Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 4689539

Zebco Obratlík s karabinou Allround Assortment 100ks

Zebco Obratlík s karabinou Allround Assortment 100ks

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Praktický plastový obal s obratlíky s karabinami různých velikostí. Balení obsahuje celkem 100 kusů kroužků jednotlivě rozdělených v přihrádkách podle velikostí. Celý popis
381 Kč
Zboží od: SPORTS
381 Kč
Poslední 2 kusy
S novou kartou za

6.5.2024 na vaší adrese

Popis

Obratlík s karabinou Allround Assortment 100ks

Ideální set pro každého rybáře. Jedná se o základní bižuterii, kterou využijete při různých stylech lovu jako jsou přívlač, feeder a lov na položenou. Uloženy jsou v průhledné plastové krabičce připravené k rychlému použití. Balení obsahuje 100ks obratlíků s karabinkami, což je dostačující počet na dlouhou dobu strávenou u vody.

Důvody ke koupi set obratlíků s karabinkami v krabičce 100ks:

  • Univerzální použití
  • 100ks
  • Průhledná krabička
  • Rozdělení podle velikostí
  • Základní bižuterie

ZEBCO EUROPE kvalita od roku 1860
Historie Zebco Europe v Německu začala v roce 1860 kdy Josef Witt a Ernst Gustav Führmann založili v Hamburku společnost pod jejich jmény a prodávali lana, sítě a další vybavení pro komerční rybolov. Brzy byl sortiment rozšířen o rybářské náčiní. Ernst Gustav Führmann řídil firmu 40 let a velmi úspěšně. V roce 1918 převzal společnost jeho syn Ernst Führmann a vedl ji dalších 30 let. Po jeho smrti v roce 1949 převzala společnost jeho žena a vedla firmu několik let spolu s bývalým asistentem jejího muže. Nakonec v roce 1967 prodala společnost Witt & Führmann, která byla rodinným podnikem 90 let. Pod novým vedením se rychle rozvíjela a změnila jméno na Witt & Führmann, Snap Angelgeräte GmbH. V roce 1986 změnila společnost znovu vlastníka a spolu se Zebco corporation (USA) došlo k dalšímu rozvoji. V roce 1994 se společnost přejmenovala na Zebco sports a na jaře 2002 začala prodávat své výrobky i v evropských pobočkách. Sjednocení značek Zebco které byly prodány odděleně se sjednotily v roce 2011. Díky akvizicím bylo dosaženo dvou klíčových cílů: první-dlouhodobé zajištění globální strategie značky a druhý-zajištění většího rozmachu v Evropě.