19.11.2013
Super, snadná manipulace a hlavně údržba, setřu a je uklizeno. Doporučuji
22.10.2013
Moje první indukce, přešla jsem z plynu. Jsem nadšená rychlostí, čistotou a dobrou údržbou.Opravdu je hlučnější, všechno nádobí na ní vždy vydává zvláštní jakoby cinkavo-chrčivé zvuky ( čím vyšší výkon tím je to víc slyšet ). Příště bych rozhodně zvolila jinou značku právě kvůli těmto nepříjemným zvukům.Nejhlučnější jsou hrnce z Ikea, Tescoma je lepší.Větrák mi nevadí, kuchyň nemám v obýváku.
7.10.2013
Výrobek používám zatím krátce, ale za tuto dobu jsem naprosto spokojená.