Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 20591880

Julius Meinl Šálek na velkou kávu nebo čaj, červený design. 250ml. RED jumbo cup

Julius Meinl Šálek na velkou kávu nebo čaj, červený design. 250ml. RED jumbo cup

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
„Čím posloužím?“ Tak vítal Julius Meinl své zákazníky před téměř 160 lety. Celý popis
Produkt je momentálně nedostupný.
449 Kč
449 Kč
S novou kartou za

Popis

Julius Meinl šálek JUMBO na velkou kávu, dvojité espresso s mlékem nebo čaj, RED design.

 

Obsah hrnku: 250ml

 

Julius Meinl je ambasador vídeňské kavárenské kultury již od roku 1862

 

Chutná nápoj lépe, když ho pijete ze správného šálku? Samozřejmě! 

Vzpomenete si na chvíli, kdy jste si naposledy opravdu vychutnali hrnek kávy? Není to jen o chuti nápoje.

Naše smysly ovlivňuje také to, do jakého hrnku si kávu připravíte.

Obyčejné pití kávy se může tímto povýšit na výjimečný zážitek.

 

Matteo Thun, italsko-rakouský designér, vytvořil pro značku Julius Meinl sadu prvotřídního porcelánu: šálky, podšálky, sklenky a další nádobí. Červený šálek Julius Meinl patří mezi nejznámější kávové šálky – k podávání espressa je přímo stvořený.

Jeho inovativní tvar umožňuje rozvinutí aroma kávy a zvýrazňuje tak její jemnou chuť.

V tomto ikonickém šálku se snoubí klasický motiv s moderním designem. 

 

 

 

 

Příběh loga Julius Meinl

Víte, co přesně dobře známé logo znázorňuje? Je na něm zobrazen coffee connoisseur, znalec kávy, v červeném orientálním kloboučku zvaném fez.

Vyjadřuje poctu příběhu o tom, jak se káva dostala do Vídně. Říká se, že v roce 1683 získal císařský posel, tlumočník a obchodník Georg Franz Kolschitzky několik pytlů naplněných kávou. Ve Vídni patrně zůstaly po obléhání města Turky, a tak je použil k založení první vídeňské kavárny „Zur blauen Flasche“.

Kultovní logo Julius Meinl pak roku 1924 vytvořil vídeňský umělec Joseph Binder na žádost Julia Meinla II. Zadání znělo: vytvořte fiktivního představitele příběhu, jak se káva dostala do Rakouska. Binder nakreslil osmanského mladíka, znalce kávy, pozvedajícího šálek k ústům.

Talentovaný italský designér Matteo Thun pak v roce 2004 přetvořil logo do jednodušší červenobílé formy. Původní klasické logo mu připomínalo vídeňské barokní andílky, a tak tuto myšlenku do svého návrhu zakomponoval.

 

Thun je nejen autorem redesignu loga, ale také jeho 3D provedení. Ústředním motivem zůstává červený orientální klobouček zvaný fez, jehož tvar, ovšem vzhůru nohama, se promítá také do tvaru šálků, hrnků a sklenic.