Lodní motor Suzuki DF5AS

Lodní motor Suzuki DF5AS

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Lodní motor Suzuki DF5AS Celý popis
34 490 Kč
Zboží od: HABAčeK s.r.o.
34 490 Kč
Doprava zdarma
Poslední kus
S novou kartou za

6.5.2024 - 7.5.2024 na vaší adrese

Popis

Lodní závěsný spalovací motor Suzuki DF5 Hp

INOVATIVNÍ TECHNOLOGIE MOTORU DF5A

Nízká hmotnost
Kromě reinkarnovaného stylového vzhledu se nově navržené a vyvinuté Suzuki DF6A, DF5A a DF4A mohou pochlubit bezkonkurenční nízkou hmotností 23,5 kg (modely s délkou nohy S). Nižší hmotnost zlepšila přenosnost a také ovladatelnost.

Vyosený klikový hřídel
Umístění klikového hřídele mírně mimo osu válce snižuje boční tlak na stěnu válce, když se píst pohybuje ve válci nahoru a dolů. Výsledkem je hladší pohyb pístu, který zlepšuje provozní efektivitu.

Tichý provoz
Nízká hladina hluku je výsledkem tlumiče, navrženého pro optimalizaci objemu a tvaru sání vzduchu. Ke snížení hladiny hluku přispívá i nová konstrukce vahadla a rovinné ložisko klikového hřídele. Změnili jsme také strukturu dílů souvisejících s vahadlem a odstranili jeho nadměrnou vůli. Kromě toho jsme změnili ložisko klikového hřídele z běžného kuličkového typu na rovinný typ.

Třísměrové uložení
Nové palivové a mazací systémy umožňují mimořádně pohodlné položení přívěsného motoru na kteroukoli ze tří stran (levoboku, pravoboku nebo přední části) bez obav o orientaci uložení.


Nový systém tiltu
Systém tiltu (naklápění motoru) u DF6A, DF5A a DF4A nabízí odlišné dráhy nahoru a dolů krátkého hnacího ramene ve srovnání s předchozími modely. Když je zvednutý, lze jej zaaretovat ve třech polohách. Když je spuštěn, lze jej plynule přesunout do nejnižší polohy bez aretace.


Nižší emise, efektivní provoz
Pokročilé čtyřtaktní technologie Suzuki zajišťují vysoce efektivní provoz a nižší emise. To umožňuje přívěsným motorům Suzuki splňovat některé z nejpřísnějších světových norem*3 včetně emisních norem EURO 1 (směrnice 94/25/ES ve znění směrnice 2003/44/ES)*4 a získat tříhvězdičkové hodnocení od California Air Resources Board (CARB).


*3: Shoda s emisními normami je specifická pro daný region.*4:Emisní normy EU (výfukové plyny a hladiny hluku) stanovené Evropským parlamentem a Radou.

Kombinace nejnižší hmotnosti v 5 hp výkonu (pouhých 23,5 kg v provedení s krátkou nohou) a dvou madel značně usnadňuje přenášení a montáž motoru. Skladování a převoz těchto motorů je velmi zjednodušeny díky možnosti uložit motor na tři strany bez obav o únik motorového oleje. Nový systém nuceného oběhu oleje doplněný o olejový filtr rovněž zajišťuje lepší mazání a delší životnost a spolehlivost. Palivo z vestavěné nádrže je dopravováno do karburátoru samotíží. Na vedení od externí nádrže je uvnitř motoru zpětný ventil, který zajistí snadné nastartování i po odpojení a opětovném připojení externí nádrže po delší době. Startér má malý odpor a k jeho ručnímu použití není třeba nadměrné síly.

Výkon dodává jednoválcová soustava se zdvihovým objemem 138 ccm – největší ve své třídě. Kromě své nízké hmotnosti se vyznačuje vynikajícím točivým momentem v nízkých a středních otáčkách, díky čemuž má vynikající zrychlení. V námořním průmyslu je prvním motorem s digitálním kondenzátorovým zapalováním. Toto spojeni kvalitní zapalovací cívky a CPU do vodě odolné jednotky, která zaručuje přesný okamžik zážehu i pravidelný volnoběh, disponuje omezovačem otáček. Dále disponuje mimo jiné 180stupňovým řízením, které dokonce i na mělké vodě poskytuje dobrou manévrovací schopnost. Zásadním bodem, kterému se inženýři Suzuki také věnovali, je klidný a vyrovnaný běh motoru. Toho je docíleno mírným odsazením klikového hřídele od osy válce, díky čemuž má píst ve válci menší třecí odpor, a to eliminuje vibrace. Dalším vylepšením je izolování píny od vibrací motoru pružným uložením, díky kterému vibrace motoru méně ucítíte na ruce.

MODEL

DF 5 Hp

DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA

 S – 381mm, L – 508 mm

SYSTÉM STARTOVÁNÍ

Manuální

HMOTNOST kg

 S – 23,5 kg, L – 24,5 kg

TYP MOTORU

OHV

SYSTÉM DODÁVKY PALIVA

Karburátor

POČET VÁLCŮ

1

ZDVIHOVÝ OBJEM cm33

138

VRTÁNÍ X ZDVIH mm

60,4 × 48

MAXIMÁLNÍ VÝKON kW

3,7 Kw

ROZPĚTÍ MAXIMÁLNÍCH OTÁČEK rpm

4000 – 5000

ŘÍZENÍ

Pínou

SYTIČ

Manuální

KAPACITA OLEJOVÉ NÁPLNĚ l

0,7 l

PALIVOVÉ NÁDRŽE l

Interní 1,0 l, externí volitelná

SYSTÉM ZAPALOVÁNÍ

Digitální CDI

ALTERNÁTOR

12V 5A ( Volitelné )

ZAVĚŠENÍ MOTORU

Na silentbloku

TRIMOVÁNÍ

Ruční trim a tilt

PŘEVODOVÝ POMĚR

1,92 : 1

ŘAZENÍ

F-N-R