Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 4689473

Zebco Mořský návazec Codling háčky 2/0

Zebco Mořský návazec Codling háčky 2/0

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Hotový koncový systém bez zátěže se dvěma jednoháky s dlouhým ramínkem, s korálky, ideální pro lov tresky ze břehu na živé nástrahy. UV aktivní barvy. Celý popis
47 Kč
Zboží od: SPORTS
47 Kč
S novou kartou za

6.5.2024 na vaší adrese

Popis

Mořský návazec ZEBCO Codling háčky 2/0

Návazec určený pro lov tresek se dvěma háčky a fluo korálky. Ideální pro lov tresky z břehu na živé nástrahy. Vrchní část je osazena smyčkou pro snadné připojení na kmenový vlasec, spodní část je osazena obratlíkem s karabinkou pro připnutí olova nebo mořského pilkru. Hotový mořský návazec zebco coding je vhodný pro lov tresek ze břehu nebo člunu.

Důvody ke koupi hotový mořský návazec zebco coding háčky 2/0:

  • Mořský rybolov
  • Návazec ukončen obratlíkem s karabinou
  • Dva háčky 2/0 s dlouhým ramínkem
  • Fluo korálky

ZEBCO EUROPE kvalita od roku 1860

Historie Zebco Europe v Německu začala v roce 1860 kdy Josef Witt a Ernst Gustav Führmann založili v Hamburku společnost pod jejich jmény a prodávali lana, sítě a další vybavení pro komerční rybolov. Brzy byl sortiment rozšířen o rybářské náčiní. Ernst Gustav Führmann řídil firmu 40 let a velmi úspěšně. V roce 1918 převzal společnost jeho syn Ernst Führmann a vedl ji dalších 30 let. Po jeho smrti v roce 1949 převzala společnost jeho žena a vedla firmu několik let spolu s bývalým asistentem jejího muže. Nakonec v roce 1967 prodala společnost Witt & Führmann, která byla rodinným podnikem 90 let. Pod novým vedením se rychle rozvíjela a změnila jméno na Witt & Führmann, Snap Angelgeräte GmbH. V roce 1986 změnila společnost znovu vlastníka a spolu se Zebco corporation (USA) došlo k dalšímu rozvoji. V roce 1994 se společnost přejmenovala na Zebco sports a na jaře 2002 začala prodávat své výrobky i v evropských pobočkách. Sjednocení značek Zebco které byly prodány odděleně se sjednotily v roce 2011. Díky akvizicím bylo dosaženo dvou klíčových cílů: první-dlouhodobé zajištění globální strategie značky a druhý-zajištění většího rozmachu v Evropě.