2K games Mafia II / PC

2K games Mafia II / PC

Druhý díl dlouho očekávané hry MAFIA II přináší novou grafiku, reálnější děj a dialogy, nový hudební doprovod v délce 3 hodin a velmi realisticky zpracované město Empire Bay. To vše přispěje k dobré hratelnosti a špičkové zábavě. Hra je kompletně lokalizovaná do češtiny. Celý popis
1 199 Kč
Cena je uvedena včetně RP a DPH.
999 Kč
-16%
Doprava zdarma
Od prodejce MALL

Již se neprodává

Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 456916

Popis

Příběh druhého dílu začíná ve chvíli, kdy stále probíhá druhá světová válka. Je zima roku 1944, kdy se náš hrdina Vito vrací ze služby v Evropě do své milované Ameriky. Vystupuje z vlaku, na sobě stále oblečenou uniformu, která symbolizuje jeho státní příslušnost. Z nejkrvavějšího konfliktu všech dob vyvázl relativně nezraněn, nepočítaje jeho psychiku, která byla pravděpodobně poznamenána navždy. Jak si tak kráčí po nástupišti s vědomím, že vlastně nemá kam jít, někdo ho zezadu udeří do hlavy. Otočí se, připraven opětovat útok, když spatří svého dávného dobrého přítele Joea Barbara, jež na něj evidentně čekal. Není mu sice jasné, jak se dozvěděl o jeho příjezdu (vždyť už se strašně dlouho neviděli), ale je mu to jedno. Alespoň není sám, třeba mu Joe poradí, co dělat dál. A opravdu – jeho známý ho zavede do nového, nablýskaného auta, kde mu po cestě kamsi vypráví o situaci ve státě, o tom, jak je těžké se udržet “nad vodou”, nezapomene se také zmíniit o tom, že by pro Vita měl nějakou práci. Jelikož náš hrdina momentálně opravdu nemá nic lepšího a ještě k tomu shání nějaký ten dolar k dobru, neváhá a přijímá. V tu chvíli se tedy dostává na dráhu zločinu – nejdříve spolu s Joeam začíná na menších akcích, oba se ale snaží, proklestit si cestu na vrchol – do opravdové mafie…

Příběh, scénář, dialogy:

  • Příběh je tentokrát vyprávěn chronologicky a nakonec bude mít jen jeden konec (místo původně čtyř slibovaných).
  • Žádná přímá dějová návaznost s prvním dílem.
  • Děj se odehrává na přelomu 40. a 50 let minulého století ve smyšleném americkém městě Empire Bay.
  • Příběh se roztáhne na jedno celé desetiletí, přesněji mezi léta 1945 až 1955.
  • Dialogy postav jsou oproti původní Mafii daleko realističtější.
  • Scénář finální hry má 600 stran (původně měl přes 700), 160 000 slov a 300 mluvících postav.
  • Tvůrci si dokonce přizvali odborníka (Italoameričana) přes dobový slang.
  • První verze scénáře pro Mafii 2 vznikla již v roce 2003.
  • Jen animované filmové sekvence (cutscény) budou mít přes dvě a půl hodiny.
  • Při návratu Vita domů válka ještě zuří a on se do ní má zase brzy vrátit. Joe ho ale přesvědčí o opaku.

AI:

  • Lidé na ulicích se chovají odlišně – někteří jsou ke všemu lhostejní nebo nechtějí problémy, jiní ale třeba volají policii, nebo křičí o pomoc, pokud např. vyloupíte nějaký obchod.
  • Dva základní režimy – standardní a násilný.

Hudba:

  • Ve hře se objeví více než 120 licencovaných skladeb z 40. – 50. let.
  • Ve hře budou 3 rádiové stanice (v autech a domech).
  • Mafia II obsahuje úctyhodné tři hodiny orchestrální hudby, ta byla nahrána Pražským Filharmonickým orchestrem.
  • V rádiu pochopitelně ale nebude hrát jen muzika, těšit se můžete i na vlastní autentické zprávy či talk shows, v nichž budou reportéři třeba komentovat vaši předchozí misi, která způsobila v Empire Bay pěknou paseku.

Město:

  • Fiktivní město ve hře se jmenuje Empire Bay.
  • Město se značí obrovskou uvěřitelností a dobovou autentičností.
  • Velká inspirace New Yorkem a San Franciscem.
  • Známé názvy čtvrtí: Southport, Oysterbay, Millville, Chinatown, Little Italy, Hunters, Greenfield, Kingston a Riverside a Sand Island.
  • Najdeme ze 20 čtvrtí a každá by se by měla v něčem lišit.
  • Rozloha je 2× větší Lost Heaven v původní Mafii (cca 10 mil čtverečních).
  • Po dobu hry se bude město znatelně měnit a jednotlivé čvrti by měly být ke konci hry na pohled trochu jiné než na začátku.
  • Ohraničení celého města bude zcela přirozené a do žádných neviditelných stěn Vito narážet nebude.
  • Venkov zde žádný nenajdeme, pouze jednu venkovskou čtvrť ve městě.
  • Celé město bude přístupné od začátku hry.
  • Lidé ve městě (leštiči bot, barmani,..) vám mohou poskytnout užitečné rady pro misi. Někdy také uslyšíte nějaký tip v rádiu.
  • Za peníze si budete moci např. i vyleštit a vyčistit boty.

    Můžete si koupit jídlo (párek v rohlíku apod.) nebo oblečení (užitečné při útěkem před policií).

