Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 4672798

Zebco Jiggové hlavy Leadfree Jighead 6g/ vel.1/ 5ks

Zebco Jiggové hlavy Leadfree Jighead 6g/ vel.1/ 5ks

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
ZEBCO nabízí jigy bez obsahu olova. Jigy se používají při lovu dravců na přívlač k zatížení pryžových a umělých nástrah. Celý popis
Produkt je momentálně nedostupný.
50 Kč
Zboží od: SPORTS
50 Kč
S novou kartou za

Popis

Jiggové hlavy Leadfree Jighead 6g/ vel.1/ 5ks

Jigové hlavičky slouží pro napíchávání umělých nástrah jakými jsou kopyta, nymfy, smáčky a další. Díky odlitému háčku pevně drží nástrahu na svém místě a to i během záběru nebo při přejíždění přes překážky. Tenký drát je dostatečně pevný a zaručí dobrý zásek do tvrdé tlamy dravce. Extrémně ostré háky s protihrotem. Jigové hlavy jsou bez obsahu olova. Balení obsahuje 5ks.

Důvody ke koupi jigová hlava Lead-Free Jigkopf 5ks:

  • Bez přidání olova
  • Ostrý hák s protihrotem
  • Háček zabraňující sklouznutí nástrahy
  • Balení 5ks

ZEBCO EUROPE kvalita od roku 1860

Historie Zebco Europe v Německu začala v roce 1860 kdy Josef Witt a Ernst Gustav Führmann založili v Hamburku společnost pod jejich jmény a prodávali lana, sítě a další vybavení pro komerční rybolov. Brzy byl sortiment rozšířen o rybářské náčiní. Ernst Gustav Führmann řídil firmu 40 let a velmi úspěšně. V roce 1918 převzal společnost jeho syn Ernst Führmann a vedl ji dalších 30 let. Po jeho smrti v roce 1949 převzala společnost jeho žena a vedla firmu několik let spolu s bývalým asistentem jejího muže. Nakonec v roce 1967 prodala společnost Witt & Führmann, která byla rodinným podnikem 90 let. Pod novým vedením se rychle rozvíjela a změnila jméno na Witt & Führmann, Snap Angelgeräte GmbH. V roce 1986 změnila společnost znovu vlastníka a spolu se Zebco corporation (USA) došlo k dalšímu rozvoji. V roce 1994 se společnost přejmenovala na Zebco sports a na jaře 2002 začala prodávat své výrobky i v evropských pobočkách. Sjednocení značek Zebco které byly prodány odděleně se sjednotily v roce 2011. Díky akvizicím bylo dosaženo dvou klíčových cílů: první-dlouhodobé zajištění globální strategie značky a druhý-zajištění většího rozmachu v Evropě.