Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 659620

Sony BRAVIA KDL-40R485B

Sony BRAVIA KDL-40R485B

Krásná LED televize Sony BRAVIA se 100 Hz zpracováním obrazu a bohatou tunerovou výbavou. Satelitní + nový DVB-T2 tuner, snadné připojení Smart telefonu k TV, USB přehrávač, USB HDD nahrávání, nízká spotřeba, vysoké pozorovací úhly, detailní Full HD rozlišení, integrovaná Wi-Fi, Miracast. Celý popis
9 789 Kč
9 789 Kč

Matej J.
11.2.2015
Prečítal som si mnoho testov a prešiel mnoho predajní kým soms a dostal k tomuto televízoru. Je to skvelý pomer cena/výkon. Za tie peniaze si nezaslôži snáď žiadnu kritiku. Keďže som nechcel smart TV tak tento TV je skvelý kompromis. Plusom je krásny obraz stačí sa pohrať s osobným profilom obrazu a výsledok je ešte lepší ako v štandardnom alebo živom móde. Čo sa týka funkcií tak som ohromený z wifi direct funguje aj s mobilmi aj s PC. Nevýhoda že nemusí správne fungovať zo staršími modelmi notebookov alebo OS. AK ide o veci ktoré by som si želal a ktoré mi tu chýbajú alebo by mohli byť vyriešené lepšie a v tejto cenovej hladine by ich televízor mohol mať tak je to: chýbajúce PIP, chýbajúci TimeShift, stále prepnutie na favoritný zoznam programov (dostanete sa len do zoznamu favoritných programov), pre funkciu nahrávania neprijíma pamäťové zariadenia menšie ako 32GB, mali sme problém pri autentifikácii CI modulu (vyriešené resetom do pôvodnýchnastavení), niekedy pomalé reakcia v menu, neprehrá externe pridané titulky k filmu. Ostatné chybyčky nestoja za spomenutie keďže ide o super pomer cena/kvalita.Výhody: pekný design a podstavec, krásny obraz, prehrá naozaj všetky formáty, možnosti nastavenia, takmer všetky existujúce tunery, nahrávanie na USB, wifi direct . . . Má určite viac plusov ako mínusov.
29.1.2015
Spokojenost, instalace snadná. Obraz i zvuk jsou na úrovni, ovladač je přehledný. Nemá žádné zbytečné funkce navíc, které stejně nevyužijete
27.11.2014