  • Při nakupování nemůžete být napadeni.
  • Pokud zdemolujete nějaký bar či obchod, policie začne místo činu vyšetřovat a na nějaký čas se stane nepřístupným.
  • Ve hře narazíme na psy, potkany a pravděpodobně i na kočky.
  • Ve hře se objeví více než 200 různých postav pohybujících se po městě.
  • Setkáme se také s rozmary počasí a ročních období, ty se však budou měnit v rámci postupu v ději, ne dynamicky.
  • Každá postava má svůj inventář, díky kterému pořád něco vykonává.
  • V noci je město “rozzářeno” více než 7 000 světly.
  • Můžete podplatit lidi z radnice.
  • V pozdější fázi hry už budete známou/váženou osobou a policie a lidé se k vám podle toho budou chovat.
  • V noci se vždy rozsvítí náhodná sada oken.
  • Ve hře se nachází i přehrada.
  • V Empire Bay můžete narazit na 100 telefonních budek, 3 000 statických objektů, 14 000 dynamických interaktivních objektů a 25 000 stromů a keřů.

Hratelnost:

  • Herní doba hlavní příběhové linie má být okolo patnácti hodin.
  • Přítomnost peněz, díky kterým nakoupíte oblečení (při útěku před policií) nebo se najíte v restauraci (doplnění zdraví, fyzičky).
  • Pro dosažení ultimátní atmosféry bude možné vypnout interface (ukazatel zdraví, energie apod.)
  • Přítomen bude nový způsob krytí s možností střílet naslepo (podobně jako např. v Gears of War), funkce “cover to cover” (z krytu do krytu) však byla odstraněna.
  • Tři stupně obtížnosti:
    • Lehká: Pomoc při zaměřování, zčervenání křížku při namíření na nepřítele a regenerace zdraví během několika vteřin.
    • Střední: Pouze částečná pomoc při zaměřování nepřítele a částečná regenerace zdraví .
    • Vysoká: Žádná pomoc při zaměřování a opět jen částečná regenerace zdraví.
  • Obtížnost se bude s každým vzkříšením u toho samého checkpointu snižovat.
  • Ukládat hru můžete pouze ve vašich “úkrytech” (např. byt Joea). V průběhu hry je ukládání automatické (po dosažení určité části mise), přičemž takových míst by zde mělo být více než v prvním díle.
  • Na mapě budou vyznačeny hlavní i vedlejší úkoly (cíle).
  • Minimapu můžete zvětšit pomocí tlačítka, poté zde najdete všechny důležitá místa v Empire Bay.
  • Ve hře je téměř vše interaktivní (lze otevřít okno, pustit vodu, zapnout TV, otevřít lednici atd.)
  • V boji jsou potřebná tři tlačítka – pro úder, silnější úder a blokování.
  • Většina věcí ve městě bude zničitelná, proto vás bedny nebo tenké zdi před střelbou dlouho neochrání.
  • I na lehčí obtížnost padne Vito po dvou zásazích k zemi.
  • V akčních fázích se nedá sprintovat.
  • Vito se při sprintu nezadýchá.
  • Vito nemůže plavat.

Zbraně:

  • Vito bude moci nosit až osm zbraní najednou, od každého druhu dvě – tedy např. Thompson a brokovnici apod.
  • Každá zbraň se chová jinak a realisticky (přesnost, zpětný ráz), autentický vzhled a dobový arzenál je samozřejmostí.
  • Ve hře budou zbrojní pasy.
  • Zbraně nepůjde vylepšovat.
  • Ze začátku se sotva dostanete k pistoli, později se vám do ruky dostanou zajímavější kousky (brokovnice, thompsony, karabiny atd.).

Ostatní:

  • Vito se po pár pivech může opít, obrazovka se zbarví do oranžova a obraz je zkreslený.
  • Ve hře budou nenápadné připomínky na M1 v podobě “easter eggů”.
  • Ve hře je mnoho narážek na Hollywood (např. hotel Corleone, Scorsese Import/Export – obojí známe již z prvního dílu).
  • V 2K Czech mají také poměrně rozsáhlou knihovnu, ve které vždy najdou vše potřebné (přehledy zbraní, automobilů, módy, kulturních fenoménů té doby), což jim zaručuje stoprocentní autenticitu, a to i přesto, že se jedná o fiktivní město a příběh.
  • Jeden z achievementů se bude jmenovat “Flying Driver” – pokud se vám podaří skočit rychlým autem na rampě (něco jako v GTA), dostanete jistou odměnu.
  • Potvrzen byl i stahovatelný obsah (zatím není jasné zda v podobě vedlejších misí nebo kompletních přídavků)
  • Pivo ve hře nese značku Stolz, cola zase Swift
  • Ve výjimečných případech bude moci někdo z vaší party při přestřelkách zemřít.
  • Zdraví doplní stejně účinně hamburger, tak i pivo, nebo třeba whisky.

Minimální systémové požadavky:
- Operační systém: Microsoft Windows XP (SP2 nebo novější) / Windows Vista / Windows 7
- Processor: Pentium D 3Ghz nebo AMD Athlon 64 X2 3600+ (Dual core) nebo lepší
- RAM: 1.5 GB
- Grafická karta: nVidia GeForce 8600 / ATI HD2600 Pro nebo lepší
- Místo na disku: 8 GB
- Zvuková karta: 100% DirectX 9.0c kompatibilní zvuková karta
- Příslušenství: Klávesnice a myš nebo Windows kompatibilní gamepad

Doporučené systémové požadavky:
- Operační systém: Microsoft Windows XP (SP2 nebo novější) / Windows Vista / Windows 7
- Processor: 2.4 GHz Quad Core processor
- RAM: 2 GB
- Grafická karta: nVidia GeForce 9800 GTX / ATI Radeon HD 3870 nebo lepší
- Místo na disku: 10 GB
- Zvuková karta: 100% DirectX 9.0c kompatibilní zvuková karta
- Příslušenství: Klávesnice a myš nebo Windows kompatibilní gamepad