Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 8589666

Intact Baterie (akumulátor motocyklový) LFP9 (12,8V-3Ah) Lithium LiFePO4 (lfp9) B-LFP9

Intact Baterie (akumulátor motocyklový) LFP9 (12,8V-3Ah) Lithium LiFePO4 (lfp9) B-LFP9

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel. Celý popis
2 665 Kč
Zboží od: 2HMOTO s.r.o.
2 665 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
S novou kartou za

10.5.2024 na výdejním místě
10.5.2024 na vaší adrese

Popis

Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel. – sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky – motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon – robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost – motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii – Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií – GEL, AGM, SLA, Classic, Lithium – začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů – značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2 Lithiová (LiFePO4) baterie LFP09 má dlouhou životnost (více jak 2000 nabíjecích cyklů). Je 3× lehčí než běžná olověná baterie, přesto je schopná poskytnout překvapivě vyšší výkon i při opakovaném startování a nižších teplotách.   Je odolná vůči vibracím a pádům – může být uložena v libovolné poloze. Je možné ji dobíjet v jakémkoli stavu nabití moderní nabíječkou bez automatického desulfatačního režimu! Samovybíjecí efekt u těchto článků prakticky neexistuje. Neobsahuje žádné kyseliny ani těžké kovy, je nevýbušná a nehořlavá. Napětí:                            12,8 V Kapacita:                         3 Ah Energie:                          36 Wh Start. proud CCA/-18°C: 180 A Rozměry:                        D134 x Š65 x V92 mm Hmotnost:                       0,6 kg Typ:                                 LiFePO4 Pólování:                         pól + vpravo Obsah balení: akumulátor (baterie) Startovací proud za studena CCA – (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při –18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při –18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V. Tato baterie nahrazuje originální díl (OEM): Yamaha 9079R2427800 Suzuki 33610–03D00 Nahrazuje baterie typu: YT7B-4, GT7B-4, YT7B-BS, YT9B-4, GT9B-4, YT9B-BS Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců: LANDPORT ML-LFP9 SKYRICH HJTZ9B-FP BS BSLI-03 Možnost použití pro: APRILIA RALLY 50 AC 2T / 95– APRILIA SR50 2T (PIAGGIO) / 93–96 DAYTONA DY50 GILERA RUNNER50 2T LC TYPHOON 50 2T HONDA ASTREA GRAND100 / 92–01 HONDA C50C 12V / 83–92 HONDA C90 (GLX) / 84–02 HONDA SUPRA NF100 (98–03) KAWASAKI KAZE-R115 / 00–04 KYMCO KB50 / 94 KYMCO PEOPLE 50 / 99 MALAGUTI F12 50 2T / 98 PIAGGIO LIBERTY50 2T SUZUKI ADDRESS 50 2T / 92– YAMAHA AEROX50 / 97–01 YAMAHA BREEZE50 (4RC)(YM50) YAMAHA BW50 R (4BX) YAMAHA CRYPTON105 T105 / –98 YAMAHA CT50 S / 93 Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu. Lithiové baterie jsou velmi náchylné na stav vybití, tzn. při použití v nízkém stavu nabití (nulová hranice je 10V) se velmi rychle poškodí, a to nevratně. Nenechte vybít akumulátor pod 10V hranici a pečlivě kontrolujte jeho stav nabití po každé jízdě. Vyvarujte se ponechání vybité baterie bez údržby (nabití), což může být důvodem pro ztrátu záruky a důvod neuznání reklamace. Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy: 1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů. Poznámka – bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro „uzavřené“ akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu ⇒ údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy! !!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!