O společnosti

Od roku 2000 jsme v MALL.CZ Vaším spolehlivým partnerem vždy, když potřebujete rychle a pohodlně nakoupit. Za poslední rok se z nás stalo největší české internetové tržiště, kde najdete tisíce e-shopů na jednom místě. Chceme, abyste u nás koupili vše, pro co jste si na internet přišli, a dostali to s těmi nejlepšími službami na trhu. V nabídce máme už více než 2 miliony produktů, a neustále si tak upevňuje svou pozici e-shopu s jednoznačně nejširší nabídkou na českém trhu. Kromě tradičních kategorií zboží u nás můžete koupit také sportovní a outdoorové vybavení, hudební nástroje nebo velké zahradní trampolíny a sekací traktůrky. Do roku 2025 chceme naši nabídku rozšířit až na 30 milionů položek.

Objednávky si u nás můžete vyzvednout už na více než 6 300 výdejních místech po celém Česku.

K pohodlnému nákupu patří i spolehlivé finanční služby, s MALL Pay zboží rozbalíte, vyzkoušíte a pokud vše sedí, teprve potom zaplatíte.

Doma jsme tady, ale stavíme něco většího.

Kromě České republiky působíme také na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Slovinsku a Chorvatsku. Od roku 2016 jsme součástí MALL Group, největší e-commerce skupiny ve střední a východní Evropě. Portfolio skupiny kombinuje dvě hlavní oblasti: e-commerce a finanční služby pro internetové nakupování. Působí v devíti zemích a s více než čtyřmi tisící zaměstnanci nabízí své služby 130 milionům obyvatel střední a východní Evropy. V roce 2020 doručila svým zákazníkům více než 14 milionů objednávek. Strategií MALL Group je vytvořit kolem samotného nákupu celou platformu rozšiřujících služeb a funkcí, aby se stala synonymem pro e-commerce skupinu 21. století. Vizí a cílem skupiny je stát se nákupní destinací číslo jedna pro e-nakupující, což znamená, že pro většinu lidí bude místem číslo jedna, kam vyrazí za online nákupy.